Kultura

Amaroun
10.1.2011 20:47
Pc gaming(xbox, ps)
Nikde jsem tady nenašel sekci (aspoň jsem se koukal na ICEFIRE a D20) o PC gamingu a vzhledem k tomu, že jsem občasný hráč a PC gaming je dost rozšířená zábava v dnešní době, hodlám to napravit :-)
CO se týče mne mám pár oblibených sérii/her na které si najdu čas:
Total wary- výborná série a jedna z nej strategií co se týče bitev (taktická mapa je nic moc vzhledem k AI a k diplomacii)Oblíbené 1. Medieval 2; 2 Empire ; Napoleon... BTW: na Medieval vyšel mód na ICEFIRE téma
Fallouty- V poslední době Fallout New Vegas
Hearts Of Iron III- hodně náročná strategie s období WWII
Gothicy + Risen - dobré RPG jako cíp ( hlavně nádherně udělaný světy)
Zaklínač- nesmí chybět + má lepší příběh než sága :-D
A ty zbylí jsou Drakensang; Dragon age; dead space a HL2
Co očekávám: Zaklínače 2; Shogun 2 total war a Dead Space 2
A co jak je na tom ICEFIRE komunita ? Paříte někdy? nepaříte vůbec? :-) Případně jaké jsou vaše oblíbené hry?
11.11.2011 14:35 - Gurney
Já to taky hrál stealthově, i když ne úplně ortodoxně, ale navíc jsem zabíjel jenom lidi z kill teamů co mě přepadli, vraždili civily nebo střežili místa, kde by museli chodit se zavázanýma očima (a vypnutou smart vision augmentací) aby jim nedošlo v čem jedou. Takže poslední mise pro mě ve stylu přijít, odpálit PEPS do skupinky, zmlátit co zbylo, přebít PEPS, dobít baterky a opakovat. A i kdybych je střílel, no zrovna jako ideál závěrečný mise, kde z logiky příběhu má jít o všechno, by mi to stejně asi nepřišlo. Spíš jsem čekal něco jako nějakou hustě naagmentovanou jednotku, která mě bude chtít nějakým sofistikovaným způsobem odrovnat, a já s nimi bezvýčitek budu moct vytřít podlahu.

V tom příběhu jsem nějakej osobnější závěr fakt čekal a hodně frustrující, zvlášť po té hlášce "Men like us never get back things we love", spíš z toho mám dojem, že celá ta hra byla dodělávaná dost ve spěchu a odnesla to hlavně poslední mise a závěrečný video, který místo pracné animace prostě nastříhali z nějakých archivů (konspirační teorie: ve srovnání s tím, kolik bezpečnostních panelů, obraných systémů a různých zkratek se nachází všude jinde je poslední lokace docela odfláknutá + v poslední misi vedle Sarifa visí ponorka a pod ní jsou vrata + závěrečná místnost má o dost jiný styl než zbytek celé té základny + v jedničce byla mise na podmořské základně, kde byl nejdrsnější bossfight celé hry + "It is not end of the world... but you can see it from here" = myslím že tam měla být ještě lokace někde snad u zemského jádra nebo kam ta díra vede, globální oteplování měla být jen ilumináty už ve dvacátém století vypuštěná fáma odůvodňující stavbu té díry a mělo se tam řešit k čemu je ta věc doopravdy).

Ale jinak se mi to hrozně líbilo, soundtrack si taky v poslední době dost často pouštím a máš pravdu že dabing a Jensen vůbec je perfektní.

EDIT: Čím víc nad tím s odstupem přemýšlím, tím víc necházím věcí, které na tom závěru prostě nedávají smysl.
11.11.2011 15:13 - Nachtrose
Gurney: mozna ti jen chybi dostatecne mnozstvi DLC paku ;-)
11.11.2011 18:14 - Sosáček
Jo, ty typky z tech killtymu si pamatuju. Jak vystrileli ten hotel. Oni delali v tom meste fizly, a mohli toho typka pro kteryho sli proste zatknout. Ale oni se rozhodli ze vsechny zabijou. Jen tak.

Do jednoho jsem si pro ne dosel, prestoze zbytek hry jsem vetsinu typku omracoval.
11.11.2011 18:16 - Sosáček
Gurney píše:
v jedničce byla mise na podmořské základně, kde byl nejdrsnější bossfight celé hry

Nebyl :D

Nebo to bylo tim, ze jsem mel granatomet?
11.11.2011 19:53 - Gurney
Nachtrose: http://www.youtube.com/watch?v=cBOZ9bfcXhk

Oranžový Traktor píše:
Nebyl :D
Nebo to bylo tim, ze jsem mel granatomet?

