Pravidla

Rurik
19.7.2007 09:01
Vícero útoků v saga edition
Tentokrátm toho bude víc, předem díky za odpověď.
1) Jak budou vypadat útoky, pokud použiji Boj 2 zbraněmi společně s Double, popř. Triple attackem? Budu mít 4 (v případě Triple atacku 6) útoků?
2) Je možné použít Boj dvěmi zbraněmi s Rapid shotem (strikem)?
3) Je možné použít Boj dvěmi zbraněmi s Rapid shotem (strikem) a navíc Double (Triple) atack?
4) Pokud jde použít Boj dvěmi zbraněmi s Double (Triple) atackem a mám talent Gunslingera Multiatack proficiency (pistols), sníží se každý z postihů o dva, nebo je nejprve sečtu a až pak tu dvojku odečtu?
Autorská citace #1
19.7.2007 09:51 - Alnag
Ty jo Ruriku, každý den těžší a těžší otázky... začnu se bát.
ad 1) Dvě zbraně + Double Attack = 3 útoky. Jeden za každou zbraň a jeden (additional attack) za DA. Samozřejmě s úžasným postihem -15 (nemáš-li Dual Weapon Mastery atd.)
Dvě zbraně + Triple Attack = 4 útoky. Jeden za každou zbraň jeden za DA a jeden za TA. Postih -15 zůstává.
ad 2) Dvě zbraně + Rapid Strike - ano. Postih -2 za rapid strike, kostka zranění navíc.
ad 3) Dvě zbraně + Rapid Strike + Double/Triple Attack - ano, lze. Znamená to potom tři resp. čtyři útoky s postihem -17 a kostkou zranění navíc.
ad 4) Sníží se celkový postih o 2, jinými slovy nejprve sečteš všechny postihy, pak je snížíš o 2. De-facto si tak vykompenzuješ postih za Rapid Strike, ale ostatní ti zůstanou.
Shrnuto, tato kombinace mi nepřijde nijak výhodná, vzhledem k tomu, že ve SW Saga Edition je obrana obvykle vyšší než útok, jsou takové postihy téměř sebevraždené. Volil bych proto buď dvě zbraně a nebo Double/Triple Attack jednou zbraní. Oboje dohromady znamená sice hodně házení, ale zásahy jen na kriťáky.
Autorská citace #2
19.7.2007 11:25 - unknown
Na první pohled se to tak může zdát, ale na vyšších úrovních za Gunslingera lze s Dual weapon mastery II a Multiatack proficiency (pistols) bez větších problémů odstranit postih -10 za boj dvěmi zbraněmi, s talentem Trigger work odstranit postih za Rapid shot a zůstává postih jenom -5 za Double (tripple atack). Pokud máš navíc ještě Dual weapon mastery III, pak máš 4 útoky s jednou kostkou poškození navíc za cenu pouze postihu -3 k útoku. Na bandu stormtrooperů to bohatě stačí. Už se jen dostat tak na tu 12. úroveň :-).
Autorská citace #3
19.7.2007 11:27 - Rurik
To předtím je ode mne, ale zapomněl jsem se přihlásit.
Autorská citace #4
19.7.2007 11:43 - Alnag
Vtip je v tom, že na 12 úrovni si s bandou Stormtrooperů poradíš i bez toho, ale jestli ti to takhle vyhovuje, tak proč ne. IMO je cena, kterou za to zaplatší, tj. pokud to dobře počítám nějakých 6 featů a talenty hodně vysoká, ale budiž.
Autorská citace #5
19.7.2007 13:01 - Fibriso
a v sage je spousta jiných věcí do kterých se dá investovat (například již velice užitečné Skill mystery)
ve výsledku to pravděpodobně bude chodící altilerie, ovšem pouze jen ta altilerie....

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.11222696304321 secREMOTE_IP: 35.172.217.174