Pravidla

wraiths
11.8.2006 08:20
arterial strike +impromputu snake attak
Je mozne tuto kombinaci pouzit a odecitat stale jeden zivot tem jenz jsou imuni poti SA. ( "arterial strike" dava po odecteni 1d6 ze zraneni pri SA +1 zraneni v kazdem nasledujicim kole pokud se neleci. a "impromptu SA" zas umoznuje Trickstrovi zasadit SA tem kteri jsou proti nemu za normalnich okolnosti imuni.)
a jeste jedna vec, jak resit utoky zlodeje na zkamenelou postavu, ktera ma zbroj ochrany proti SA. dovolit mu SA pouzit a nechat ho tak zranovat a nebo mu dovolit( rici rovnou) tak jsi postavu palickou rozbil...
Autorská citace #1
11.8.2006 09:16 - ivanivanovic
No wraiths je nemrtvy tudiz imunny na SA, i na krvacanie ... po druhe je incorporeal (nehmotny) 50% sanca ze minies zlodej nemoze robit SA pokial nema cisty a jasny vyhlad! Ak je niekto kamen prestava byt osobou stava sa objektom cize je imunny na SA!
Objekty nemrtvy nemozu dostat SA za ziadnych okolnosti ako aj slizy a podobne.
Snad som pochopil co si sa pytal :D
Autorská citace #2
11.8.2006 09:45 - Pizin
Impromptu sneak attack nelze použít proti cílům, které jsou imunní na SA (je to napsané v popisu té schopnosti). Zkamenělá postava je construct, tudíž imunní na SA. Zkamenělá zbroj také nejspíš nebude fungovat.
Autorská citace #3
11.8.2006 13:10 - wraiths
no ale ten "Impromptu SA" je schpnost Arcane trickstra( prestizka z DM) a je tam ze muze dat tenhle SA jednou ci dvakrat za den a ze to pusobi i na ty co to jinak nepusobi( jsem to psal jasne kdyz jsem se ptal). me nejvic zajima ta krvacivost...jako ze dostane SA je jasny!! jen jestli bude krvacet. budu to brat realne. typek ve zbroji( ci na sobe bude mit Iron body) asi urcite bude,je hmotnej,zivej krvavej :-) prekonal jsme jen jeho obranu.za normalnich okolnosti je zranitelnej SA ale co takovy upir,golem a co ja vim... ale zas proc brat kdyz jsme udelal SA proc nepocitat krvaceni. dostali SA tak at krvacej( nebo at se sype pisek,tece voda,unika vzduch,utika sliz,ektoplazma, vyjetej volej...) dokud se nevylecej. si myslim ze by to tak mohlo byt.
Pizin: a kde to je v pravidlech...ja si prelozil na strance 178 DMG ze tenhle SA muze pouzit prave proti tem co jinak jsou imuni :-/ teda jesti jsme to prelozil dobre.
ivanivanovic : jinak "wraiths" je nick(to je to co ti v dotazech casto vypadava :-)) ) na sebe SA urcite nebudu chtit pouzit :-))
Autorská citace #4
11.8.2006 13:56 - Yaztromono
Z popisu toho skillu je jasne ze nestvury ktere jsou normalne imunni na sneakattack raneni navic nedostanou. Dostanou normalne zraneni jako by na ne udelal pokud by se SA pokousel .. tzn. bez bonusovych k6 .. s tim ze stale prijdou o bonus za DEX (ale jen pro tenhle 1 utok). Ja bych to teda chapal tak ze ta schopnost z nich udela neco jako flatfooted (pro tenhle jeden utok) nebo ze sici rozhodi obranu proste a tim dovoli zasadit ten SA. Rozhodne bych nedovolil aby me hrac timhle nechal "vykrvacet" uprira nebo golema. Ja si to predstavuji proste jako schopnost kdy dokaze trickerist pomoci zrucnosti a magie narusit obranu protivnikovy tvari v tvar natolik ze mu muze zasadit SA i kdyz jinak by to neslo nebo by musel pouzit treba FEINT. Rozhodne je to silna vlastnost a nedelal bych z ni epickou tim ze bych dovolil nechat "vykrvacet" jednim uderem dyky hradebni vez ;-)
Autorská citace #5
11.8.2006 14:36 - wraiths
No ale k cemu je to dobry ze nekoho zasahnu..? a udelam mu treba d6 zraneni. vzdyt tohle se rovna jen obycejnymu zasahu... a s arcane strikem to pouzit lze...? impromput SA+Arcane st.. ;-)
Autorská citace #6
11.8.2006 15:17 - bigbythewise
Popis u Impromptu Sneak Attack zretelne uvadi, ze nefunguje na potvory s imunitou na critical hit. Je to uplne to same jako obycejny sneak, akorat ho muze jednou denne zasadit v situaci, kdy si oponent pocita DEX. Potvoru s imunitou timhle taky pripravis o DEX, ale nedas ji zraneni za sneak. No a pokud nedas zadne bonusove zraneni za sneak, tak ho tezko aplikujes na krvaceni. Krom toho, veskere tyhle potvory maji imunitu na efekty, ktere ovlivnuji vitalitu nebo telesnou soustavu.
