Pravidla

bigbythewise
4.12.2006 23:24
Persistent spell, feat
Tento feat je sice dostupny v prirucce Tome and Blood a Complete Arcane, ale v originalnich pravidlech 3.5 edice je urceny pouze pro bytosti s Divine Rankem minimalne 0 (quasi-god). Neni to uz trochu prehnane? Zajima me, co si o tom myslite. Popis featu:

PERSISTENT SPELL [metamagic]
Prerequisite: Extend Spell.

Benefit: A persistent spell has a duration of 24 hours. The persistent spell must have a personal range or a fixed range. Spells of instantaneous duration cannot be affected by this feat, nor can spells whose effects are discharged. A persistent spell uses up a spell slot six levels higher than the spell’s actual level.
Autorská citace #41
25.9.2007 09:33 - Iuchiban
Rytíř :..ten váš hráč pověstný kombením by mě dost zajímal, rád bych pokecal - tímto obdobím sem si tak před 4 lety prošel taky a nějaké občasné záchvaty ještě stále mám :D...
Autorská citace #42
25.9.2007 13:21 - Rytíř
Iuchiban: bohužel se jedná o kámoše, který projevuje nulový zájem o web a diskuze. Odmítá se dostat k něčemu pokrokovějšímu než je email :) Ale jsem si jist, že tu najdeš hezkých pár jiných nadšenců, kteří ho znalostmi nejrůznějších kombíček a vychytávek v pohodě předčí! :)
Ad ta Metamorfoza - psion je obecně velmi silný, to se nedá moc srovnávat :) Hned jak jsem ho viděl prvně, moc se mi zalíbilo, jak je udělaný, jak jsou ty psionický odbornosti provázaný s jeho schopnostma, jak se ty jeho síly umocňují... Jo, je povedený. Bohužel natolik, že co do hratelnosti za ním klasický čaroděj nebo kouzelník těžce zaostává, takže v podstatě nemohou být vedle sebe.
Ale je pravda, že mam někde v povědomí dost drsné diskuze o proměně, o tom, co všechno s ní některý hráči dokázali vyvádět.. takže se nedivím, že to zkrouhli. Jen jsem pak už přestal sledovat, jak moc.
Autorská citace #43
25.9.2007 13:53 - Fibriso
Uvidíme jak moc to Podrtí a změní v 4e (popřípadně úplně zatrhnou....)
Autorská citace #44
25.9.2007 14:19 - Iuchiban
Rytíř : S tím Psionem máš naprostou pravdu! A pro mě je to jedno z nejhezčích povolání :). Celý systém založený na powerpointech a na psionic focusu je velmi dobře udělaný...škoda že tolik přesahuje čaroděje, snad to ve 4e udělají lépe...
Fibriso: Mě by vůbec nevadilo, kdyby tohle nachali jen druidovi...obecně si myslím, že magicky aktivní postavy by měli mít více unikátní a speciální kouzla čistě podle povolání...prostě aby šlo okamžitě vidět, ano to je Druid, ano to je Obad-Haiův kněz, ano to je mág žijící už několik let v lese atd... Ve 3e by bylo ten rozdíl opravdu těžké rozeznat :D (alespoň podle kouzel určitě)
Autorská citace #45
25.9.2007 14:40 - Fibriso
Iuchiban: jo, to by bylo asi tak nejlepší, ale bojím se, že druida vypustí úplně....
Autorská citace #46
25.9.2007 15:32 - Iuchiban
Slyšel jsem že jedno povolání úplně vypadne. Druida mám obecně (hratelně) nejraději - i když se mi paradoxně změny ve zvířata vůbec nelíbí...ale ochránce lesa a takový ten vzhled z mýtů a bájí je moc fajn. Byla by to škoda :(
EDIT:
Fibriso píše:
aproměna na zvíře je to, co se mi u druida právě líbí nejvíce. (obzláště když de takhle strážný večer po ceste a z lesa vyběhne Vlk velikosti koně a s oblíznutím tlamy se suše zeptá kdy se jsde do vesnice...
:D :D :D
Autorská citace #47
25.9.2007 15:51 - Fibriso
Vypadnou má pry bard...
aproměna na zvíře je to, co se mi u druida právě líbí nejvíce. (obzláště když de takhle strážný večer po ceste a z lesa vyběhne Vlk velikosti koně a s oblíznutím tlamy se suše zeptá kdy se jsde do vesnice...
Autorská citace #48
25.9.2007 20:08 - bigbythewise
Fibriso píše:
je fakt, že ring of Couterspells je asi nejisteější obrana vůči dispelu...i když mágové raději nosí Ring of Wizardy :D
Ring of Wizardry ano... na nizsich urovnich.
Fibriso píše:
Například ho praštit mečem po hlavě, Silence (tedy ne že by tohle kouzlo bylo na kouzelníky s Will savema nějak extra účinné) a další, bohužel Defenzivní casting jaksi eliminue 90% těchto vlivů (přijde mi to trochu moc silný).
Silence jsi trefil dobre... skvele kouzlo. Jen dodam, ze pri area zakouzleni nemas moznost se zachranit hodem na will, takze se vyplati dost.
Defenzivnim kouzlenim se neubranis prerusovani. Toto jen eliminuje attack of opportunity (pokud nema utocnik epic feat Spellcasting Harrier). V zadnem pripade to NEMA vliv na ready akce.
Fibriso píše:
Obávám se že ne tak uplně, ve chvíli, kdy kouzelník zaregistruje kouzlení Dispelu a nahodí contingenci, tak Dispel se stejně zakouzlí, ale Caster ho může ještě na to místo hodit plošně... A pak je tady problém s levelem, Caster lv 8 le docela dost, a obávám se, že protivníci budou mít lepší kanonádu (stačí hůlka, či zakouzleno true sight)
