Pravidla

ivanivanovic
10.5.2005 15:38
Mordenkainenovo rozpojení
Nazdar tam pri tom kuzle sa pise ,ze ked chcete znicit artefakt moze sa stat ,ze stratite svoje zosielace schopnosti. fajn Moze ma pred tym zachranit Death Ward? A druha otazka co ak to zosiela nemrtvy napr. lich nemrtvy su imunny ma akykolvek drain. stratu vlastnosti schopnosti a pod. Co on? dik
Autorská citace #1
11.5.2005 08:33 - alef0
Podla mna je to v tomto pripade myslene skor ako ,,strata kuziel Deus Ex Machina" (zasah zhora). Death Ward by som osobne nepovolil (prilis cerviacke kuzlo...), nehovoriac o tom, ze v popise kuzla je povedane, stratu nevie nahradit ani Wish, ci Miracle.
Predpokladajme, ze si 20levelny kuzlic, tak mas 20% sancu na uspech a nasledny DC 25 Will Save a 95% sancu, ze pride vlastnik onej veci, ktory sa bude dozadovat ,,nahrady skod".
A inak, lich nie je imunny na akykolvek drain (iba voci niektorym energiam a polymorphu). V suvislosti s mojim pohladom nie je ani on imunny voci odobratiu kuziel. (A lich bez kuziel je dost smutna vec....)
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.16940593719482 secREMOTE_IP: 54.162.227.37