Kultura

Amaroun
10.1.2011 20:47
Pc gaming(xbox, ps)
Nikde jsem tady nenašel sekci (aspoň jsem se koukal na ICEFIRE a D20) o PC gamingu a vzhledem k tomu, že jsem občasný hráč a PC gaming je dost rozšířená zábava v dnešní době, hodlám to napravit :-)
CO se týče mne mám pár oblibených sérii/her na které si najdu čas:
Total wary- výborná série a jedna z nej strategií co se týče bitev (taktická mapa je nic moc vzhledem k AI a k diplomacii)Oblíbené 1. Medieval 2; 2 Empire ; Napoleon... BTW: na Medieval vyšel mód na ICEFIRE téma
Fallouty- V poslední době Fallout New Vegas
Hearts Of Iron III- hodně náročná strategie s období WWII
Gothicy + Risen - dobré RPG jako cíp ( hlavně nádherně udělaný světy)
Zaklínač- nesmí chybět + má lepší příběh než sága :-D
A ty zbylí jsou Drakensang; Dragon age; dead space a HL2
Co očekávám: Zaklínače 2; Shogun 2 total war a Dead Space 2
A co jak je na tom ICEFIRE komunita ? Paříte někdy? nepaříte vůbec? :-) Případně jaké jsou vaše oblíbené hry?
15.5.2011 20:36 - Felouen
Mě stačily jen screenshoty a popis jak funguje mechanika těch příšer, abych věděla, že tohle bude opravdu AW scary. :D Jinak tenhle strip ze satw by se všem A:tDDescentisům mohl líbit a ani nic nespoiluje. Alespoň podle toho, jaký příběh to má podle wiki. :D
15.5.2011 23:46 - Felouen
Hm, nemůžu nikde najít starý ADOM thread, pokud tedy existoval. Mám pocit, že tu byl, ale search ho nenalezl.

Anyway, tak co, jak jste vy co ho hrajete pokročili dál? Nějaké nové vtipné zážitky?

Já zrovna před pár dny hrála za nějakého castera a byla jsem v puppy dungeon, když tu najednou asi v 5/6 levelu jsem narazila na tajnou chodbu, a vedle ní sestup do dalšího patra. Samozřejmě, podívala jsem se co bylo v chodbě, a kromě haldy nepřátel namačkaných na sebe tam byla socha. "The statue shrugs off your firebolt." "The statue shrugs off your freeze ray." Yay. Samozřejmě, caster to nepřežil, jelikož socha měla solidní PV a offense dmg, i přes to že jsme se honili po dvou patrech. :D
17.5.2011 07:51 - yokuzava
ADOM ten A.D.O.M. ? :) Mam pocit ze byl na uplne jinem serveru. Ja ho tu obcas zminim, ale zadnej fanda tu asi neni.
17.5.2011 14:55 - Blaine
Ted s nadsenim hraji druhy dil Assasin's Creedu. Enzio je mi popravde vyrazne sympatictejsi jak drsnak Altair. Italske emoce, italska mimika. Ale hlavne uzasne Benatky, nadherna Florencie a malebne Toskansko. To ze jesm uz zpruzenej z vedlejsich ukolu a diky tomu, ze mam vsechny stranky codexu a posbirane vsechny assasinske pecete (Altairovo brneni udelalo z Enzia velkeho drsone) uz zadny vedlejsi asi nesplnnim. Ted jenom dobouchat hlavni dej a tak nejak zjistit, co presne Templari planuji v soucasnosti. A pak supky dupky na Brotherhood.
17.5.2011 21:50 - Felouen
Jop, Ancient Domains of Mystery. Hm, kde teda jsem se o tom bavila? (kromě s RL kamarádem).

Mě AC1 se vůbec nelíbil, ale zvažuji dvojku.
18.5.2011 07:32 - yokuzava
Felouen, na Okounovi kdysi byla diskuze, ale uz jsem tam dlouho nebyl tak ani nevim jestli to jeste existuje.
18.5.2011 10:58 - Blaine
Felouen: AC1 byl hrozne repetativni. AC2 je taky, ale da se to obejit a pribeh je takovy blizsi, diky tomu, ze je tam vic postav, jejichz jmena znas. Autori si vybrali dobre obdobi. Leonardo da Vinchi, Mediciove, Borgia, Machiavelli, Forsza a tak dal.
20.5.2011 13:22 - Felouen
Tak Okouna asi neznám.

