Pravidla

GHOSTRIDER
15.9.2006 12:59
Připravená akce a zteč
Může postava použít pohybovou akci a připravit si zteč (je u ní poznámka, že postava může užít zteč jako standartní akci, pokud je limitována jedinou akcí v kole)?
Autorská citace #1
15.9.2006 13:26 - Xeth
Podle mne nemůže, jelikož nesplňuje pravidlo limitace jedinou akcí v kole.
Autorská citace #2
15.9.2006 13:32 - andtom
IMHO nemůže. Ten limit jediné akce v kole se posuzuje v okamžiku zahájení kola, ne někde později v jeho průběhu. Není to tedy myšleno tak, že když postava něco dělá a zbyde ji jedna akce v kole, tak má splněnu podmínku limitu jediné akce na kolo.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.15841698646545 secREMOTE_IP: 34.229.24.100