Pravidla

Alnag
16.8.2007 17:43
Co byste chtěli vidět ve 4e?
Nestyďte se a vyjevte své skryté touhy? Co byste změnili, vylepšili, přidali nebo ubrali ve 4e, kdyby to mohlo být po vašem?
Autorská citace #61
14.9.2007 15:04 - andtom
Kingdoms of Kalamar - vzácná.
Autorská citace #62
14.9.2007 15:38 - Dalcor
Iuchiban - ačkoliv nesouhalsím s tím jak byly rytíři v DL uděláni, vidím důvod proč měly být DIVINE naladěni .
V prvé řadě už v Tales of the lance jsou Rytíři meče substitutem paladinů. Navíc jsou to rytíři Kiri-Jolitha a ten jim opravdu grantuje klerická kouzla. (Příklad Dragons of Summer Flame). Navcí pokdu chceš do řádu růže musíš minimálně ukončit novicát v mečícha vice versa meče/koruny. Já nesouhlasím s prestižkami - dokonce je tu mojí rukou udělaná rpavidlová úprava.
A co se týče Rytířů takhisis - 1. zde musí být rovnováha proto rytíři lebky...
Ač s některými aplikacemi nesouhlasím, tak si ymslím že nakonec d20 DL sedla jak prdelka na nočníček.
Ono v DL je to takové zvláštní. Na jednu stranu hra nabízí spousty magických povolání, na druhou stranu ej magie (vk knihách) nesmírně vzácná.
Autorská citace #63
14.9.2007 16:01 - Iuchiban
Samo...souhlasím, růže je přecejenom RŮŽE!..a skull je no-comment...respect!...navíc je dragonlance převážně o dracích a knightech, tak proč ne...stejně kdo by hrál v takovém světě obyčejného mystica, že? (asi jen já :(...)...ale taky nejsem úplně bez viny...ten legion mystic je taky dost přemrštěnej ;)
Autorská citace #64
17.9.2007 03:44 - bigbythewise
Dalcor píše:
Mě magické věci tak jak jsou moc nevadí, pokdu se s nimi hra nezaplaví.
Amen.
Autorská citace #65
17.9.2007 04:00 - bigbythewise
Iuchiban píše:
...dělal jsem tohle hodněkrát a nepřipadá mi to na vysokých level VŮBEC jednoduché...a jednoznačně se mi daleko víc líbí, když postavy jsou silné kvůli tomu co UMÍ a né kvůli tomu co VLASTNÍ...
S timhle samozrejme souhlasim, ale netreba to hrotit dale - sila mundane ukonu je v DnD na (za) maximalni hranici.
Iuchiban píše:
Válečník, který má na sobě 50 magických předmětů není moje vize rytíře z pseudostředověku...A pokud někoho baví "item hunting"...sry, ale tohle do p&p podle mě nepatří...tohle není Baldurs Gate, Neverwinter nebo WoW :O...
Ano, tohle sice do PnP nepatri, ale tohle JE realita. Valecnik bez magickeho predmetu NA JEKEKOLIV UROVNI nemuze porazit NIC VIC NEZ TROLLA a to jeste bude dekovat bohu, ze prezil. Pokud jich dokaze pobit nekolik najednou nebo i mnohem mocnejsi potvory - prave diky vetsimu vlivu SCHOPNOSTI na silu postavy, tak se z toho stava neuveritelna patlanina. To je muj nazor. Holt musis sve vizi stredoveku prizpusobit pravidla, nikdo to za tebe neudela, protoze DnD pravidla nikdy o rytirich ze stredoveku nebyla. Ostatne ani nejhranejsi FR kampan.
Iuchiban píše:
mě stačí spousta schopností a např. jedna magická zbraň nebo zbroj...(můj pohled). Co potom dělá postavy vyjímečné? Jakákoli jiná postava se stejnými itemy je stejně schopná a bez itemů je nic...
Vyjimecne postavy delaji hraci. Mocne postavy fusuji do magie nebo vlastni mocne magicke predmety. Pokud *hloupy* DM zasobuje hrace pozehnane a zadarmo takovymi predmety a pak breci, je to jeho problem. Tohle hlavne neber osobne. :o)
Iuchiban píše:
disjunkci na tebe ;)
Antimagic Field.
