sirien píše:
Víc příkladů popř. take&play předpřipravenejch věcí nebude na škodu - ale opět, otázka jak užitečný to v praxi fakt bude.
Tohle - alespoň podle Ginny, ale já s ní souhlasím - má užitečnost v tom, že tě to učí, jak ty věci mají vůbec vypadat. Přidej k tomu alespoň nějaké trochu návodné texty a máš příručku pro GMy, která doopravdy učí, jak správně dělat GMa (nebo má alespoň tu abici).
Což je v DnD věc bohůmžel poměrně revoluční.
Staré harcovníky to samozřejmě moc nezajímá, ale pro nové hráče - na které by mělo DnD vždycky cílit - super věc, která tam vždycky tak trochu chyběla.
York píše:
Jakej z tý nový edice jinak máte celkovej dojem? Je to změna k lepšímu? Chystáte se na ni přejít, nebo už jste to udělali?
Dojem mám zatím poměrně mělký, ale zatím "nenadšené ano."
Něco se mi líbí, například obecně trochu lepší zapracování zázemí do tvorby postavy, celkové osekání věcí, co se za ty roky nabalily - třeba druhů tieflingů už není jak psů, což je příležitost trochu je odlišit, víc možností pro bojovníky skrze ty "triky" s různými typy zbraní...
Něco se mi nelíbí, například pocitově jsou povolání opět o něco silnější, mám pocit, že brzy budou mít schopností víc, než se dá nějak rozumně "uhrát"; nemůžu se zbavit dojmu, že "rasy" spějí k pojetí "jinak velcí a barevní lidi s jinýma ušima nebo zuby"...
Jinak zrovna se to trefilo do období, kdy DnD nehraju a chceme se skupinou víc zkusit jiné systémy, takže mě to obecně nechává vcelku chladným. Pokud se ale k DnD budu nějak víc vracet (a nevystačím prostě s JaD), tak mi nová edice smysl celkem dává.