Pravidla

Geralt
3.6.2008 20:45
Možný doplněk pro DnD kouzelníky. Zoufalé situace si žádají zoufalá řešení, aneb když je kouzelník ochoten obětovat i své zdraví...
Autorská citace #21
8.6.2008 18:30 - Argonantus
Hm; kouzlo na úkor zdraví se mi právě podařilo ve čtvrtek ráno. Bohužel zřejmě vlastního. V reálu.
(jako bych tu nebyl; sorry za o.t.)
Autorská citace #22
9.6.2008 00:16 - sirien
Argo: Škoda že ses na RPG F minul v čase se Sethi, se svými ot/SPAM sklony byste si výborně popovídali... nicméně tady ty Tvoje sklony určitě oceníme třaba tady/tady ;)
(neni výtka, ber to jako vřelé pozvání :) )
Autorská citace #23
9.6.2008 21:30 - Rytíř
Argo: skoro se bojím domýšlet o jaké že to mocné kouzlo šlo? Doufám každopádně, že následky na zdraví se budou držet spíše mého umírněného přístupu nežli např. hrůz mistra Pipuxe!
Pipux: Jako dobrý náměty.. ale obávám se, že pokud bys zavedl takovéto následky, tak se většina hráčů bude bát udělat kouzlo na úkor zdraví víc než skočit bez padáku a kouzel z pátého patra. A ti, kdo by to chtěli hrát, by to naopak kouzlili ostošest jen aby něco dostali :))
Čímž pádem se malinko míjíš účinkem - snaha je dát kouzelníkovi v případě nouze možnost působit jako kouzelník, ale s tím, aby to bylo příběhově zajímavé a pro hráče navíc riskantní. Dost riskantní, než aby to nedělal pořád, ale ne tolik, aby se o to čas od času nepokusil.
Uznávám, že ztráta životů je v tomto kontextu relativně slabota :)
Autorská citace #24
9.6.2008 22:46 - Gurney
Argo: Něco jako Odstraň prst (materiální složky: větší množství alkoholu, sekyrka)? :)
Pipux, Rytíř: Ohledně těch psychických následků doporuřuju geniální d-dvackovovou modifikaci Warheart - pan kouzelník má klaustrofobii/demenci/schizofrenii/anorexii(!)...
Autorská citace #25
9.6.2008 23:12 - pipux
Jo, Warheart je vskutku dobrý ... jako by jsme s panem autorem Corvusem jeden druhého myšlenkově vykrádali :P
Rytíři, není to přeteatrizováno! Jistěže jsem trochu přeháněl, ale podívej ... každý mág bude mít v mém systému dvě atributy: magickou nosnost a magickou odolnost. Nosnost vydá za to, jak silná kouzla dokáže seslat; odolnost je onou vlastností, která počítá kolik kouzel snese, než by si měl dopřát očistný rituál.
A teď, s rostoucí úrovní pochopitelně roste i mag. nosnost, odolnost.
A jak se to sčítá? nosnost jednotlivých kouzel (tj. jakási váha) se přičítá, dokud nedosáhne kritické hranice mag. odolnosti.
A tady máme postihy:
  • 1x přetáhne - na kostečce si vylosuje s šancí 50/50 buď nic, nebo maličkost na zp. škubání svalu, pocitu únavy
  • 2x přetáhne - zas 50/50 šance, tu ale mezi maličkostí a středně nepříjemnou záležitostí - podrážděnosti, pořádné migrény atd.
  • 3x přetáhne - 50/50 střední postih, nebo tvrdý postih - hysterie, agónie, deprese, horečky
  • 4x přetáhne - opět 50/50 mezi tvrdým postihem a kritickým postihem - zde oblíbené věci jako komatický stav, impotence, mrtvice, oslepnutí
  • 5x - ten blázen ještě žije? teď už ne ...
Už lepší, hmmm?
Nebude to dávat prostor mágům na první úrovni sesílat nejmocnější kouzla - za prvé je magická váha těchto kouzel tak vysoká, že se svou nosností ji zelenáči nezvládnou; zadruhé - mocná kouzla si pochopitelně musí prvně sehnat ze svitků, či z mag. univerzity apod ... a cena bude nehorázná, takže toto nehrozí.
Ale, aby mi nějaký pravidlo-šprt říkal, že na čtvrté úrovni s int18 můžu seslat jen 4 magic missile, na to se můžu vybodnout. To je celá myšlenka náhradního systému kouzel.
Autorská citace #26
9.6.2008 23:44 - Gurney
Pipux: Hmm, hafo dobrý. Od 4 násobnýho přetažení už jsou to trvalé (teda pokud nemáš hodně dobrého psychoterapeuta :) následky?
Autorská citace #27
9.6.2008 23:54 - pipux
Domnívám se, že určitě. Na čtyřce už dostal 3 předchozí varování ... taková postava bude blbec bez pudu sebezáchovy ... jako ten typ, co si spočítá, že má 70% matematickou pravděpodobnost urazení hlavy o sloup, když vykoukne z vlaku, a stejně to udělá :)
No řekni mi, co jiného může čekat? :)
Autorská citace #28
10.6.2008 02:04 - sirien
Rytíř: No, nevim, ono občas mít životy navíc je docela výhra :)
Jinak psychiké následky mohou být jen dočasné, nebo mohou být odstranitelné nějakou rekonvalescenční praktikou (ale když čaroděj chytne paranoiu, tak se té praktice může aktivně bránit, hehe) nebo tak
Autorská citace #29
10.6.2008 09:47 - Rytíř
Pipux: jo, tak tohle už je jiná, takle postupně kouzelníka masírovat, s tím už problém nemám! Vcelku pěkná záležitost, líbí se mi ten princip 50/50...
Autorská citace #30
13.6.2008 11:27 - Argonantus
Ono to vlastně není tak docela o.t. - po kouzlech Vzbuď poprask, Vyvolej diváka (1-1000 náhodně), Zamíchej kartami a tak podobně se dostavily následky, popisované Pipuxem na stupnici 1 - zejména nezadržitelné záchvaty smíchu. Nyní je pokusný subjekt v rekonvalesncenci, ale nevylučuje se jeho zastřelení.
Takže Pipux nekecá - je to zcela reálné a funguje to. V nejbližší hře něco podobného použiju.
Autorská citace #31
13.6.2008 14:06 - Rytíř
Argo: V tom případě gratuluji, že jsi přetáhl jen o 1. stupeň! :)
Jinak dopady toho kouzla jsem docela sledoval a byl to zážitek ;)
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.18279695510864 secREMOTE_IP: 35.153.73.72