Kultura

LKarpianus
29.1.2019 12:28
Krotitelé draků
Už několik měsíců pracujeme na přípravě seriálu á la Critical role z prostředí Končiny... Stay tuned! :-D

A pokud byste náhodou chtěli být informování o veškerých novinkách, tak nás lajkněte na facebooku. Za jakýkoliv feedback a podporu budeme rádi!

Web
Facebook
Instagram

Hráči:
- Matyáš Valenta
- Zuzana Mazáčová
22.7.2019 14:13 - efram
Jerson

aby nedošlo k mílce, ja netvrdím, že to nemá své využití. jen říkám, že tohle bych úplně KD nevyčítal a nevidím v tom takový problém, ok ?
22.7.2019 14:14 - LokiB
Aegnor píše:
Já se tu snažím říct, že je obecně jednodušší odehrát nějaký příběh, kde se družina protaginostů drží při sobě, pokud mají tyto postavy nějakou motivaci držet pohromadě už od vytvoření.


A já s tebou souhlasím, protože jsem to samé říkal snad úplně na začátku :)

Ale bránil bych se asi tomu, aby to bylo považováno za svého způsobu nutnost, nebo snad systémově vyžadovanou mechaniku (až na speciální žánrové případy, kdy s tím ta hra jasně počítá). To je celé.
22.7.2019 14:21 - Jerson
efram píše:
jen říkám, že tohle bych úplně KD nevyčítal a nevidím v tom takový problém, ok ?

No, teď už je to skoro jedno, vzhledem k tomu, jak vypadá situace na Startovači, ale jo, nemyslel jsem jim to vyčítat.
22.7.2019 14:21 - Aegnor
Ok, tak to jsme se očividně někde nepochopili. Já tuhletu domluvu a společnou tvorbu postav považuju za good practice. Prostě pokud nevíš, co děláš, tak je lepší to dodržet, protože se tím vyhneš jednomu druhu potenciálních problémů.
22.7.2019 17:37 - sirien
Jel krátce dneska ohledně té "události na GC". Můj dojem je, že událost sama nestačí - musíš na ní mít i co nabídnout. V tomhle směru Krotitelé narazili na to že lidi zjevně NEzajímali už předem. Lidi okolo očividně věděli (z nějaké nemalé části) o co jde a prostě neměli vůbec chuť na ně zajít.

V publiku měli na první půlku asi třicet lidí, z toho deset se po pauze už nevrátilo, takže tam asi šli jen ze zvědavosti a nijak je to neoslovilo. Cca pět mi přišlo že je to tak nějak baví, byť třeba ne až tak moc (usuzuju z reakcí během pořadu, neptal sem se) a zbytek byl nějaký mix mezi "chci říct že sem tam byl abych to měl z první ruky až se mě budou lidi ptát" a škodolibým "pojďme se bavit na cizí účet".

Obecně mi přišlo že u lidí převažoval dojem že to prostě není zábava. Kritika byla ale z většiny spíš "chladná", tzn lidi neviděli ani tak katastrofu jako spíš něco co je špatné, ale ne tak moc aby to stálo za pozornost. Když na GC přišla na Krotitele řeč, tak padlo pár slov (kdo znal zmínil jiné pořady, včetně českých, kdo ne řekl jen nějaký stručný názor) a pak se přešlo na jiné téma.

Zajímavá věc je že lidi jako uznali dobrou kvalitu produkce, ale nezdálo se že by kohokoliv nadchla, takže ta kvalita zvuku, obrazu atd mi přijde že je v podobných show fakt jen třešnička navíc a ne něco co by někoho nějak moc oslovilo.
22.7.2019 17:43 - Aegnor
sirien píše:
Zajímavá věc je že lidi jako uznali dobrou kvalitu produkce, ale nezdálo se že by kohokoliv nadchla, takže ta kvalita zvuku, obrazu atd mi přijde že je v podobných show fakt jen třešnička navíc a ne něco co by někoho nějak moc oslovilo.