Kouzelnik tu Contingency nenahodi vedome, ona se *nahodi sama*. V momente kdy zmizim (Invisibility), tak nejsi schopny kouzlo dokoncit, protoze se kouzlo Invisibility aktivuje *behem* kouzleni tveho Dispelu.
Presneji, pokud uz jsi zvolil *na zacatku* kouzleni target verzi Dispelu, tak mas smulu, kouzlo pak selze (neni cil - prerusena line of sight). Nicmene mas pravdu, volbu zacileni kouzla muzes "podrzet" do posledni chvile. V takovem pripade by jsi jeste stihl po mem zmizeni zvolit area verzi a modlit se, abych tech kouzel nemel vic, protoze area verze rusi jen jedno kouzlo nejvyssi urovne, respektive jde od nejvyssiho kouzla a po sundani jednoho kouzla skonci. Takze doporucuju volit zacileni az na posledni chvili.
Vyse uvedene plati ovsem pouze v tom jednom pripade z milionu, kdy jsem pouzil jako priklad kouzlo Invisibility. Uplne jina situace by ovsem nastala, pokud bych pouzil jako Contingency treba kouzlo Globe of Invulnerability, lesser, ktere se neda prorazit area Dispelem - musel by jsi opet zmenit cil z carodeje na kouli, kterou by jsi sice odstranil (target Dispelem), ale carodej by zustal nedotcen. Dale tu jsou kouzla, ktere blokuji line of effect... a lahudka nakonec - Mirror Image.
Autorská citace #49
25.9.2007 22:22 - bigbythewise
Iuchiban píše:
HMMM. No, tohle opravdu nemá smysl...Kouzlo Shapechange se VÝRAZNĚ liší od těch dvou co popisuješ! Polymorph ti nedá trolí regeneraci, dračí dech nebo SL ability.
Ano, kouzlo se lisi... ale jen *efektem* ktery poskytuje (presneji - *vylepsuje ho*), nicmene obecne pravidlo pro polymorph (cili ziskane / ztracene schopnosti) se I U TOHOTO kouzla porad prejima z kouzla Alter Self a Polymorph.
Iuchiban píše:
A při ztrátě special qualities ztratíš i kouzla!!!
Tohle NENI v pravidlech. I kdyby to bylo v PHB2 jakozto DODATECNE prirucce, tak by to na kouzla a mechaniku v CORE pravidlech nemelo vliv. Pokud jsi si koupil PHB2 a pouzivas jeji polymorph kouzla a mechaniku, tak fajn, ale uvedom si, ze ne kazdy tuto prirucku ma. Pak jsou pro tebe relevantni CORE pravidla, ktera rikaji, ze MUZES KOUZLIT pokud se promenis. Pravidla z PHB2 nic nenahrazuji ani neeliminuji, davaji ti jen moznost si vybrat. Uz si rozumime?
Iuchiban píše:
A nová škola polymorph má dost výrazný vliv na core rules, protože je nahrazuje, takže kouzla z core která jsou přeměňovací platí podle nové verze.
Tady uz si cucas z prstu. Tohle je jen tvuj subjektivni a nicim nepodlozeny nazor, ktery ma samozrejme k realite velmi daleko.
Iuchiban píše:
A pokud se ti zdají moje house rules nelogická :D, já bych totiž to co ty popisuješ nikdy nepovolil!
Ja bych to treba povolil - je to v souladu s pravidly. Nicmene ty si upravuj pravidla jak chces, nic ti v tom nebrani. To, ze jsou tvoje house rule nelogicka je jen muj nazor a muzes na nej kaslat.
Iuchiban píše:
A navíc jsem stále přesvědčen, že je to proti pravidlům...zajdi si do shopu a najdi si v některé knize tu novou polymorph školu a přečti si to (pokud ty knihy nemáš)...
Skalopevne. Mozna ze by jsi mel oprasit PHB, omrknout nejaky ty erraty a pak az zacit neco psat. :o)
Hele, ja si nic hledat nemusim, ja ti VERIM. Problem ale je, ze ty zrejme nechapes o cem se bavime.
Iuchiban píše:
P.S: a pokud si myslíš že spells nepatří do Spec. qualities, tak se podívej do MM kde maj bestie napsáno že mají spells (a tím myslím spells né spell-like ab.) Opravdu se nad tím zamysli a přestaň na chvíli uvažovat tak megalomansky...myslím že na to sám přindeš, že to takhle asi nejde...
Spatne. Zacni sprtat PHB a MM. A poradne. :o)
Autorská citace #50
25.9.2007 22:45 - bigbythewise
Rytíř píše:
Ad ta Metamorfoza - psion je obecně velmi silný, to se nedá moc srovnávat :) Hned jak jsem ho viděl prvně, moc se mi zalíbilo, jak je udělaný, jak jsou ty psionický odbornosti provázaný s jeho schopnostma, jak se ty jeho síly umocňují... Jo, je povedený. Bohužel natolik, že co do hratelnosti za ním klasický čaroděj nebo kouzelník těžce zaostává, takže v podstatě nemohou být vedle sebe. Ale je pravda, že mam někde v povědomí dost drsné diskuze o proměně, o tom, co všechno s ní některý hráči dokázali vyvádět.. takže se nedivím, že to zkrouhli.
No nevim, ja zase videl a zazil diskuze o Carodejich... diskuze v duchu "Immortality quest" apod. a nektere varianty byly velmi impresivni az nechutne. Muzu rici, ze takove nazvy diskuzi pak byly opravnene. :o)
Autorská citace #51
26.9.2007 00:44 - Fibriso
takže sem si to pročet ohledně Polymorfu a tady je můj názor, který nezměním

