Pravidla

Ghostrider
7.3.2005 15:39
Pohyb II
1) Tzn. Pohyb při zteči vyvolává příležitostný útok? (Situace: PC stojí 35 stop od Orca, který není Flat-footed, ale ani připravený proti zteči. Pokud ho postava napadne ztečí - splní podmínky - pak ji Ock napadne příležitostným útokem a PC má postih -2 k TZ) Tj. zteč je výhodná pouze proti překvapenému soupeři?
2) Optimální taktika je přesunout se co nejblíže k nepříteli, ale mimo dosah (při dosahu 5 stop na 10) a, pokud to jde, udělat úplnou obranu (standartní akce = pohyb 30 ft + akce, v tomto případě úplná obrana)? Teprve v dalším kole zaútočit za použití 5 st pohybu... ???
Autorská citace #1
7.3.2005 16:30 - Quasit
1. Jedině v případě, že ten ork má dosahovou zbraň. Pokud má normální meč, žádný příležitostný útok se nekoná. Ty jednotlivé podmínky si atomizuj a podle nich přiřaď výsledky. Ork není zaskočen (flat-footed) = má nárok na příležitostný útok). Postava přiběhne na 10 stop (vstupuje do ohroženého čtverce) = nic se neděje. Postava přiběhne na 5 stop (opouští ohrožený čtverec na 10 stopách) = flák ho, už má příležitostný útok. Ten útok není za zteč, která sama o sobě k příležitostnému útoku neprovokuje, ale za pohyb z ohrožené oblasti. Prostě zteč je dobrá proti komukoli, KROMĚ lidí s dosahovou zbraní (nebo potvor s dosahem). Ty zbraně jsou dělané proti zteči. Jenom připomínám, že příležitostný útok je za opouštění ohrožené oblasti, ne za vstup do ohrožené oblasti.
Autorská citace #2
8.3.2005 10:57 - Ghostrider
"Jestliže se pohneš z nebo do ohrožované oblasti, obvykle provokuješ k příležitostnému útoku." ???
Autorská citace #3
8.3.2005 11:34 - alef0
Myslim, ze Quasit to vysvetlil pekne.
Prilezitostny utok provokujes vo vseobecnosti len pri _opusteni_ ohrozovanej oblasti, nie pri vstupe (vid napr. http://www.annun.sk/index.php?damsi=clanok.php&id=84&sekcia=adad). Opustenie v tvojom pripade nastava, ked sa ides presunut zo vzdialenosti 10 stop od orka na vzdialenost 5 stop od orka.
Ad 2.) vyznam tejto finty vidim len v pripade ,,reach" zbrane. Nech ma ork reach zbran s dosahom 10 ft. * Prisunies sa 30 stop na vzdialenost 10 stop od orka. Neprovokujes AoO, lebo vstup na ohrozovane uzemie neprovokuje AoO. [pohybova akcia] * Vyhlasis Uplnu obranu [standardna akcia], ziskavas +4 bonus na AC * Ide ork, ten si vykona svoju potrebu ---- dalsie kolo ---- * Posunies sa 5 stop * Zrusis si Uplnu obranu * bijes do orka
Autorská citace #4
9.3.2005 13:24 - Quasit
Ghostrider: No jo, ehm, jaksi v korekturách jsem se k oddílu o boji ještě nedostal a jsou tam překladové chyby... I když teda tahle je docela výrazná, to jsem netušil, že tam je takovýhle zvěrstvo. Omlouvám se.
Autorská citace #5
10.3.2005 07:39 - Ghostrider
Díky, vysvětlení je zcela dostačující. Nějak jsme to podobně hráli, takže se nevyskytl problém. Jen jsem chtěl mít jistotu. Pokud by bylo potřeba, mohu vám pomoci s překladem...
Autorská citace #6
10.3.2005 11:09 - Quasit
Ghostrider: No to by bylo skvělý. Není hotový DMG, takže můžeš přeložit jakýkoli chybějící části. Jenom se musíš řídit překladovým klíčem.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.22273802757263 secREMOTE_IP: 18.206.241.26