Pravidla

bigbythewise
6.9.2006 19:22
Craft Construct
Dovolili by jste hracske postave vzit si tento feat? Je mi trochu ehm nesympaticke, ze je to pouze pro monstra. Vzdyt neni snad na svete maga, jehoz snem by nebylo mit vlastniho Golema. :)
Autorská citace #1
6.9.2006 20:13 - ivanivanovic
Podobne som sa pytal mojho pj ale k nejakemu kompromisu sme nedospeli :P
A najslabsieho golema myslim si schopny vytvorit na 15lvly myslim.
Ale osobne ak by som bol pj tuto zalubu by som povolil :) nie len ze hrac na nu musi splnit mnoho poziadaviek (featy) ale aj cena golemov nie je velmi nizka!
Autorská citace #2
6.9.2006 20:26 - bigbythewise
Je jasne, ze cena (gp a XP) je vysoka a pozadavky na uroven postavy take, ale kolik je kouzel nebo magickych predmetu, ktere jsou snad jeste narocnejsi. Cili spis mi tu jde o tu moznost.
Autorská citace #3
6.9.2006 21:37 - Alnag
Hm... mně to přijde docela v pohodě, ale záleží i na kompozici světa. Například v klasickém DnD světě (Greyhawk, Forgotten Realms) bych to povolil. V Ravenloftu bych to povolil s nějakým rizikem, že se to nepěkně zvrhne (typ Frankenstein). U nějakých dramaticky odlišných světů... (Thieves' World d20 apod.) bych to nedovolil, protože by se to tam vůbec nehodilo.
Autorská citace #4
7.9.2006 10:55 - Yaztromono
No podle me je to super feat pro hrace. Diky pozadavkum (feat, lvl, XP, nektera kouzla pro vytvoreni) neni snadne (ne-li nemozne) ho zneuzit. A s takovym golemkem muze byt i sranda ;) Toho ze si hrac postavy armadku nezastavitelnych golemu se nikdo bat nemusi nebot naklady na kos jsou znacne a navic na tom lvl kde by to dokazal sunda jinou armadu jednim dvema kouzly ;)
Autorská citace #5
1.12.2006 16:28 - Azar
Pokud jde o construkty a takové tak bych spíše přesedlal na Eberon - tam se s tim počítá i pro hráče včetně rozsáhlích pravidel
Autorská citace #6
1.12.2006 17:04 - Malabar
Pode me je to o tom aby si hraci co nejvic uzily a bavilo je to tak kdyz chtej golema tak at ho maj, je jasny ze to bude financne a zusenostne narocna zalezitost ale muze se zacit i na toveni mensi golemu, takovejch golimku :) To je jen muj nazor :)
Autorská citace #7
27.3.2007 06:48 - Fritzs
Golem vadi, ale mraky nemrtvých kolem evil clerica ne...? By mě zajimalo, v čem je vlastně takový kolem o tolik lepší, než ti nemrtváci...
Autorská citace #8
27.3.2007 08:18 - Fibriso
Fritz: spell imunity, nehrozí nebezpečí že prdlý paladin/clerik ti pošle nemrtváky jedním vrzem do zpátky do hrobu...
Autorská citace #9
27.3.2007 16:35 - Fritzs
Fibrizo: Enomže nemrtváků je jednak víc, dále pak se dají bolserovat, či jak se tomu nadává, a pak se jim dá přidat pomocí nějakého obskurdního featu turning rezistance, což jaksi řeší ony klerouše a paladiny, spell resistance je pěkná věc, ale furt to neni imunity...
Navíc nemrtváků je, se správným výběrem featů a domén podstaně víc než golemů a celkový součet jejich hitdice bude golema dost překračovat... dále se za jejich tvorbu jaksi neplatí expy (ale tím si nejsu až tak jistej)... a ta největší výhoda nakonec... jejich hrozně druhů a někeří sou nehmotní a umí se zneviditelnit a tím pádem výborní průzkumníci...
Jo, a že sou kouzla, co kosí nemrtvý jak na běžícím pásu... to samý existuje i proti konstruktům a možná i přímo proti golemům...
Autorská citace #10
27.3.2007 16:55 - Fibriso
ve chvíli kdy je to permanentní summon (což u ksotlivců u kouzel není) ta sou tam vždycky Expy...a vyšší golemové maj už i tu imunitu.
Kouzel na kosení golemů je velice poskrovnu....
Autorská citace #11
28.3.2007 07:54 - Fritzs
Fibrizo: Fajn... ale kdy se dostaneš na úroveň kdy si můžeš dovolit zkusit udělat takovýho golema... až tak na kolem 20cýtky... přičemž kolem týhle úrovně zvládá kouzelník kouzlo wish, keré by mělo být schopné golema bez problémů vyřadit...
Kdežto nemrtváků si může zlej kněz užívat už od 5tý úrovně (a summon undeath fachčí už od 1ní)
Autorská citace #12
28.3.2007 08:23 - Fibriso
no, wish, ono wish dokáže udělat krátkej proces skoro s čímkoli,.... vzhledem k jeho nárokům bych ho rozhodně jako anti-golem nepoužíval, ono se může vesele zvrtnout a místo "zničit" se stane "zduplikovat" nebo "sebezničit" :)
jinak: na vyších úrovních je golem k nezaplacení, na nižších sou lepší ti kostlivci
Autorská citace #13
28.3.2007 10:05 - Rytíř
No hlavní problém u nemrtvých bych viděl v tom, že ti jsou tak nějak v podstatě nedostupní pro dobré postavy, že.. :) A jestli je lepší komando upírů nebo jeden železnej golem, to je těžko říct, fakt záleží na okolnostech... porazit jde vždycky všechno, to je základní krédo každýho dobrodruha! :)
Autorská citace #14
28.3.2007 17:49 - thief
Rytíř: Naprosto souhlasím. Dobré přesvědčení nemůže tvořit nemrtvé. Takže by mělo mít náhradu. Slabší konstrukti nejsou až tak silní a i tak není lehké je vytvořit.
Autorská citace #15
29.3.2007 07:20 - Fritzs
Rytíř: Může... teda nesmí to být klerik, ale kouzleník a není to tolik efektivní, nicméně to nic nemění na faktu, že může...
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.19125509262085 secREMOTE_IP: 18.209.104.7