Pravidla

Korin
12.9.2005 12:51
Změna kouzel v Domenách
Mám zase pár dotazků, které navzájem souvisí:
1. Můžu si místo kouzla z 2.lv domeny připravit kouzlo z 1.lv domény? Prostě že bych měl dvě jedničková doménová kouzla a žádné dvojkové.
2. Můžu použít na duchovní kouzla metamagické odbornosti?
3. A teď dohromady můžu na Domenova kouzla použít metamagické odbornosti?
Dík za odpověď.
Autorská citace #1
12.9.2005 15:02 - Spize
1.Nevím o tom, že by se pravidla zabývala touto tématikou, ale myslím, že bys mohl (samozřejmě, pokud není Tvůj DM opačného názoru). 2.Ano, můžeš. Ano, je to divný, já osobně bych považoval za neuctivé použít moc, kterou mi dá můj bůh použít jinak, než způsobem, který byl té moci určen. 3.Tady bych napsal to samé co u 1., ale nechci se opakovat:-)
Autorská citace #2
12.9.2005 18:27 - Pizin
1. Ano. Obecně můžeš místo kouzla dané úrovně připravit kouzlo stejného nebo nižšího levelu. Třeba když nmáš moudrost 11. 2. Ano. Ale musíš to udělat dopředu, ne při sesílání. 3. Ano.
Autorská citace #3
13.9.2005 09:03 - Xeth
1) Jen připomínám, že by mělo být jen jedno, nikoliv za 1 2-levelové kouzlo 2 1-levelové...
2) Ano, platí pro ně stejná pravidla jako pro kouzelnická kouzla.
3) Ano, viz 2).
Autorská citace #4
13.9.2005 12:59 - Pizin
ad 1. Viděl jsem maetamagickou odbornost (asi v Complete arcana), který umožní rozklad kouzla na více nižších kouzel (např. místo kouzla 5. úrovně máš 2 kouzla 1. úrovně a 1 koulzo 3. úrovně).
Autorská citace #5
13.9.2005 15:47 - Xeth
Pizin: Jistě, s featy jde spousta "kouzelnych" věcí. ;)
Autorská citace #6
14.9.2005 08:34 - Korin
Dík za odpověď. Mám jen ještě jeden dotazek, když jste se tady rozpovídali o featech. Někde jsem slyšel, nebo viděl že existuje feat, pomocí kterého mužete měnit element, kouzel. Například sešlete fireball ale místo ohně vybuchne led. Tak jsem se chtel zeptat jestli to doopravdy existuje nebo to byl jen výmysl.
Autorská citace #7
14.9.2005 13:16 - Radost
1. no já nevim, ted jsem se dival do originál pravidel a tam je napsaný, že "With access to two domain spells at each spell level—one from each of his two domains—a cleric must prepare, as an extra domain spell, one or the other each day for each level of spell he can cast." to podle mě dost jednoznačně znamená, že klerik si musí vybrat jedno z těch dvou kouzel a šmytec. 2. jasně, není žádných pochyb ani důvodů proč by to nemělo jít 3. no a to podle mě nejde (viz bod 1), právě protože doménová kouzla čerpá klerik přímo od boha a nemůže si s nima dělat co se mu zlíbí
Autorská citace #8
14.9.2005 14:36 - Rytíř
Radost a Korin, k původnímu dotazu: V 3e to podle mě nebylo jednoznačně určeno, my to např. hráli, že s doménovými kouzly nijak šachovat nejde. Ale v 3.5e (PHB, str. 180) je výslovně napsáno, že kněz může nahradit doménové kouzlo jiným doménovým nižší úrovně. Ergo, tady bych to bral, že na doménová kouzla můžeš v zásadě aplikovat to, co na normální.. čili na všechny tři pův. otázky je odpověď ANO - v 3.5e... Samozřejmě pořád platí, že se musíš pohybovat jen v "doménových" pozicích kouzel.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.1839599609375 secREMOTE_IP: 3.81.73.233