Mně přijde, že kvalita produkce je něco, co dokáže diváky pouze odradit, ne extrémně nalákat.

sirien píše:
a škodolibým "pojďme se bavit na cizí účet".

Myslíš ta tvoje chlastací hra? :D
22.7.2019 17:49 - sirien
Aegnor píše:
Myslíš ta tvoje chlastací hra? :D

Legendy se šíří rychle koukám.

Zaprvé ta hra nebyla moje, ale kamaráda co seděl nalevo ode mě (byť nezapírám, že sem se přidal - a že sem ten trigger trochu podcenil). Zadruhé se mi už taky doneslo že sem tam po konci natáčení kladl nějaké blbé otázky, což ale taky dělal již zmíněný kolega a já tou dobou byl už pryč (Ugy dosvědčí, odcházeli sme spolu), takže u tohohle sem ve skutečnosti ani nebyl a taky to znám jen z druhé ruky.

Já tam ve skutečnosti byl hlavně protože mi přišlo že když už tam sou tak se podívám naživo. Na druhou půlku pak přišel ještě jeden starý kamarád kterého sem dlouho neviděl, tak sem se tam vrátil s ním.
22.7.2019 17:51 - Aegnor
sirien: ne, já si akorát stihl přečíst ty příspěvky, které jsi sem napsal. :-)
22.7.2019 19:20 - Quentin
sirien píše:
Zajímavá věc je že lidi jako uznali dobrou kvalitu produkce, ale nezdálo se že by kohokoliv nadchla, takže ta kvalita zvuku, obrazu atd mi přijde že je v podobných show fakt jen třešnička navíc a ne něco co by někoho nějak moc oslovilo.

Kvalita obrazu je whatever (třešnička, jak říkáš), ale kvalita zvuku je zásadní. Bez ní se imho nehneš. Já většinu těhle pořadů vypínám po několika minutách, protože to není příjemný poslech.

Tobs to v tom našem silly podcastu docela vychytal a přijde mi, že to výrazně zvyšuje trpělivost posluchačů.
22.7.2019 19:43 - ShadoWWW
Z hlediska nahrávání máš ale obrovský rozdíl, když nahráváš duel u stolu, a když nahráváš skupinu v prostoru. Abys měl oboje v podobné kvalitě, tak u toho druhého potřebuješ víc a dražší techniky.

