Pravidla

trinitron
9.12.2006 20:29
příležitostní útok se střelnou zbraní
Mám takový dotaz. Vlastním kompozitní dlouhý luk (z temného dubového dřeva se kterým můžu 3x deně vystřelit šíp vysaj sílu 1k6 ) teď k mému problému jdeme se skupinou do boje a jsem přesvědčen že budu muset útočit, a proto se chci zeptat když řeknu před začátku boje DM, že natahuju luk ( a i když nemám nevyšší iniciativitu) tak jakmile se nepřítel hne v mém dostřelu mám tedy měl bych mít příležitostní útok ??? díky za odpověď
Autorská citace #1
9.12.2006 21:42 - JackPhoenix
Pokud o nepříteli víš nebo ho očekáváš a on tebe ne, máš kolo překvapení, jakmile se dostanete do kontaktu. Jinak příprava luku k výstřelu bych bral jako připravenou akci, takže pokud řekneš, že střelíš po prvním nepříteli, který se objeví a máš nižší iniciativu, můžeš přerušit jeho činnost, vystřelit, a on pak pokračuje v tom co dělal. Mám pocit že se ti změní hodnota iniciativy na stejnou jako má on, ale nejsem si jistý a nemám po ruce pravidla.
Autorská citace #2
10.12.2006 13:52 - trinitron
a můžu to brát jako přiležitostní útok nebo u toho můžu použít i svojí odbornost rychlá střelba ???
Autorská citace #3
10.12.2006 20:48 - Azar
pokud myslíš jako příležitostný útok attack of opportunity -tak luk použít nemůžeš protože funguje pouze na pole které ohrožuješ ale hand to hand combat zbraní
Autorská citace #4
11.12.2006 07:22 - wraiths
trinitron:myslim ze uz jedna podobna debata tu nekde ve foru je.ale vysvetlim. takze pokud nekde cihas( vis o nepriteli ale on o tobe nevi) hodis "inic", nepritel je takzvane zaskocen takze muzes vystrelit( klido i ten tvuj "vysavak") zlodeji mohou pouzit i svou schopnost SA. takze zadny utok AO!!! a pak nasleduje zbytek standartniho kola. takze pokud mas vetsi hod inic nez nepritel muzes pokracovat dal ve strelbe a ted muzes vyuzit treba rychlou strelbu( pokud to je teda "rapid shot") Azar:AO muzes lukem vyuzit,ale jen jako zlodej s oportunistou. takze zaver: cihajici Trinitron muze klidne vyuzit v jednom kole ty svy "vysavaky"...pokud ti slo o tohle. vsak za predpokladu ze hodis dobrou inic.
Autorská citace #5
11.12.2006 08:25 - Azar
Teď jsem ti to přečet lepe tak to je zase ready akce - vlastně řekněš dřív a po splnění podmínek které určíš se akce spustí - je jedno v jakou chvíli kola ale přesunwš si iniciativu už do této pozice na celou dobu boje či jiných akcí - ale pokud nejsou ty podmínky splněny tak jsi vlastně promeškal akci
Autorská citace #6
11.12.2006 20:13 - bigbythewise
Ready akci si ale muzes pripravit jen kdyz jsi na tahu, cili pokud ma nepritel vyssi Iniciativu, mas smulu a prvni zautocit nemuzes. Jen v pripade zminovaneho Surprise round, pokud vis o nepriteli a on o tobe ne. Pripravis si standard akci - single utok (v Surprise round) a pak s ni muzes prerusit soupere v regulernim kole souboje a to i kdyz bude zacinat on.
Autorská citace #7
12.12.2006 08:09 - Azar
jukni se na stranu 160 v players hand book I
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.21709084510803 secREMOTE_IP: 18.209.104.7