Alter self - Ano, v tom se dá kouzlit, ale mění se JEN A POUZE podobu a její schopnosti odvíjející se od podoby - Swim, Burrow a podobné, žádná změna Extraordinary, Supernatural nebo Spellike ability se nezískají ani neztrácejí (vyjma těch, ke kterým je potřeba původní tělo (třeba Frighful presence) a samozřejmě musí být Podobné velikosti a musí mít možnost kouzlit (jako pavouk toho moc nenakouzlíte...)

Polymorph Core - Změníte se na dotyčnou obludu a přijmete STR, DEX a CON oné obludy plus všechny Extraordinary ability odvíjející se od útoků (Poison, Constrict, atd) ale NE jiné (Fast healing, Blindsense apod) ani jiné Spelllike ani supernatural ability oné obludy do MAXIMÁLNÍCH 15 HD NA 15 LV!!!! (Titan BYE BYE) Kouzlení je Class featura a ta tak tedy zůstává (když bude schopen kouzlit)

Shapechange - Změní se na Dotyčnou obludu jako v Polymorph, ALE ztratí všechny svoje Extraordinary a supernatural ability a získá Všechny Obludovy ability (ne Spelllike ani třeba titánova kouzla). Ale 1500 za focus a caster lv 9 tohle kouzlo odsouvá do říše Epic

v žádném případě ve všech případech nezíská skilly a Featy.

