Pravidla

Taklin
8.7.2004 15:29
Kombinace speciálních útoků
Pokud má postava možnost provést více speciálních útoků (smetení zla, smetení z domény, smetení pomocí kouzla, power attact....) Může je využít všechny v jednom hodu na útok? Pokud se dají kombinovat jen některé tak které.
Autorská citace #1
9.7.2004 08:39 - Rytíř
Většinou to tam je napsané, co můžeš kombinovat - to smetení většinou kombinovat jde. Je to tvůj problém, když všeko vsadíš na jednu kartu :) Kdyžtak dej nějakej konkrétní příklad.
Autorská citace #2
16.6.2005 16:29 - Kočkopes
Tak, vzdy je u smeteni takovy ten popisek, ze kdyz mas to a to tak to muzes pouzit s tim a tim.Ovsem zajimalo by me,jak je to v tomto pripade: Unearthed Arcana, knez-modifikace (nema odvraceni ale smet dobro(zlo)+aura odvahy ) + dal si domenu Destrukce (smeteni) Povolit nebo nepovolit knězi pouzit najednou obe smeteni ? Pokud se kombinuje knez a blackguard tak je to v poho, nebot bonusove zraneni neni vyssi nez VT postavy, ale tady?
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.12380409240723 secREMOTE_IP: 54.198.23.251