Autorská citace #7
11.8.2006 15:20 - Yaztromono
No je to dobre asi tak k tomu ze muzes dat SA nekomu v situaci v jake by to nomalne neslo (protoze o teda treba vi a je plne pripraven odrazet utoky). Je to stejne jako kdyz by valecnik pomoci PowerAttacku zautocil na ducha normalnim mecem a pak brecel k cemu ten feat je kdyz duch nedostal alespon to zraneni navic od PowerAtacku. PowerAtack zrovna jako tahle schopnost poskytuje jen nejakou moznost zpusobit vetsi zraneni nez by bylo normalne mozne ale urcite nedavaji postavam nadlidske schopnosti. Nejlepe je podle meho tu schopnost chapat tak ze proste protivnik ztrati na tenhle jeden utok bonus za DEX .. to ovsem neznamena ze SA "projde" pokud ma napr. protivnik zbroj s Fortification nebo proste nema citlive organy ktere by bylo mozno zasahnout.
Autorská citace #8
14.8.2006 09:18 - wraiths
dekuji za vysvetleni.a vsem se omlouvam ze se mnou tak zaobirali a debatovali vzasade o hluposti.zas jsem o neco chytrejsi.stejne uz mam takhle kurevsky velky zraneni SA z kombinace "darebaka+zasvedcence luku". ale jinak rad bych byl tim valecnikem a brecel ze zasahuji jen tim normalnim zranenim...pac ten power attak si budu delat dokud mi ruka neupadne.ale touhle schopnosti ja zasahnu jen jednou.v tomhle je ten pru... ale jinak je to dobra vlastnost a urcite se da skvele pouzit. ;-). bigbythewise : a bigy je pravda ze to krvaceni nelze pouzit, je to vlastne logicky...kdyz nedavam zadny to D6 tak z ceho si mohu odecist do D6 za to krvaceni ze.
Autorská citace #9
14.8.2006 17:35 - Yaztromono
No ja bych s tim "zasahnu jen jednou" byl opatrny. Na PC jsem zkousel jednu postavicku zalozenou na sneakovani a pouzil jsem ji i v realu na jedne akci a rozhodne nezasahovala jen jednou .. i kdyz pravda vetsinou prvni zasah zabral ;-) Ta postavicka mela postaveny vsechno okolo schovavani a plizeni a nejaky vecicky co ji v tom pomahali jednu dyku a weapon finese a 1 lvl shadowdancera .. postava asi na 8lvlu a byli jsme takovy 2 bratri. No vysledek byl takovy ze jsme si poradili prakticky bez skrabnuti s druzinou 5 postav na stejnem lvlu. (Byli to take hraci zadne NPC) Polovina z nich umrela driv nez si to uvedomili a druha pulka nestila vcas prijit na to co se deje. A podobne "vyvrazdeni" se da udelat klidne i bez te schopnosti shadowdancera take ja bych nebrecel ze sneak je spatna vec. Ma urcite mensi vyuziti v primem boji muze proti muzi ale na druhou stranu wizard taky neopliva kdovijakymi statistikami v pestnim souboji a pritom malokdo rekne ze timestop nebo meteorswarm je nanic ;) Vtip je proste v tom ze rouge neni stavenej na urcity styl boje a reseni ostatnich situaci. Ale v tom co dela je sakra dobrej. Proste rouge vystreli silnejsiho protivnika ze stinu sipku ktera se mu zabodne do krku tak ze znemozni komfortni dychani a navic paralizujici jed da dostatek casu aby protivnik misto utocnika stihl ve stinu najit jenom smrt z dalsi dobre polozene pasti ;-)
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.1777548789978 secREMOTE_IP: 3.95.131.97