Pravidla

ivanivanovic
20.4.2005 16:15
Mniich a jeho utoky
1.Moze mnich skombinovat vylepsene podrazenie a omracujuce paste a aky ma potom bomus?
2.Moze mnich skombinovat omracujuce paste a vylepsene zovretie a ake su tu bonusy?
3. dostane mnich aj postih na AC za nizku mudrost ak nan niekto zosle napri Mind fog a on sa nezachrani. Mudrost=1;
CCCP
Autorská citace #1
21.4.2005 15:43 - unknown
Ad 1.-2. Nerozumiem, co sa mysli pod ,,skombinovat". Akoze prvy utok Trip a druhy Stunning Fist?
Ad 3. Monk si _moze_ (ale nemusi) pripocitat k AC bonus k Mudrosti. Ak ma nizku mudrost, nedostava postih.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.23082494735718 secREMOTE_IP: 34.229.24.100