Polymorph PHII - jediné co vám zůstane při proměně je vaše přesvědčení, vaše HP (aneb veselý titán či moucha s 50Hp ... ahem), HD při posuzování kouzel jako třeba Sleep a jazyky kterými umíte mluvit (moucha toho moc nenakecá) Tj, ztratíte i Class Schpnosti, tj přijdete o Sneak attack, Spellcasting, o Familiára.... (a pokud vás nemá rád, tak pernametně...DM rule :p ) takže sice nemůžete kouzlit svoje kouzla, ale umíte kouzla té obludy. A Ano, pokud se proměníte v onu Jednu Obludu, máte Wish (ale stejně jen jednou za rok a ty Expy stejně vyplaznout musite... a bacha aby ste nezůstali pak jako vedlejší efekt Wishe tou obludou pernametně... Muhehe - DM prostě rules

Prostě Buď umíte Svoje kouzla nebo kouzla obludy. Punkt
ta záležitost s Dispelem je trochu zmatená.... záleží na tom, jak se který kouzelník na něj připraví... jeden nahodí contingenci, druhý Spell resistenci, třetí tři prsteny s counterspellem (co, to ste nikdo neviděli kroužek v nose? čtvrtý Antimagic spell a počká si v ní až se ti tři porvou....antimagic spell je mimochodem Dost zajímavé kouzlo a pokud ho dáte Klerikovi do ruky, tak si kouzelníci můžou rovnou začít psát parte)
a ta redy akce a zablokování kouzelní je tady dost ošemetná záleitost, Skombinuj s oblíbeným 5-ft step a najednou jeden začne zjištovat, jak moc mu schází kopí kterým by na toho prevíta došáhl...
i když dobře například funguje feat Mage Slayer.
Autorská citace #52
26.9.2007 07:31 - Iuchiban
Fibriso: Děkuji ti příteli!!! Děkuji!

bigby : No comment - Fibriso řekl vše za mě :) a pokud nechceš brát ohled na PHII, je to tvoje věc (ale asi to tam z nějakého důvodu dali, ne?)

Trošku se to zvrhlo off-topic, ale Fibriso do bravurně vyřešil :)
Autorská citace #53
26.9.2007 17:54 - bigbythewise
Fibriso oficialnim zdrojem potvrdil to, co jsem tu celou dobu psal. Na PHB2 ohled neberu, protoze ji nemam. I kbybych ji mel, tak bych Polymorph nepouzival, protoze je to ptakovina. :P
Autorská citace #54
26.9.2007 17:58 - bigbythewise
Fibriso píše:
Antimagic spell je mimochodem Dost zajímavé kouzlo a pokud ho dáte Klerikovi do ruky, tak si kouzelníci můžou rovnou začít psát parte.
Pokud ho das Klerikovi do ruky, tak nebude moct kouzlit a ani mu nebudou fungovat magicke predmety. Takze asi tak. No a pokud mu tam povolas Callem nejakou potvoru, tak ma zavareno.
PS: Spell Resistance proti Dispelu nefunguje a krouzek v nose (treti prsten) leda tak v epic pravidlech.
Autorská citace #55
26.9.2007 18:49 - Fibriso
tak jedem na pokračování s Antimagic Shell - Povolat příšera se tam sice dá, ale pokud tam nějaká vejde (včetně vsup sumonem), zmizí a objeví se až když oblast kde zmizela bude bez A-shellu (nebo nevyprchá kouzlo, ale nevím jsitě jestli se čas v A shellu počítá do trvání kouzla). A klerikovi opravdu se vypnou kouzla a magické itemy... jenže každému kdo se tam ocitne taky, což pro kouzelníky je lehce katastrofální. Klerik má totiž vůči kouzelníkům v A-shellu pár nesporných výhod - třeba meč, brnění, štít a další legrácky :D

