Pravidla

ivanivanovic
18.10.2005 11:23
Žíravá mlha a efekt na objekty
mlha zraňuje kyselinou za 2k6 životů každého tvora a objekt, kteří jsou v ní. Ako to mam chapat cize ak je tam bojovnik v platovka a s mecom vezmem 2k6 jemu jeho platovke jeho mecu? Alebo sa to vztahuje iba na objekty ktore nie su v danu chvilu nesene alebo nosene?
Autorská citace #1
18.10.2005 11:36 - Tjop
No ja bych řek že bojovnik bude zraněnej určitě za 2k6 S předmětama bych to řešil asi tak že věci na povrchu ktery jsou přímo vystaveny ty kyselině si hoděj (tzn. 1.kolo Zbraň, zbroj a nějaká torna a 2. a další kola pokud se to prožere skrz batoh i věci v něm), zranění předmětu bych bral: poškození = hod (2k6) - Hardness (fakt nevim jak to překládáte)
Autorská citace #2
18.10.2005 12:28 - CCCP
Dik moc nas pj proste zranenie veci vyhechal lebo to vraj komplikuje hru co je podla mna blbost. Jemu strasne vadilo ,ze ked som to hodil na skupinku orkskych bojovnikov co maju sekery tak kym sa vyhrabali z toho mraku uz ziadne sekery memali a tudiz boli nepouzitelni. Acid fog bolo moje nejobludenejsie kuzlo a PJ najneoblubenejsie. :) tam to velmo nepekne redukuje rychlost :)
Autorská citace #3
18.10.2005 12:59 - Xeth
Řekl bych, že v tomto případě hardness nepomáhá... počítají se jen HP, ale nevím to jistě. Podle mne je hardness k něčemu, když ti do toho předmětu někdo praští.
Při poškození bych sázel na zdravý rozum. Kyselina ti meč sežere, ale skleněný pohár jen tak nestráví...:)
Autorská citace #4
18.10.2005 14:38 - Alnag
To asi záleží, jestli hrajete na poškozování osobních předmětů nebo ne. Čili je to individuální záležitost. Ale kovové předměty mají obecně dost vysokou tvrdost (nebo jak je to česky), aby nějaké 2k6 ustály.
Autorská citace #5
18.10.2005 15:37 - Rytíř
No, pokud vím, tak působení libovolných kouzel se na vybavení a výstroj postižené postavy vztahuje pouze v případě, že majitel těžce neuspěje v hodu na záchranu (hodí 1). Jinak je v poho... (DM samo může říct, že ne a přizpůsobit to, konkrétně tahle kyselinová mlha k tomu přímo vybízí).
Jak působí obecně kyselina na předměty se musim mrknout, mam pocit, že jejich tvrdost zcela pomíjí... (samo záleží, zda působí na daný materiál. Ta magická asi ano) :)
Autorská citace #6
18.10.2005 15:38 - Radost
ja bych řekl že hardness by se aplikovat měla (nevím jak je to v pravidlech) - logicky rozprášená kyselina nejvíc rozleptá člověka, když už bude tak silná aby rozleptala zbroj či zbraň tak z člověka nezbyde ani popel. proto je ta představa nahých orků vybíhajích z kyselé mlhy tak divná... a je samozřejmě dost nepraktické počítat každé věci co máš její počet životů...
Autorská citace #7
18.10.2005 15:39 - Radost
co takhle ty dvě otázky nějak spojit ;-) když je to jedna a tatéž;-)
Autorská citace #8
18.10.2005 15:49 - Rytíř
Když mě než došlo, že sou 2, tak už tu toho bylo.. ste hrozně rychlý :)
Autorská citace #9
18.10.2005 19:27 - Pizin
Při všech zraněních do neoživlých předmětů se odčítá jejich tvrdost. Při zranění elektřinou, ohněm a střelnými zbraněmi se ještě předtím to zranění dělí 2, u chladuse dělí 4. Kovy mají většinou tvrdost 10 (a víc), takže obyčejný nemagický obouručák v kyselinový mlze má tak 10% šanci za kolo na trochu poškození.
Autorská citace #10
21.10.2005 10:37 - Tjop
To zalezi na uhlu pohledu a na GM, dost dobre si nedovedu predstavit jak ti el. vyboj znici ocelovej mec My to hrajem tak ze se veci nenicej, vyjimky tvori pokud chces neco cilene znicit (tusim ze feat Sunder) a veci jednoduse rozbitelny svitky, sklo, atd. jinak to neresime
Autorská citace #11
8.9.2006 13:39 - Yaztromono
Tjop > To ja si zase dokazu zive predstavit jak nekolika MagaWatovej vyboj prepajcne mec. Spis nechapu jak to muze dokazat fireball coz je zlomkove zvyseni teploty. Jak muze byt takove aby v tom zlomku dokazal roztavit a znicit mec a zaroven neodparil jeho vlastnika na hromadku popela ;) To same s chladem pri takovych 0Kelvinech se ten mec krasne rozpadne ale to uz by davno nemuselo vlastnika zajimat. A ty kyseliny existuji ruzne napr. i takove ktere leptaji zelezo jak dive ale maso nechavaji vycemene bez povsimnuti coz ale neni pripad acid fog ktera je delana nejspis schvalne tak aby leptala maso (protivnika) a any nerozleptane koove blbustsky jako napr. prstynky se v DnD hodi :D
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.16387414932251 secREMOTE_IP: 18.208.187.169