Autorská citace #66
17.9.2007 07:57 - Iuchiban
FR nemám rád. A takové ty válečníky s mag.prsteny, plášti a létajícími botami...ne děkuji. Zavání to Baldurem a to je dost mimo p&p. Je to jen na DM jak si upraví svoje dobrodružství a na hráčích jestli dostanou rozum. Nemá smysl přidávat hráčům a pak přidávat i NPCčkám a monstrům...je pak akorát čím dál horší...Podle mě do 10. úrovně si postava klidně vystačí s 1 itemem, podle toho co hraje...a není důvod potom něco dávat monstrům...je to potom o málo penězích, a hráči víc přemyšlí a nemůžou si dovolit vše...Tuším že v tomhle bude 4e stejné jako 3e, pilotní svět je FR, ale stejně si jako DM přispůsobím svět podle sebe. Pravidla člověk nemusí dodržovat do puntíku...a každý by měl hrát tak, jak ho to nejvíc baví! A navíc, kdo potřebuje FR když má DS!!!
Autorská citace #67
17.9.2007 09:01 - wraiths
Iuchiban:FR nemám rád....a proc? mne se to zas moc libi. udoli plne "obycejnych-neobycejnych" farmaru, brany kterymy z podtemna prepadavaji drowi. politika,zabava. o zadnej litacich botach nevim (BG neznam)....
DS muze byt zajimavy, ale me se nelibi. ale to neznamena ze ho nemam rad a nenavazim se do nej. nekdo dava kouzelny veci,jinej kovovy zbrane. :-)
Autorská citace #68
17.9.2007 09:44 - Iuchiban
wraiths : Sry, nenavážím se do FR :)). To opravdu ne...V Balduru letající boty sice nebyli, ale spousty jinejch itemů...a takový to, zabil jsem draka, chcu z něho zbroj...prostě pro mě je DS přesně to co od D&D chci,mám raději takové to Dark fantasy(ale ne ravenloft)...Tobě se zase líbí FR :). Ve 4e bude FR jako první a DS tam ani možná nebude :). Každý hráč a DM tohoto systému má holt jinou představu o světě, hře, pravidlech atd...a mé skryté touhy ohledně 4e jsou ty co sem řekl někde dřív, některé se asi splní, některé určitě ne...
Autorská citace #69
17.9.2007 09:58 - wraiths
Iuchiban: vsak kazdy ceka s napetim co 4e prinese :-). no ale zas DS asi nebude tak tezky implementovat do 4e( pokud teda bude dobre udelana psionika).
Autorská citace #70
18.9.2007 03:32 - bigbythewise
Iuchiban: No vidis, tak si ty pravidla stejne upravis podle sebe. Nemuzes prece od WotC ocekavat, ze ve 4E nebudou magicke itemy, nemluve o prekopani mechaniky podle tveho gusta. Ono i kdyby jich bylo mene, tak stejne zase "dodaji" prirucky jako treba Item Compendium.
Autorská citace #71
18.9.2007 07:20 - Iuchiban
Nějak mám ten názor že si každý upravuje pravidla podle sebe. Nebo je tu snad někdo kdo nemá ani 1 house rule? Asi ne. A překopání mechaniky? Jako mechaniky kouzel? No to si myslím že se skoro na tuty splní, protože o tom takhle nějak mluvily ;). Mě osobně ten nápad s rozdělením kouzel na at/will, per/encounter, per/day přinde lepší než ten u 3,5...mág bude mít několik "atomovek" denně a nějaké to "zahřátí" na začátku každé bitvy a přesto mu zbyde neomezenně at/will slabších kousků...a ohledně itemů, moc dobře víš, že sem neřekl "žádné" itemy, ale méně itemů a aby měli menší dopad na hru...jak řekl Alnag aby dotvářeli postavu...a každý tu přece může napsat co by si ve 4e přál nebo ne? btw. ty píšeš z noční směny? :O Máš zajímavé časy odeslání...ti nezávidím.
Autorská citace #72
18.9.2007 08:19 - wraiths
Iuchiban: a co je to mene itemu... 3...5...8..? dle me je tak adekvatni 5 veci:zbran, zbroj(ci plast,cepici,chranice,atd),sperk(prsten,nausnici,helma), lektvary(tak dva) a jednu vec uplne na h... ( pytel se zviratkama, sneznice i kdyz se hraje jen v drungli, flasku od dzina, neroztatelnej rampuch).