Jo, Spell resist opravdu nefunguje, to sem přehlíd... a ten prsten v nose byl vtip...i když jeden jikdy neví, co si hráči vymyslí...třeba další dva prsteny na nohou?
Autorská citace #56
26.9.2007 19:12 - bigbythewise
Tohle je dobra taktika, ale je tu par dalsich zajimavych veci. Potvory privolane Calling kouzly (ktere jsem mel predtim na mysli) funguji v Antimagic Fieldu normalne. Jsou tu kouzla ktere opet normalne funguji v Antimagic Fieldu, jako treba Wall of Force, Prismatic Wall, nebo Prismatic Sphere. Pokracujeme "uber" kouzly ze Spell Compendia - kouzla Orb of X. Pak je tu ten nas milovany ring of counterspells plus opet ready akce, kere si mi zda, ze nejak dost podcenujes. :o) A to nemluvim o tom, ze kouzelnik muze jednoduse zmizet / teleportovat se / levitovat.
Autorská citace #57
26.9.2007 20:39 - Fibriso
Cituji "An antimagic field suppresses any spell or magical effect used within, brought into, or cast into the area, but does not dispel it. Je Orb of X kouzlo? Je. Spell compendium mám, speciální výpis že junguje v Feildu tam není. A některá kouzla mají sice v popisu, že fungují uvnitř Antimagic fieldu, konkrétně jen ty která si vypsal, snad jen připojím prismatic Mist. Plus tam odsud se Neodlevituješ, teteleportuješ , jedině snad Zmizet (po vlastních) - to se týče Antimagic Feldu

Jo Call kouzla, ne summony, tak to jo, ale má to opět jeden deefekt, ono ho to povolá, ale ty ho neovládáš! můžeš ho jedině o něco požádat (a pak mu zaplatit plus dotyčný nebude zrovna nadšen že si ho vytáhl (speciálně pokud se bude jednat o Balora...)

Ahem, přečetl jsi si Jak ten Ring vůbec funguje? je sice Moc užitečný, ale není až tak moc silný, opravdu se hodí jen na kouzla, která jsou běžná - Dispel, Fireball, lightning bolt plus ještě možná nějaká... Nevěřím, že by kouzelník měl v Prstenu připravenou zrovna Antimagic field... (Dispel bych tam měl i já...)
Autorská citace #58
26.9.2007 21:08 - bigbythewise
Fibriso píše:
Cituji "An antimagic field suppresses any spell or magical effect used within, brought into, or cast into the area, but does not dispel it. Je Orb of X kouzlo? Je. Spell compendium mám, speciální výpis že junguje v Feildu tam není. A některá kouzla mají sice v popisu, že fungují uvnitř Antimagic fieldu, konkrétně jen ty která si vypsal, snad jen připojím prismatic Mist. Plus tam odsud se Neodlevituješ, teteleportuješ , jedině snad Zmizet (po vlastních) - to se týče Antimagic Feldu.
Orb of X kouzla jsou "instantaneous" kouzla skoly Conjuration, cili normalne funguji v Antimagic Fieldu.
Odlevitovat a odteleportovat se muzes jeste drive, nez se te pole dotkne, treba pomoci ready akce nebo Contingence.
Fibriso píše:
Jo Call kouzla, ne summony, tak to jo, ale má to opět jeden deefekt, ono ho to povolá, ale ty ho neovládáš! můžeš ho jedině o něco požádat (a pak mu zaplatit plus dotyčný nebude zrovna nadšen že si ho vytáhl (speciálně pokud se bude jednat o Balora...)
Jestli ho ovladas nebo ne neni relevantni. Jedine co v tehle situaci potrebujes je to, ze ti pomuze v boji. A on ti samozrejme pomuze, i kdyz na druhou stranu, jedovaty DM ti to muze okorenit. Platis jen za dlouhodobejsi sluzby a ne za jednorazovou pomoc v bitve. To uz je vetsinou "v cene", at uz materialem, zlatem nebo XP.
Fibriso píše:
Ahem, přečetl jsi si Jak ten Ring vůbec funguje? je sice Moc užitečný, ale není až tak moc silný, opravdu se hodí jen na kouzla, která jsou běžná - Dispel, Fireball, lightning bolt plus ještě možná nějaká... Nevěřím, že by kouzelník měl v Prstenu připravenou zrovna Antimagic field... (Dispel bych tam měl i já...)
Je silny jen tak, jak chytre ho pouzijes. No a vlastnit Ring of Counterspells s Antimagic Fieldem JE CHYTRE.
Na *bezna* kouzla je to naopak zbytecny prepych a mozna i trochu podceneni sily tohoto predmetu. Dispel je samozrejmost, nicmene at uz se jedna o jakekoliv kouzlo, tak je velmi casto moznost ho prerusit jinym - levnejsim a dostupnejsim zpusobem.
Antimagic Field je navic kouzlo vyssi urovne nez Dispel, cili je i vyhodnejsi vzhledem k normalnimu counterspellu. Prece jenom, kouzel 3 urovne mas vic.
Autorská citace #59
26.9.2007 23:38 - Fibriso
Orb of X je vystřelen, takže by měl zmizet ve chvíli kdy vstoupí do Pole, stejně jako Fireball či lighting bolt (Ale Call lightning či Comet fall například funguje, vyvola se nad polem a dole je jen vysledek)
No právě, dříve než se dotkne...., vem to z celkového hlediska, on totiž čaroděj namá páru že něco takového tam je, dokud není uvnitř (nebo dokud po dotyčném nevystřelí nějaké kouzlo) a ani nepozná, že to Klerik kouzlí (kouzlí to jako Divine, což čaroděj, který nemá o divine tušení, by něměl mít šanci poznat spellcraft nespellcraft.)
No animagic field při souboji Clr Vs Wiz JE dobré klerikovi zrušit (Wiz nepotřebuje vědět co kouzlí za předpokladu že to má v prstenu, kantr automat), ale při Wiz vs Wiz je trochu zbytečné countrovat, protože výsledek je pro oba stejný...skoro (aspoň si můžou pokecat, kdo je větší zloduch, co je nového v akademii či se umlátit holema....

