Pravidla

unknown
2.11.2005 10:58
Imbue Item
Kolikrat za uroven smi warlock okouzlovat predmet?
je tam nejake omezeni?
Autorská citace #1
2.11.2005 17:23 - Pizin
Je omezenej hlavně zkušenostma (a penězi).
Autorská citace #2
2.11.2005 20:58 - Noldo
Ale u warlocka se pise ze na tvorbu nepotrebuje zlato a XP...
Autorská citace #3
3.11.2005 00:30 - Pizin
Ne, warlocka se píše, že nepřijde o zkušenosti a zlato, když se mu nepovede napodobit kouzlo. Jinak platí normální pravidla pro výrobu mag. předmětů.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.21542406082153 secREMOTE_IP: 54.174.43.27