Je to podobné jako docílit podobné kvality ve sluchátkách a v prostoru větší místnosti.
22.7.2019 20:52 - ShadoWWW
Je fakt, že zvuková kvalita SaD je minimum, co jsem ochoten dlouhodobě poslouchat. Jejich role-playing ale stál za to!
22.7.2019 21:25 - sirien
I u toho zvuku má Aegnor pravdu, ten poměr mezi věnovaným úsilím (penězi) a přidanou hodnotou je logaritmickej - je hrozně důležitý mít to tak nějak (jinak to nikdo nebude sledovat), je asi vcelku důležitý mít to dobře (aby to bylo příjemné na poslech), ale od určité úrovně je to pak už jedno - i když divák rozdíl pozná, tak pro něj není nijak důležitý.
22.7.2019 21:51 - LokiB
sirien: musím říc, že jsem nejdřív napsal asi tři posty ohledně logaritmického vztahu mezi něčím a přidanou hodnotou :) Ale radši jsem je všechny smazal. Uznávám, že tvůj příměr byl nadčasově sofistikovanej :)
22.7.2019 21:54 - PetrH
Ten zvuk byl otresnej, ytb mohl mit titulky, kdyz uz mel grafiku... vyraY nekterych hracu a jejich prijevy, kdyz do “ticha” jini kviceli bylo/je o usi skokovym zhlasenim... mozna kdyby nesedeli u stolu jak na hokejove lavici tak by se s tim dalo lepe pracovat... jen to je zase horsi na grafiku/video neb takto mel kazdy hrace na ocich. A dost delal tez hluk z mistnosti...
27.7.2019 17:33 - ShadoWWW
Vyšla nesestříhaná verze pro backery.
27.7.2019 17:35 - sirien
o kolik je delší a co tam je navíc?
27.7.2019 21:50 - PetrH
A podle zdravice rodu Karpianus bude 2x mesicne streamovaci porad... rikam si proc se musi zacit velikym bum a pak zjistit, ze nejde delat strecha, kdyz neni zaklad... mnoho lidi a streameru apod dela komunitu od spoda.
27.7.2019 22:35 - LokiB
PetrH: no jo, když to nezkusíš, nemůžeš si být jistý, že to nejde. Ten cíl byl prostě moc vysoko ... ale vezmi si, že tady to bylo o té částce. Menší klidně vybrat mohli a nemuseli změnit z kampaně nic.
Jako jo, přijde mi, že je lidem sympatičtější, když někdo začíná amatérsky, jako že pro zábavu, a třeba časem na tom zkusí něco vybrat. Tady to od počátku moc připomínalo podnikatelský záměr.
27.7.2019 22:51 - PetrH
LokiB: ano to je to správné - tady to vypadalo jako firma K. se snaží udělat produkt a ten pak dobře zpeněžit. Bohužel na to je ale často riskové oddělení půjčovatelů citlivé a riziko zohlednilo a nabídlo strop. Myslím, že příští podaná žádost bude jiná. Spíše se divím, že když teď se našla možnost jak jet dál a fungovat a růst proč se nenašla už předtím ?
27.7.2019 23:35 - sirien
No já nevim. Podle mě je lidem docela jedno, jak to vypadá a nějaké sympatie s amatérstvim mi zněj jako líbivej nesmysl. Lidi spíš řešej k čemu maj vztah, co viděj a co dostanou. Tady neměli vztah k ničemu, protože ještě nic nebylo, viděli 20 minutový video, který přes super produkci bylo obsahově dost o ničem (dějem, charama i hráčema) a dostali příslib, že dostanou další cca... kolik, 4 hodiny obdobného obsahu?

Na to přispěli cca 120.000, přičemž co sem si všiml tak větší částky dávali lidi co mají vztah k DnD jako takovému a spíš než Krotitele chtěli podpořit DnD scénu (ShadoWWW...) Narovinu - i to je dost, já sem s timhle úvodnim setupem původně soukromě tipoval že daj tak 80k, takže můj tip překonali o polovinu. (U sponzorů taky tak - čekal sem že zvládnou tak 150k sponzoringu, zvládli 300k, což je dvakrát tolik - jako dobře oni, co dodat.)

Co bude dál - podle mě nic moc. Viděli sme naživo, že když zrovna neni hype (první díl...) nebo dodatečné promo (zrovna Matyáš Valenta konkrétně) tak mají na YT channel sledovanost cca 150 a to s boostem běžícího startovače (viz rozhovory). Ohlasy na GC hru byly dost nijaké co sem si všimnul (stejně jako na ten první díl) - postavy a roleplaying hráčů nikoho moc nechytly a Láďovo vypravěčství má citelné deficity jak v příběhotvorbě tak v popisnosti. Za sebe myslim, že se ten stream nechytne a Ladislava&spol. to po pár dílech pro to malé publikum přestane bavit dělat.


PetrH: Tak jak sme u Ladislava viděli teď i v minulosti, je to ten typ člověka, co má dojem, že když se něčeho dotkl, tak tomu rozumí (hraní RPG - game design, hraní před kamerou... community management...) plus má brutální tendenci skákat do věcí po hlavě. Ale zas jako co se mu musí nechat je, že vcelku ve velkém dodržuje "put your money where your mouth is", což se o spoustě lidí moc říct nedá. Bohužel stejně jako spousta dalších takových chce udělat něco hustýho, co ostatní okolo ohromí.

To pak vede k dost rozdílnému pojetí věcí. Je trochu rozdíl když Ti de primárně o svojí domácí hru a jako bonus jí streamuješ (a to se pak případně dál nějak rozjede a vyvine) a když se prostě rozhodneš udělat úspěšnej stream.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.088522911071777 secREMOTE_IP: 54.157.61.194