Kultura

Autorská citace #41
15.7.2018 12:39 - captain66
York: Prave domlouvame dopravu, muzu taky napsat, ze bys chtel vzit. Kdy bys to tak videl casove ve stredu?
Autorská citace #42
15.7.2018 12:41 - York
captain66 píše:
Kdy bys to tak videl casove ve stredu?


Ideálně ne moc brzo ráno (komu by se chtělo vstávat :)), ale volno mám celej den, takže v zásadě kdykoliv.
Autorská citace #43
15.7.2018 21:13 - Gurney
Jen tam mimochodem, pokud počítám správně, tak jen na RPG je na GC pořád něco přes 40 volných míst. Takže neváhejte a hlaste se.
Autorská citace #44
16.7.2018 12:01 - Shako
York píše:
Ideálně ne moc brzo ráno (komu by se chtělo vstávat :)), ale volno mám celej den, takže v zásadě kdykoliv.


Plánuju jet ve středu kolem 15h z Chodova. Ještě prověřuju, kolik vezu věci, ale nejspíš bude volné místo. Potvrdím dnes večer nebo zítra.
Autorská citace #45
16.7.2018 16:43 - Jarik
Mám v plánu jet ve středu kolem 15h z Budějc. Věci se mi vejdou do kufru, tak mám ještě 2 místa volná (aby zbylo i na Vaše zavazadla :D ).
Autorská citace #46
22.7.2018 14:46 - York
Díky za Gamecon, bylo to super.

A Kapitánovi třikrát hurá za perfektní vedení sekce RPGček!
Autorská citace #47
23.7.2018 07:18 - Ugy
Musim se přidat k poděkování. Gamecon byl fakt super.
Autorská citace #48
24.7.2018 17:28 - sirien
Díky všem co přijeli a ještě víc těm co i něco uvedli, letos to bylo zase super :)

(orgové se teprve teď nějak trochu vzpamatovávají, ale to je už taky docela tradice)
Autorská citace #49
27.7.2018 01:07 - Retröxx
Ještě jednou dik za organizaci celýho GC a hlavně za napínavou hru Siriene, s 3,5 NPC a žádnou bakstory si vystavěl poutavej příběh s typickou vampire atmosférou, kterej mě společně se systémem fakt naladil na novy vampejry.

Jedina vytka k systému obečně je nutnost hazet hunger dice na dříve automaticky věci (paleni krve) ale zatím to pro mě do hry vnaši vic dynamiky než narušení.

Ještě jedna technicka pro budoucí družinky, zpětně mi přijde že jsme trošinku zaměnili pravidla pro close a ranged u posledního kombatu. Jestli šerif během dialogu zapalil potenci a tim utrhnul trubky, zajima mě jakyma kostkama sis potom hazel na netrefení, protože ranged má oproti close combat jedinou obranu full akci dodge, kterou už logicky neměl. Pokud si nezapálil během dialogu i celeritu měl by navic bud skončit někde krytej nebo na zemi ale to by ztratil dalši akci. U klinče to není přimo uvedeny, ale jediny, co podle mě mužeš je přetlačovat nebo mačkat toho v klinči další melee utoky sou stejny jako surprise, jinak to snad ani nemuže davat smysl.

Jinak byl fajn i závěrečnej pokec k systému obecně, neodpustím si pár poznámek na závěr k hráčský nezajímavýmu syndikatu: že syndikat není paradigmatická frakce beru ale chce dodat, že alepson v Mage Ascension je podle mě magick tradične/konvečně ukotvená hlavně pomocí Practise tzn. v podstatě u každé frakce můžeš mít jakýkoliv paradigma a s každým individuálním paradigmatem a frakčně různýma Practise třeba MiR plus HypereconomicsArs Cupiditae u Syndikátu / Body(fluids)magic u Verbenae/ Truenaming Hermetici dosáhneš možná stejných výsledků ale dost jinýma metodama. I paradigmata, který jsou víc spojený s konkrétní frakcí a předznamenávaj určitej Practise jako Everything is Data můžou mít různý podoby podle Practise Reality Hacking/ Hypertech/Cybernetics.