To v té ceně to právě není a hlavně v první řadě bude dotyčný dost nevrlý (pokud již nejste kámoši) takže pokud to bude Evil, zak nejdříve rozmázne sesilatele, pak útočníka a pak všechny co najde po okolí. Pokud bude Good, tak pravděpodobně nabídku odmítne (pokud nebude útočník Evil) a zdejchne se zpátky tam, odkud přišel. neutrál začne smlouvat, což je uprostřed souboje, kdy tě honí nasraný klerik Fieldem trochu nepraktické
Autorská citace #60
27.9.2007 07:29 - Iuchiban
Ehm...no, Antimagic bych za prvé úplně zrušil a za druhé nevým jak jsi Bigby přišel nato, že conjuration škola v AF funguje? Conjuration škola akorát nepodléhá spell resistanci ale že by fungovala v AF, to slyším prvně...(tvůj osobní názor?-zdá se to logické, ale pochybuju že to tak opravdu bude)

Bigby píše:
Orb of X kouzla jsou "instantaneous" kouzla skoly Conjuration, cili normalne funguji v Antimagic Fieldu. Odlevitovat a odteleportovat se muzes jeste drive, nez se te pole dotkne, treba pomoci ready akce nebo Contingence.

...proč zvýrazňuješ "instantaneous" ??? - podle popisu školy Conjuration bych asi taky tak logicky uvažoval, ale popis kouzla antimagic field mě připadne jasný "suppresses any spell or magical effect "...
A kdokoli kdo je uvězněn v AF může pěšky odejít a pak se teleportovat (kromě sesílatele). Tudíž minimální hrozba pro mágy...prostě odloží boj na jindy
Mě se antimagic vyplatil jen, když elfí cleric měl magický luk (Artefakt) a byl to elemental savant (létal)...
A zakončit rozhovor o shapechange tím, že je to ptákovina je velmi inteligentní (vzhledem k tomu, jak jsi to bránil) :O.
Já jsem mluvil celou dobu o PHII a ty o PHI...ale erata a novější vydání já respektuji...ale každý si může samosebou hrát jak chce ;)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.080663919448853 secREMOTE_IP: 18.222.115.120