Já to hrál hardcore a většinou jsem chodil nalehko s pistolí, uspávací kuší a stunbatonem.
12.11.2011 22:16 - Colombo
Skyrim!!!!
12.11.2011 22:24 - noir
Já to moc nechápu, ale o to víc to oceňuju: na stroji, na kterém nerozchodím Oblivion, mi valí Skyrim úplně luxusně. Ale nebaví mě, to poznám už po pár desítkách minut. Mám z něj hrozně podobný pocit jako z nového Faloutu - je to moc velké, musel bych se moc ponořit, bojím se, že vynechám něco zásadního... Asi to párkrát zkusím, ale jinak mě to zas tak neoslovilo. Ale vizuálně je to paráda-ty hory, ty vyhlídky a tak. Ale asi raději budu makat a za ušetřené prachy vyrazím zase do Alp nebo na Kavkaz :)
12.11.2011 22:34 - Sethi
Hlavně ta báječná AI =)
13.11.2011 10:07 - Colombo
Noir: není tam problém s tou trávou? V Oblivionu se snažili udělat realistickou trávu, která by se hýbala ve větru. Což žralo výkonu jak sviňa. Ve Skyrimu moc trávy není:)

No, já mám zase úplně jiný pocit, než z nového falloutu. Ten byl jen taková střílečka, kdežto u skyrimu mám pocit, že ten svět žije. Mnohem víc než u takového oblivionu.
Teší mě, že opravili spoustu kravin z Oblivionu. Například level scaling, to, že lokace měst nevypadají jako velký barák (kvůli čemuž zrušili levitaci a jumping) atp. Velice mě těší důraz na nekromancii a vyvolávání, teď je více než využitelné (v předchozích dílech to bylo tak, že se conjuring trénoval strašně blbě a většina kouzel byla tak trochu moc high level)...

Prostě, ačkoliv mi to jede jen v okně (windowed mode) a malém rozlišení (menší čtvereček uprostřed obrazovky, jn, HD intel graphic, nejšiťáčťější (integrovaná) grafika vůbec), celý včerejšek jsem strávil ve Skyrimu.
Dneska už ho raději nebudu zapínat (možná jen na chvilku:) nebo ho pustím, začnu sekat dřevo a půjdu dělat něco jiného:))
13.11.2011 10:57 - Colombo
btw. vrátila se hudba z Morrowindu, design staveb a prostředí už není tak obyčejný jako v Oblivionu, ale zase zajímavý jako v Morrowindu.
13.11.2011 16:10 - Magus
Hudba je boží..
Svět je menší než v oblivionu ale tak geniálně propracovaný!
Level 11^^
Jediné co mě trochu zlamalo, byla grafika, která je jako u fallout NV.. Ale je to jen tím, že jsem měla až moc vysoké očekávání.. A dokonce i port na ps3 je zvládnut´ dokonale;)
13.11.2011 16:12 - Colombo
Grafika je špatná tím, že konzole větší výkon prostě nemají. Ona hra má jen 5 giga, což značí o kvalitě textur atp.
13.11.2011 16:38 - Magus
Colombo: Pravda.. A i tak je dobrá;) Jen jsem čekal více..
13.11.2011 17:00 - Nerhinn
Zahrej si to na PC a dostaneš více.
13.11.2011 19:36 - Magus
Nerhinn: Ono na mém pc, který mám jen na internet a na kterém taktak rozjedu Oblivion na nejnižší detaily, by to byl asi krok zpět.D
14.11.2011 00:44 - Sosáček
Sethi píše:
Hlavně ta báječná AI =)

Koukal jsem na wiki a tam se pise, ze tohle (stejne jako to ze te prasti obr tak se proletis dostratosfery) je bug o ktery vi, ale umyslne ho neopravili pac jim pripada awesome :D
14.11.2011 01:46 - Shako
Oranžový Traktor píše:
e bug o ktery vi, ale umyslne ho neopravili pac jim pripada awesome :D


Jinak receno naprogramovali neco, co vypada jako bug a nechali to tam, aby si hrac mysleli, ze je to bug?
14.11.2011 06:48 - Jerson
mě takovéhle bugy vždycky spolehlivě zkazí hru.
Teď mě naštval Stalker. to že mi občas spadla hra jsem překousnul, ale když jsem si uložil pozici před jedním místem, které se ukázalo také jako chybové, a teď mi spadne hra už ve chvíli, kdy danou pozici nahraju, to mě štve. navíc jsem čekal lepší atmosféru, místo toho pobíhám po krajině, kde je sem tam nějaká nebezpečná anomálie. a nemůžu použít ani jedno auto, místo toho tam jsou "teleporty". asi si zase nahraju FEAR.
14.11.2011 12:02 - Colombo
Mě tyhle bugy jsou uplně volné. Protože (krom toho obra, no, to je prostě pošahaný systém ragdoll, který používají, podle nich prý tělo ztratí váhu, když umře...) tohle můžu zneužívat, ale nemusím. Když to nebudu využívat, bug mě neotravuje. Když to budu zneužívat a pak si na to stěžuju, jsem čurák.

Každopádně, způsoby jak ochcat hru jsou pro mě nedílnou součástí roleplaye. Když to nejde ochcat a já to nemůžu s daným buildem projít, tak mě hra značně omezuje. A já nemám rád, když mě hra nějak omezuje.
14.11.2011 12:35 - Jerson
to je stejná logika jako říkat,že nemusím používat ukládání kdykoliv jen proto,že ho mám povolené. Nebo že nemusím používat nejsilnější zbraně,když jsou příliš ultimátní a hra s nimi je pak příliš jednoduchá - a ještě si pak nemůžu ani stěžovat že to používám. K čemu pak mít ve hře vůbec nějaké limity,když si obtížnost můžu vždycky nastavit sám prostě tím,že některé taktiky nebudu používat?
Když ve hře můžu dělat ledacos, AI postav tomu musí odpovídat. Pokud neodpovídá, vznikají WTF situace a výsledkem je blbá hra,zejména když to někdo chce hrát co nejúčiněji.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.089202880859375 secREMOTE_IP: 34.229.173.107