Pravidla

Sičák
24.8.2007 09:25
Ovládání nemrtvých
Narazil jsem na nejasnost v pravidlech ohledně ovládání nemrtvých (schopnost kněze Odvracení nebo ovládání nemrtvých). Nikde se mi nepodařilo najít, zda jednou ovládnutý nemrtvý je ovládnutý trvale, anebo jen na přechodnou dobu?
V pravidlech se píše akorát o 10 kolech při zastrašování/odvracení nemrtvých.
Autorská citace #1
24.8.2007 09:37 - Rytíř
Je to omezené, a to takto:
V jednom okamžiku nemůže kněz ovládat víc VT nemrtvých, než kolik je jeho úroveň. Kněz se může dobrovolně vzdát vlády nad nějakým nemrtvým, aby mohl ovládnout jiného.
Viz SRD, zlí kněží a nemrtví.
Autorská citace #2
24.8.2007 09:40 - Sičák
Takže je to opravdu tak, že zlý kněz po ovládnutí nemrtvého získá natrvalo oddaného nemrtvého. Omezené je to jen úrovní kněze. Oproti dobrým kněžím mi tohle přijde jako dost silné.
Autorská citace #3
24.8.2007 10:33 - Vannax
Mám takový tušení, že u nemrtvých s vlastní vůlí je i nějaký ověřovací hod po určité době na to jestli ještě zůstávají pod vlivem kněze nebo nekromanta. Ale nerad bych kecal. Je to jenom doměnka.
Autorská citace #4
24.8.2007 12:52 - LZJ
Není to ovládnutí až jako druhý stupeň? Podobně jako dobrý kněz slabší nemrtvé místo odvracení zničí.
Autorská citace #5
24.8.2007 13:05 - Vannax
L.Z.J píše:
Není to ovládnutí až jako druhý stupeň? Podobně jako dobrý kněz slabší nemrtvé místo odvracení zničí.
Ne. Tady je to věc přesvědčení. Dobré přesvědčení = odvracení, likvidace. Zlé přesvědčení = podrobování mrtvých/nemrtvých.
Autorská citace #6
24.8.2007 13:09 - Fibriso
Evil clerics channel negative energy to rebuke (awe) or command (control) undead rather than channeling positive energy to turn or destroy them. An evil cleric makes the equivalent of a turning check. Undead that would be turned are rebuked instead, and those that would be destroyed are commanded.
Ve výsledku je to pak stejný efekt jako u kouzla Command undead. jaká je trvanlivost jsem nezjistil....ale možná bude asi opravdu pernametní. Inteligentní májí Save a mají save při každé akci, která se jim "nelíbí"

Ad Sicco: zdá se, ale není...ve chvíli, kdy bude rozkazovat kostejum, sam klerik nemuze skoro nic delat (standart action)....a ti kostlivci asi nebuou moc silní a starej se o mateřskou školku (doslova) plus návštěvy hospod a setkání s jinými hrdiny (obzláště paladiny a dobrými kleriky) se stanou lehce problematické....

plus mám takový pocit že na to platí stejné pravidlo jako u turn. ve chvíli, kdy se k němu přiblížíš pod 10ft, tak to přemůžou a dotyčného bude pravděpodobně čekat přesdržka...
Autorská citace #7
24.8.2007 16:26 - bigbythewise
L.Z.J. ma pravdu. Zli Klerici "karaji" (Rebuke) Undeady a druhy stupen je az Command. Pak jim jeste mohou opatrit Turn resistance, pokud maji vyssi HD. (Bolster)
Fibriso: To pravidlo pro zruseni efektu pri priblizeni plati jen pro Turning (Rebuking ma snad pevnou dobu trvani), ale Command je obdoba Destroy efektu u good Klerika a tam uz tohle tezko muze platit, jelikoz tam je efekt Instantaneous, neboli "permanentni bez velkeho p", receneno v DnD terminologii. :)
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.19936013221741 secREMOTE_IP: 35.153.73.72