Pravidla

ivanivanovic
13.1.2006 12:32
Kuzla ktore zvacsuju.
Mam otazku.
Predpoklad: Som osoba ,ktora pouziva zbaran o jednu kategoriu vasciu a niekto a zoslem na seba kuzlo Enlarge alebo Righteous Might.
Otazka: zvacsi sa aj moja zbran o jednu kategoriu vacsia este o jednu kategoriu ale sa iba ja velkostne dorovnam cize budem large.
(A z toho my vyplinie ,ze moju zbran ktoru som drzal obojrucne moze drzt jednorucne a bez postihu -2 na utok)
Autorská citace #1
13.1.2006 13:45 - alef0
All equipment worn or carried by a creature is similarly enlarged by the spell.
Cize ty vzhladom na svoju zbran budes na tom takisto ako ked si nezvacseny.
Ale podla mna mozes pustit mec, nechat sa zvacsit a chytit ho. V takom pripade sa zbran podla mna nezvacsi.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.18165898323059 secREMOTE_IP: 35.153.135.60