Pravidla

wraiths
2.6.2006 10:40
SA a improved precise shot
je možné s tímhle featem provezti SA...? timto reguji na ten "blur" ja myslím že tohle kouzlo nic neřeší proti roguovu(darebákovu) SA když střílí lukem a ma tenhle feat.
Autorská citace #1
2.6.2006 15:22 - Xeth
Mylím si že ne, tedy, že nemůže provést SA. Podle SRD ten feat ruší bonusy, nikoliv stav. Čili technicky vzato postavě zůstane concealment (stav), ale můžes se trefit bez postihu (hodu na %). Nemám teď před sebou ale PHB, takže to není na 100%. :)
Autorská citace #2
2.6.2006 16:37 - bigbythewise
Asi to tak opravdu bude. Je psano, ze se ignoruje akorat AC a miss chance u cehokoliv, co neni total cover nebo total concealment. O SA se tam nic nepise, takze to pravdepodobne nepujde.
Autorská citace #3
5.6.2006 15:08 - wraiths
Hmm, škoda. :-/ no alepoň že ho mužu v pohode trefit tak pak už jen zbývá použit "arterial strike" a odstřelovat takovýho "bluraka" dokud nevykrvací :-/.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.32871294021606 secREMOTE_IP: 100.25.42.117