Co se týče jednotlivých sfér: mind a částečně entropy – stejný jako u kohokoliv jinyho. V Prime utility nemá konkurenci (v podstatě takovej bard družinky). Zbytek sfer si představuju jako nejvic coindicental magick possible v podatě něco na hranici magick a master mngmt – teleportuješ něco corespondence 2 / použiješ express delivery jako instrument, teleportovat sebe cor 3 / zavolaš uber, hledaš něco pomoci correspodence 2 time 2 / najmeš detektivni službu, chceš si naboostovat atributte life 3 / najmeš si trenéra, chceš někoho vyřidit prime 3 (forces 2(3)) nebo entropy 4 / najmeš bezpečnosti službu co bude působit aggr dmg. Plus výroba Devices tvým týmem za zlataky/Tass. Hrozí ti min paradox, ale platíš za to časem. Všechno má společný fundament největšho magickýho úspěchu (triku) syndikatu, když přesvědčily sleepry, že barevny papirky nebo plastovy kartičky maj nějakou inheretní hodnotu – z pohledu syndikatu se neustale pohybuješ v dobrovolnym matrixu kterýmu oni vytvářej pravidla. V M20 je navíc popsany jak používat resources/influence etc. jako instrument. No asi jedinej způsob, jak zjisti jesi sou hratelný je si to někdy záhrát ;)
Autorská citace #50
27.7.2018 14:05 - sirien
Dík :) Těch NPC tam bylo zamejšlenejch víc, ale nějak sem čekal že to pojmete trošku jinak v asi dvou místech... bohužel sem kvůli organizaci neměl úplně čas si to celé pečlivě projít a připravit si detailně všechny podobné "standardní" momenty kdy člověk čeká X a hráči udělají Y, což mě trošičku naštvalo a nevim moc jak / jestli budu příští rok kombinovat orgování a vyprávění protože zjevně se to trochu tluče.

Každopádně doufám že se to i tak líbilo a splnilo to nějak účel ukázat co v té alfě vlastně je a jak to funguje :)


Zbytek asi bude lepší odpovědět tady


Retröxx píše:
teleportuješ něco corespondence 2 / použiješ express delivery jako instrument, teleportovat sebe cor 3 / zavolaš uber

To se jen znovu vracíme k tomu jakou hru chceš hrát a jak má vypadat. Když půlka mystiků a i půlka technomágů používá Cor3 sféru k tomu aby se instantně blinkla někam jinam, přičemž půlka říká "realita sucks, magic baby" a druhá půlka říká "realita je ok, tohle je jen super-high-tech"...

...tak do takové hry není úplně kompatibilní přitáhnout někoho kdo si umí zavolat uber, protože ten je buď na téhle rovině osobní akce úplně mimo, nebo najednou bude muset vysvětlovat jaktože jeho uber zvládne přijet do místa bez vjezdu pro auta a proč ho někam dokáže odvézt v takřka nulovém čase - a to je už něco co prostě neposkládáš bez toho paradigmatu které by to ospravedlnilo.

Tady je prostě vidět že něco co fungovalo pro antagonisty protože to ST nemusel moc řešit a z pohledu hráčů to byl "weird antagonist power" kterému jejich postavy moc nerozuměly a ani moc rozumět nechtěly a pak to někdo vzal a narouboval to na hráčské postavy kde to najednou fungovat přestalo.

To je jak sem řikal - můžeš mít hru o mázích a technomázích kde postavy dokáží jednat mimo realitu instantně samy z vlastní vůle nebo můžeš mít hru o super-divných iluminátských spolcích a kultech kde postavy dokáží dělat nějaké dost pokřivené a divné věci, ale je to posunuté minimálně o jednu úroveň "zoomu" vejš. A obecně to pak je už spíš hodně Unknown Armies stuff. Což nic proti UA, je to cool věc, ale neni to MtA.



My to nějak zkoušeli a přesně tohle nám prostě ve hře nefungovalo a rozbíjelo se. Neříkám že to někomu fungovat nebude, ale hodně pochybuju že by takovej člověk hrál nějakym podobnym stylem co my tenkrát.
Autorská citace #51
27.7.2018 15:03 - Dukolm
sirien píše:
jestli budu příští rok kombinovat orgování a vyprávění protože zjevně se to trochu tluče.

To jsi na to přišel až teď?
Autorská citace #52
27.7.2018 15:04 - sirien
...letos se to tlouklo kapánek víc než v minulosti :D
Autorská citace #53
29.7.2018 11:32 - Gurney
Gamecon byl super, jen jsem ho potom ještě dva dny dospával. Každopádně díky všem organizátorům, fakt je to rok od roku lepší a třeba místnosti na hraní rpg byly letos fakt dobře zařízené.
Autorská citace #54
30.7.2018 14:55 - Tarfill
S tema mistnostma souhlas, oproti tomu co jsem mel minule, v letosnich se hralo fakt dobre... za to jsem taky moc rad...

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.06369686126709 secREMOTE_IP: 44.220.245.254