Pravidla

Xeth
18.1.2005 21:19
Mohu provést touch attack se zbraní ?
Když mám k dispozici například kouzlo, které obalí čepel mé zbraně plamenem a já coby vetchý kouzelníček nemám moc šanci zasáhnout soupeře tak abych mu něco udělal zbraní (např. ho bodnout), ale mám o dost větší šanci se ho jen dotknout (touch attack), mohu svou zbraň o soupeře jen otřít, abych ho popálil, ale nemusel zápasit s jeho AC, které je nad mé síly ?
Autorská citace #1
19.1.2005 06:25 - Rytíř
Na tohle snad ani žádné pravidlo není, domluvte se s DM - záleží, co je to za kouzlo; pokud z čepele fakt šlehají plameny, já bych ti to dovolil. Pokud je jenom rozžhavená, tak ne, nebo bych asi případně kapku snižoval způsobené zranění.
Autorská citace #2
19.1.2005 13:23 - Xeth
Nevím nevím, myslím, že přiložení čepele je horši než seknutí, kdy je zbraň hned z těla ven (navíc mu to i zastaví krvácení ;D). Možná by to šlo řešit nějakým lehkým postihem na útok (něco jako když plácám někoho mečem naplocho). Zkusím to s ním nějak probrat. Díky.
Autorská citace #3
20.1.2005 19:34 - unknown
jestli ale myslíš konkrétně kuozlo plamenny meč (nebo tak nějak podobně) tak vysloveně píšou že se dělá jen útok dotykem, takže když berem v úvahu kouzlo s podobným účinkem tak by to bylo proveditelné
Autorská citace #4
20.1.2005 23:03 - Xeth
Unknown: Nejde mi o konkrétní kouzlo nebo situaci, ale o obecné 'pravidlo'. Kupríkladu, když budu kovat meč a někdo mi vleze do kovárny a bude mne chtít obrat nebo zamordovat, můžu se ho a) dotknout tím rozžhaveným kusem železa nebo b) ho tím kusem železa přetáhnout jako řekněme palcátem. Jde mi o to zda, když která pouhým dotykem může způsobit nějakou škodu a to i když to není její primární forma útoku, mohu zaútočit takovou zbraní jen jako dotykem nebo zda musím útočit natvrdo. :)
Autorská citace #5
24.1.2005 06:21 - Rytíř
Xeth: To už bys taky musel řešit, jak dlouho ten vlastní dotyk zbraně s cílem při útoku dotykem trvá. Podle mýho minimální množství času, proto bych taky to zranění omezoval, příp. nedovolil vůbec... další věc je přirozená zbroj, případně i klasická zbroj - při normálním útoku dotykem jde o to dotknout se tvora kdekoli. Pokud bys ho chtěl zranit žhavou tyčí, musíš se ho ovšem dotknout na nějakém zranitelném místě, což je rozdíl! Takže podle mě by dotyk žhavou tyčí dost dobře ani útokem dotykem vyřešit nešel. Nemluvě o tom, jak je těžká na nějakou jemnou manipulaci, že.
Právě ze všech těchto důvodů je to na DM a konkrétní situaci a protivnících... obecně bych ti teď na tvou otázku prostě řek, že to nejde :)) Pouze u šlehajících plamenů a něčem podobném bych o tom uvažoval, jak už sem psal dřív.
Autorská citace #6
24.1.2005 11:18 - Xeth
Rytíř: To je právě potíž s 3E, že zde nejsou nějaké hit lokace, vše se bere jako normální útok. A DM, zvlaště ten zvyklý na 2E pak těžce nese, že by se to dalo využít proti jeho milovanym potvůrkám. :) Je pravda, že je to hodně sporné. Díky.
Mimochodem chtěl by jsi raději projet rukou plamenem louče nebo si naní sáhnout ? ;)
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.15123796463013 secREMOTE_IP: 100.24.122.228