RPG odborně

Me-dea
12.8.2011 11:35
Realistické souboje
Dobrý den. Jsem tu na kostce velmi krátkou dobu a tak se omlouvám, jestli už zde něco takového bylo rozebíráno. Chtěla bych vás poprosit o vaše zkušenosti s nereálnými souboji ve hrách na hrdiny a vaše představy nebo mnohem lépe zkušenosti, jak by to vypadat mělo. Snažím se jakožto DM o alespoň částečně reálné vylíčení soubojů a víc informací, především o realita vs nějaký systém by mi moc pomohlo a myslím, že rozhodně nejsem sama. Bohužel žádné skutečné šermířské zkušenosti nemám, jsem tedy dokonalý laik a nejspíš jsem byla nakažena spoustou hloupých myšlenek z různých her a filmů.
Autorská citace #61
15.8.2011 14:08 - sirien
Faire píše:
dvojicí zbraní - jenže jsou řádově náročnější.

Dvojice zbraní by byly na vlastní kapitolku...
Autorská citace #62
15.8.2011 14:15 - Colombo
WW: právě, ponechme kopí kopím, šlo mi o to, jestli, jak a jaká byla evoluce drtivých zbraní před tím, než byl meč dostatečně dostupnou zbraní. Ono to není zas tak věc pravěku, protože, jak víme, ve starověku byl meč často dostupnější, než v raném středověku (ti pěšáci s kopím či dlouhou píkou měli jako kontaktní zbraň právě meč), je to značně regionální (ach, jak jsme přikovaní k té lineární globální vývojové ose).
Autorská citace #63
15.8.2011 16:36 - Dukolm
jinak ten ceník na který se odvoláváte je asi tenhle http://myschwerk.webzdarma.cz/cenik.html
Autorská citace #64
16.8.2011 09:03 - Wild West
Dukolm:
Velmi pěkné. Zřejmě blíže těm husitům.
Pro potřeby hry samozřejmě vhodné očesat a zjednodušit.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích