Pravidla

Alnag
16.8.2007 17:43
Co byste chtěli vidět ve 4e?
Nestyďte se a vyjevte své skryté touhy? Co byste změnili, vylepšili, přidali nebo ubrali ve 4e, kdyby to mohlo být po vašem?
Autorská citace #21
19.8.2007 22:46 - Rytíř
Ad příl. útoky - no, tak my se je taky naučili zvládat a už s tim nemám nějaký výraznější problém.. Ale jednak mi pořád připadá v řadě situací divné mít najednou útok navíc a jednak si pořád ještě pamatuju, jak matoucí byly tyhle příležitostné útoky ze začátku. Směřovalo na to vždy i nejvíc dotazů od začátečníků. Proto bych se jich zbavil.. ;)
Autorská citace #22
19.8.2007 23:15 - LZJ
Ad AoO: mě přijdou docela dobré a celkem pěkně řeší to, aby postavy v boji nedělali blbosti a dávali pozor, aby něco neschytali. Což je jinak vychytává v kolovém systému blbě. Ale jestli WoTC vymyslejí něco stejně efektivního a systémově elegantnějšího, tak se bránit nebudu. Ale teď mě přijdou zásadní pro atmosféru boje.
A ještě mě napadlo jedno přání: Použitelný zápas (Grapple) to, co je dnes v PHB, je moc složité.
Autorská citace #23
20.8.2007 07:43 - Max
Méně vyjímek a více obecně platných pravidel ... neboli lepší algoritmizovatelnost pravidel - ale podle mě, když teď maji to DnD-online, je samotný to k tomu už dost tlačí.
Autorská citace #24
20.8.2007 11:36 - LZJ
Ad grapple: Tak koukám, že to už tam je.
Autorská citace #25
20.8.2007 12:14 - andtom
Alwaern: Co si myslím o roleplayingu a nucení k němu jsem psal v jednom zdejším prachem zapadlém článku. K house rules jsem vždy měl a mám pozitivní vztah, neboť hraní si s pravidly je dle mého legitmní součást RPG zábavy pojímané v širšém smyslu (některé lidi prostě baví dělat úpravy v různém rozsahu). Btw. nikdy jsem nepochopil logiku lidí, kteří považují úpravu pravidel za něco nežádoucího a napsání pravidel od nuly za něco vhodného, přitom úprava pravidel je jen nižším stupněm k napsání nových pravidel a slovo "nových" je potřeba dát do uvozovek, protože "nová" pravidla tak nějak z určité části recyklují jiné již v jiných hrách použité nápady a postupy.
Naprosto souhlasím, že adaptabilita a stylová volnost je výbornou devizou. A ponechání na úvaze hráčům, jak s hrou naloží a kterým směrem si ji ohnou. Akorát jsem psal o tom, co by se mi líbilo do defaultního pravidlového nastavení nebo jak bych to pojmenoval :)
Autorská citace #26
20.8.2007 16:33 - Alwaern
Hm, bohužel ještě musím pročíst zdejší knihovnu, ale dostanu se na to. Ano, house rules jsou fajn. Já bych do PHB zase strčil více ,,crunch" nebo-li pravidel, ale zatím zůstane pouze u přání:)
Autorská citace #27
12.9.2007 13:17 - Quentin
Ja bych hlavne rad vyvazene povolani - a to bez ohledu na magicke vybaveni; Jednoduse, aby se dali ferove hrat jak high tak low fantasy svety bez vetsich nutnosti sahat do pravidel. (napr u nas jsme museli druida, clerica a par arcane kouzel pekne zkrouhnout)
Autorská citace #28
12.9.2007 13:26 - Dalcor
standartně magií vybavené elfy, pořádné paladiny a ještě lepší bladesingery. True20 myšlenky a samozřejmě DRAGONLANCE.
Autorská citace #29
12.9.2007 13:53 - Alnag
Quentin: Minimálně to s tím magickým vybavením by se ti mohlo splnit... zdá se.
Autorská citace #30
13.9.2007 02:40 - bigbythewise
Vzdycky kdyz nekoho slysim mluvit o "vyvazenych povolanich", tak se mi otevira kudla v kapse. Kazdy prece vi, ze z D&D CORE low-magic nikdy nebude. To DM by se mel angazovat, pokud si chce takto upravit system k obrazu svemu, ale muze samozrejme zvolit i jiny herni system, ktery mu vice sedi na jeho setting. WotC se preci nemuzou zavdecit kazdemu.
Autorská citace #31
13.9.2007 08:48 - Corvus
bigbythewise: tym ze sa odoberie doraz z magickych predmetov, tak sa DnD vzdiali Diablovi a WoW a to by bolo dobre nie? ved tieto crpg su zalozene na tom ze zabijas prisery a beries im loot.. ak by sa toto aspon ciastocne z DnD odstranilo tak by to bolo podla mna fajn :)
lebo momentalna situacia je taka ze ze nemagicke povolania su ukrutne zavisle od magickeho equipu. a to je podla mna dost naprd.
Autorská citace #32
13.9.2007 10:52 - Iuchiban
-více schpností, méně mag. předmětů
-splnění slibu rozdělení kouzel na "at will"+"per encounter"+"per day"
-rychlejší bojová kola
-vyvážené classy !!! :D
-obrovský důraz na rasu
-víc a víc schopností "per encounter" pro válečníky
-už žádný "sneak attack" a pořádně udělané zloděje
Autorská citace #33
13.9.2007 11:32 - wraiths
Iuchiban: co je spatnyho na sneaku..? 8-,
Autorská citace #34
13.9.2007 11:38 - Dalcor
Už vím - Druhoediční Multiclass.
Autorská citace #35
13.9.2007 11:45 - Iuchiban
Souhlasím s multi classem, Dalcore!!! jj, to by bylo fajn :).
Autorská citace #36
13.9.2007 11:49 - Iuchiban
wraiths: no, kromě toho že na půlku bestiáře ho nemůžeš použít a u té druhé půlky ho nestihneš použít, tak se hodí akorát tak na zabíjení jiných členů družiny :)
Autorská citace #37
13.9.2007 11:51 - Iuchiban
Vlastně ideálně by to mohl být takový hybrid mezi AD&D a 3.5e + něco navíc :)
Autorská citace #38
13.9.2007 11:57 - Dalcor
JO JO SOUHLAS!
Autorská citace #39
13.9.2007 12:01 - wraiths
Iuchiban: hmm to je s tou imunitou :-/ na SA. a souhlasim s Vama ten clon "AD&D3,5e" by se mi taky libil. ;-)
Autorská citace #40
13.9.2007 12:14 - Iuchiban
Na AD&D se mi nelíbí jen to, že člověk nemá tolik možností co dělat...chybý mi tam malinko ten trip, graple, disarm, tumble, climb...atd..je to jen o útok, damage, posun, útok...ale jináč se mi systém fest líbí..hlavně základní atributy a ACvsTHACO...daleko víc než v D&D...a navíc to má nepopíratelně lepší kouzlo a takovej ten "feel"...tohle ať k sakru převedou do 4e.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.059571027755737 secREMOTE_IP: 18.190.156.212