RPG odborně

ShadoWWW
4.10.2011 19:11
12.10.2011 11:12 - Ebon Hand
Jersone, psal jsem te se smajlíkem, bylo to ve srandě, neber to tak vážně. Není to žádný útok. :-)
V Německu byla magie? Jsem si jí nějak nevšiml, ale to nevadí.

Nacht: Mágovo "au" a léčba vodního draka fosforovými granáty mě fakt dostali. Proto jsem se rozhodl pro intenzivní studium nWod.
Siriene těším se na články!
12.10.2011 11:59 - Nachtrose
Ebon: jen abys nebyl prekvapenej, ale WoD NEni primarne urceny pro komedialni hrani ;-) i kdyz utopenci taky zabodovali :-D
12.10.2011 12:14 - Ebon Hand
to je mi jasný, jenže právě tyto okamžiky to odlehčí.
12.10.2011 17:53 - Jerson
Ebon Hand píše:
V Německu byla magie? Jsem si jí nějak nevšiml, ale to nevadí.

A to je právě ono :-)
Ale ne, teď vážně - tvoje postava ovládala magii jen trošku a nikdy se díky tomu nedostala do většího průseru, takže sis toho nevšiml.
12.10.2011 20:44 - Gurney
Jerson píše:
Naposledy tuhle myšlenku rozvedl Gurney, který se mnou ještě nikdy nehrál. A spíše s ní přichází lidé, kteří se mnou hrají na conech, kluci se mě takhle ptali naposledy před třemi nebo čtyřmi lety, pokud se nepletu.

Pokud vím, tak ten náš rozhovor byl spíš na téma, že mi na konci dlouhé kampaně přijde krajně neuspokojivé, nedozvím-li se alespoň tak málo o podstatě světa, že nejsem schopen rozlišit zda jde o okultno nebo o technologii. Já vím že K-PAX, ale prostě mi to nepřijde nijak super model pro hru.
13.10.2011 08:27 - Jerson
Gurney, tvůj přistup byl právě dost podobný dotazům některých hráčů po hře (tedy po jednom herním sezení třeba na conu , proto si myslím, že je to přistup nezávislý na hře se mnou. Vcelku tvůj postoj chápu,lidé často chtějí mít jasno v takových otázkách ve fiktivním příběhu, ale realita taky nedává jasné a jednoznačné odpovědi,takže když herní svět vytvářím jakoby z pohledu postav, na tyto otázky ani nemůže existovat jednoznačná odpověď, a to ani po hře. Když ne z jiných důvodů,tak protože když jedna postava na základě svých zážitků věří , že jde o magii, zatímco druhá - která zažila ty samé situace - si zase myslí, že je to technologie a pro třetí to je duševní postižení, tak kdybych na konci příběhu rozhodl, že to bude třeba magie (nebo technologie, to je jedno), degraduju myšlení dvou postav (i jejich hráčů) na pitomce, kteří třeba dva nebo tři roky reálného času žili v bludu. Navíc si myslím, že pokud je magie evidentní magie, třeba i jako dodatečné vysvětlení, ztratí se její efekt v příběhu (alespoň v tom z pseudoreálného světa) Jasné a jednoznačné vysvětlení je s magií v rozporu.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.071914911270142 secREMOTE_IP: 18.213.110.162