Pravidla

bigbythewise
6.6.2006 21:30
massive damage
Mohl by mi nekdo pruhledneji vysvetlit jak toto funguje? Mam na mysli na jaky typ damage se aplikuje, popripade jestli funguje s kouzly nebo jen s meele/ranged utokem, jestli se pocita i sneak attack apod. V pravidlech je o tomhle hrozne malo, navic se mi tahle featura vubec ale vubec nelibi.
Autorská citace #1
6.6.2006 22:10 - LZJ
1) Ono je to pravidlo dost jednoduché, tak není co rozepisovat. Když dostaneš jediným útokem damage za 50 a víc HP, tak si házíš Fortitude save proti DC 15 a když to neustojíš, rovnou umřeš. Sneak attack dává extra damage k útoku, takže se IMHO počítá. Kouzla bych počítal taky, pokud dají dostatečnou damage najednou, ale tak daleko jsem pravidla nezkoumal, abych to měl podloženo.
2) Tohle pravidlo se mi taky nelíbí a radši bych ho ignoroval.
Autorská citace #2
7.6.2006 07:48 - wraiths
a jed taky se pocita..?
Autorská citace #3
7.6.2006 08:03 - Plz
Jed je většinou zranění v průběhu celého kola né tedy všechno naráz, ale to záleží na jedu. Takže většinou se nepočítá ale pokud účinkuje naráz tak může. Já osobně bych ho ale nepočítal.
Autorská citace #4
7.6.2006 09:57 - ivanivanovic
Podla mna to pravidlo nama velkr vyuzitie :) tvor ktory utrzi ranu za 50 aleb viac ak to prezije je uz na dostatocnej urovni aby hodil tu 15 :D i ked nahoda je svina.
Autorská citace #5
7.6.2006 10:30 - Xeth
Myslím, že je to i závislé na velikosti... u větších tvorů je to 60, 70, atd. Ale to si nejsem na 100% jistý. Každopádně jde o zranění způsobené jediným útokem. Pokud jde o jed, taky bych ho asi nepočítal do možností, jak tento efekt vyvolat, z již zmíněných důvodů... :)
Autorská citace #6
7.6.2006 15:41 - Shermiar
Neviem ake mate skusenosti s D20 Modern ale tam je to fantasticky vyriesene.....pokial dostanes z jednej rany DMG vacsi alebo rovny ako je tvoja constitution (napr. Con 15 = 15 dmg) tak si hadzes fort. save (tusim DC 15 alebo sa DC rovna dmg) a ak neuspejes tak si v bezvedomí a mas -1 zivot a zacinas umierat......velmo sa mi to lubi, je to hodne realisticke....
Autorská citace #7
7.6.2006 16:16 - thief
Já osobně pravidlo pro masivní damage nepoužívám. Myslím si, že kritický zásah nebo plíživý útok jsou dostačující ohledně smrti z velikého poranění. Ale chápu, že masivní damage se hodí do hry GM, který klade důraz na mimobojové jednání a chce zabránit častým potyčkám nebo naopak GM, který rád hraje Hack@Slash a má rád, když se postavy "točí". :-))
Autorská citace #8
7.6.2006 18:25 - bigbythewise
No tak dekuji za vsechny komentare. Jsem rad, ze to plati i na kouzla, i kdyz carodejove tohodle asi nepotrebuji vyuzivat a mozna bych to zrusil uplne. Nevim jestli je to tak uzasne realisticke, jak pise Shermiar, podle me to tezce napada samotnou propracovanost DnD boju. A to v tom, ze casem (tedy spise s vyseurovnovymi postavami) se boje vlastne toci kolem toho, kdo si hodi 1 na DC Fortitude, coz mi ale prijde absurdni (CON=massive damage je podle me uplny nesmysl). Tudiz argument, ze na vyssich urovnich s dobrym Fortitude vam to muze byt jedno, neni zrovna na miste. Predstavte si epicke boje 400HP+ postav, kde si kazdy a kazde kolo haze se smrti v ocich aby mu nepadla 1. Na instant death jsou podle me jine finesy jako smrtici a devastujici zasahy nebo smrtici kouzla a podobne - ty jsou ucelne a postava to proste MUSI umet. Secteno a podrzeno, massive damage pravidlo vlastne zpusobuje, ze jakakoliv postava s vyssim (50+)damagem dokaze zabit kohokoliv (proti massive damage neexistuje imunita - maji ji jen constructi a golem armor nepocitam :o)) a obracene. Jakkoliv mocny i treba Epicky polobozsky charakter dokaze skonat po jedne rane od "zelenace". Osobne si proste myslim, ze 20/1 na vzdy uspech/neuspech pravidlo na zasahy BOHATE STACI. Toto je vastne jeho smrtici varianta i kdyz chapu ze pro nekoho vzrusujici. :)
Autorská citace #9
8.6.2006 08:47 - ivanivanovic
Secteno a podrzeno, massive damage pravidlo vlastne zpusobuje, ze jakakoliv postava s vyssim (50+)damagem dokaze zabit kohokoliv (proti massive damage neexistuje imunita - maji ji jen constructi a golem armor nepocitam :o))
Zabudol si na Nemrtvych :D ty su tiez imunny :D
Autorská citace #10
8.6.2006 08:51 - Shermiar
big: neviem ci si ma srpavne pochopil, hovorim o D20 Modern, nie DnD 3.5. .......a mne sa zda celkom rozumne, ze ked postava ktora ma sice dost zivotov koli levelom (napr. taky Smart hero - pocitacovy expert) ale ma nizku Constitution - ked dostane poriadny zasah tak ho to hned zlozi k zemi, zatial co keby na neho dotierali nejaky smejdi na ulici a tlkli ho palicami, tak by toho vydrzal celkom hodne....na druhej strane pokial chce niekto hrat bojovnika, ktory toho musi hodne vydrzat a ustat, uz v zakladnych pravidlach D20 Modern je niekolko featov, ktore si pomahaju s tym fortitude savom....... A to uz ani nehovoriac o tom, ze to nie je instant death....proste si len v bezvedomi...mas 9 kol na to aby ti niekto pomohol alebo aby si sa stabilizoval :)))
Autorská citace #11
8.6.2006 19:14 - bigbythewise
Shermiar: Dobra, d20 Modern neznam (takze tu vlozku beru zpet), nicmene bavime se tu snad porad o pravidle, ktere plati v DnD a kde umiras okamzite, k tomu take patril skoro cely muj post.
ivanivanovic: No jo, jsem zapomnel, hnidopich se nezapre. :o)
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.19703102111816 secREMOTE_IP: 34.229.113.106