Pravidla

Sičák
27.9.2005 10:31
Roztínání a Mocné roztínání
Opět jsem tu s dalším dotazem na soubojový systém. Jde o použití odbornosti Roztínání/Mocné roztínání.

V popisu odbornosti Roztínání se píše, cituji: "Jestliže postava zraní protivníka tak, že padne (typicky padne po klesnutí životů pod 0, po usmrcení, apod.), postava ihned obdrží extra útok navíc proti jinému tvoru, který je v jejím dosahu. Postava nemůže udělat 5 stop dlouhý krok před tímto dodatečným útokem. Útok navíc je proveden stejnou zbraní a se stejným bonusem jako útok, který srazil předchozího tvora. Tuto schopnost může postava použít jen jednou za kolo." Mocné roztínání navíc zruší limit jednoho použití za kolo.

Chápu to tak, že seknu, a vyřadím-li někoho z boje, můžu ihned jakoby protáhnout útok a seknout ještě jednou.

Otázka č. 1 : Mám-li více útoků za kolo, uplatním Roztínání při první příležitosti (v kterémkoliv útoku)? A Mocné roztínání kdykoliv to jen jde?

Otázka č. 2 : Jak je to v případě zteče? V popisu zteče se píše, cituji: "Po pohybu můžeš provést jeden útok tváří v tvář.". Já osobně se domnívám, že (Mocné) Roztínání není brán jako další útok, ale speciál, který rozšiřuje možnost způsobit zranění již provedeným útokem? Takže, mohu při zteči normálně uplatnit Roztínání i mocné roztínání?

Otázka č. 3 : V popisu není limitována zbraň, neboli, toto lze uplatnit například v případě mnicha a jeho útoku pěstí, nebo v případě rychlopalné kuše, dokud nedojdou šípy? S tou kuší je to teda extrém, ale až v Mocném rozetnutí se mluví o ruční zbrani (možná jde o chybu překladu a chtělo by tam doplnit zbraň v boji nablízko).

Předem díky za odpovědi,

Sicco
Autorská citace #1
27.9.2005 13:59 - Spize
1.Roztínání: Pokud se nerozhodneš učinit jinak, tak jo. Mocné Roztínání: Ano. 2.Domnívám se, že v případě zteče ten extra útok dostaneš. 3.Faktem je, že se tam o žádných omezeních nezmiňují. To je pravda. Ale já bych to povolil jen u sečných, případně drtivých zbraní nablízko, v největším extrému možná ještě na nepřítele stojícího za cílem, v případě zbraně bodné. Mnichovi bych to dovolil, i když v tom případě jméno "Roztínání" vůbec nesedí. U té kuše by to celkem logicky možné být nemělo. Tady bych se řídil zdravým rozumem.
Autorská citace #2
27.9.2005 14:39 - Pizin
1. Při kterémkoliv útoku (i příležitostném). I když je celkem blbost nechávat si to na později. 2. Ano. 3. V popisu je "extra melee attack ... with same weapon". Takže mnich ano, kuše ne. Roztínání také nelze použít, když se ti sníží síla pod 13, protože je to předpoklad Drtivého útoku.
Autorská citace #3
27.9.2005 19:59 - Prcek
Doplnujici dotaz: A co v pripade prilezitostneho utoku? Taky muzu cleave pouzit? A pokud jich mam vic (Combat reflex), muzu pouzit i vickrat cleave?
Autorská citace #4
27.9.2005 20:20 - Pizin
ad Prcek. Po jákemkoliv útoku (i příležitostném), kdy nepřítel padne. Roztínat můžeš jen jednou za kolo, pokud nemáš Mocné roztínání.
Autorská citace #5
27.9.2005 20:24 - Spize
Prcek: Píšou tam kdykoli, tedy si myslím, že i v případě příležitostného útoku. Pokud máš víc příležitostných útoků, tak pořád jen jednou, pokud nemáš Greater Cleave (to by pak mělo být bez omezení, resp. omezeno jen počtem útoků-ať již normálních, nebo příležitostných)
Autorská citace #6
17.2.2006 23:30 - Rughar
chtel bych jeste doplnit o otazku. mam vice utoku -nepritel padne po prvnim utoku-pouziju cleave na druhe treba trefim a muzu jeste na nej dotahnout zbyly utok ktery mam jeste z regulerniho poctu utoku? tj seknu(zabiju)-cleave a muzu pak jeste seknout?diky za odpoved
Autorská citace #7
18.2.2006 11:19 - Pizin
Můžeš dokončit úplný útok, protože ten roztínací úder je navíc.
Autorská citace #8
19.2.2006 14:53 - A.nonymus
S kuší můžeš použít Cleave jen v případě, že nepřítele mlátiš pažbou:-) A třeba v případě těžkého kladiva to není Rozetnutí ale spíš Rozmáznutí
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.22984409332275 secREMOTE_IP: 35.153.135.60