Autorská citace #73
18.9.2007 08:31 - Fibriso
v ohledně itemů se budu úpěnlivě modlit, aby opět NEvydali něco jako magic item compendium.... jás jsem si to bohužel přečetl a takovou hromadu Munchkiního hnoje jsem jěště neviděl... PH2 hadr
Autorská citace #74
18.9.2007 08:51 - Iuchiban
wraiths: Hmm, neroztátej rampouch? :D...můj nejoblíbenější magický předmět byl malý měšec s nekonečným obsahem písku(propojený s nějakou pouští) a asi by spadal do té kategorie "na h...." :)....A magic item compendium jsem nečetl a jsem tomu rád :D...
Autorská citace #75
18.9.2007 09:07 - Fibriso
ale hele, pytel nekonečného písku dokáže být velmi užiteřný, když je potřeba zasypat nějakou past-díru třeba s bodákama (bezedná díra je vyjímka), neroztátý rampoch prodat nějakému knížeti aka vždy správně chlazené martini , či pytel malých zvířátek taky dokáže být velmi užitečný - "Mám tchoře a nebojím se ho použít!"
ale to je takovej OT

ale zpět k věci, já bych byl rád, kdyby se některým Featům dostalo správného ocenění, konkrétně Skill focus (+2 je v tomto prd nula nula nic a byl pouze užitečný jako podmínka pro prestižku)
Autorská citace #76
18.9.2007 10:50 - wraiths
Fibriso: mas pravdu. mohlo to byt alespon +5

btw.Iuchiban: no ono pro nekoho je to "na prd" ,ale ale vis jak se s tim da pekne zabijet vodni potvory a nebo "mucakovat" ne ze bych byl sadista a le nikdo nevydrzi sypani pisku do zaludku vecne. :-)
Autorská citace #77
19.9.2007 02:25 - bigbythewise
Iuchiban: Mam pocit, ze si tvrdil, aby predmety mely mensi dopad na silu postavy a ne na hru jak tvrdis ted, coz je veliky rozdil.
Jinak ja bych osobne radsi vice atomovek denne (cili asi tak stejne jako ve 3/3.5E, protoze predpokladam ze se zasoba silnych kouzel snizi - to vite, everybody cries) a ZADNE neomezene kousky (alias "poutove triky") at will.
Nepisu z nocni. Jen me nebavi spat, kdyz muzu delat tolik zabavnejsich veci, jako treba parit nebo serfovat. :o)
Fibriso: Vsak ten hnuj nemusis pouzivat, stejne jako treba EPIC pravidla. Munchkiny nedelaji pravidla nebo prirucky.
Autorská citace #78
19.9.2007 07:25 - Iuchiban
:O. No slovíčkařit tu teda nechci. Slabší itemy a basta :D. A co se týče kouzel at/will...to nebudou pouťové triky, ale spíš možná něco jako reserve featy v 3,5...a to je fajn...A říkáš že tě nebaví spát? No já byl vzůru takhle pozdě ve všední den jen párkrát a další den jsem v práci málem umřel..takže pokud chodíš do práce, tak seš teda fest řízek...a pokud studuješ-no, to bejvali časy :(
Autorská citace #79
19.9.2007 08:50 - Rytíř
Ad nespavost - hm, pořiďte si mimino, ono vás to přejde! Čerstvá zkušenost :) já taky dřív musel aspoň 1x týdně ponocovat do rána, abych nebyl přespalej. Teď se mi zavíraj víka v devět večer.. :))
Ad Skill focus - nebylo to náhodou zvednutý na +3 bonus? Já si pak k tomu na Ardě zavedl pravidlo, že kdo ho má, může u dané dovednosti kdykoli vzít 10, i když je v presu.. a pak už to začalo mít smysl, si ho brát :)
Autorská citace #80
19.9.2007 08:57 - Iuchiban
Rytíř: Ano je teď +3, a vzít 10 zní dobře. Akorát co potom greater skill focus?...mimino říkáš? Tak to gratuluju, pořádně si to užij :)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.087969064712524 secREMOTE_IP: 54.196.105.235