Blaine: Yop, slyšela jsem, že prý hlavní postava je dobře udělaná a je jiná než Altair a Benátky jsou strašně krásné. Tak uvidím :) Hrál si Brotherhood? Připadá ti lepší než 1 a 2?
20.5.2011 14:26 - Blaine
Brotherhood je dejove az za dvojkou, takze tedka musim dodelat dvojku, myslim, ze uz jsem pomalu na konci.
23.5.2011 12:04 - Nachtrose
Ciste ze zvedavosti: pustil se tu uz nekdo do noveho Zaklinace?
23.5.2011 12:19 - Alnag
Nacht: Koupil jsem si ho, ale teď smutně sedí na poličce... vzhledem k tomu, že je zkouškové/konferenční období. :(
23.5.2011 12:25 - Lokken
Nachtrose: Jo, už jsem tak v 3/4 hry.

Grafika je doslova potěchou pro oko, hudba nijak výrazná, ale dobře doplňující. Příběh je až překvapivě nelineární, rozhodnutí nejsou jednoznačná a mají reálný vliv na příběh (See that, Bioware?!). Souboje jsou pak trochu těžší, někdy snad až moc, ale to se asi dá ošetřit snížením obtížnosti (hard). Herní mechaniky jsou dobře zvládnuté a oproti předchozímu dílu více propracované. A alespoň pro mě to má tu atmosféru z povídek a románů, ten lehce temný odstín.

Takže já mohu zatím jen doporučit.
23.5.2011 13:04 - Nachtrose
Mne se uz velmi libila jednicka. Jen jsem ji nedohral. Vysel patch, kde nebyli kompatibilni save a ja nemel silu hrat to znovu. Na dvojku jsem ale vazne zvedavej asi bude na programu, jen co mi vyprsi wowko.
23.5.2011 13:59 - Gurney
Já měl tedy z jedničky hodně rozporuplné pocity, na jednu stranu skvělá atmosféra a prostředí jako vystřižené z povídek, na druhou stranu příběh (byť poměrně originální a pěkně vyprávěný) mi přišel nejen lineární, ale přímo iluzionistický - celkově mi přišlo spíš jako bych odehrával knížku a občas si mohl vybrat mezi dvěma verzemi, které se ale nakonec stejně sejdou ve stejném bodě. Možná se k tomu někdy vrátím kvůli té atmosféře, ale momentálně si dělám naděje, že dvojka bude něco jiného. Jenže jak podotnul Alnag, zkouškové...
23.5.2011 17:24 - Felouen
Já jsem taky hrála jedničku ale i když tam byly zajímavé prvky, tak mi to přišlo taky moc lineární po chvíli a ta atmosféra pak začala působit nudně. Ale potiony a sbírání bylinek bylo hezké zpestření.
23.5.2011 21:51 - Geralt
Z již výše zmíněných důvodu jsem taky nepochopil, proč museli vydat Zaklínače právě teď, kdy se rozbíhají přijímačky, zkoušky, státnice a další podobné radosti, chjo. Holt se s TW2 uvidím nejspíš až někdy ke konci září. Pokud to vůbec grafická karta umožní. :/

Jinak jednička měla svoje kouzlo, pro které stálo za to přimhouřit očko nad poměrně přímočarým směřováním a nic moc koncem (alespoň mě tedy zklamal). Třeba takové Podhradí bylo skvělé. Zvlášť pokud jste si nainstalovali Full Combat Rebalance mod. Vyjít ven po soumraku pak bylo skutečně o kejhák i pro zaklínače. Jednoho barghesta šlo zabít, možná i dva naráz, když jste byli dostatečně pohotoví. Ale jak se na vás ty mrchy vrhly tři čtyři, anebo jste dokonce natrefili na ghúla, byl konec. Totéž pak na blatech. Nic pro víkendové oddechové hraní, nicméně drsněji pojaté souboje díky tomu měly mnohem blíž k atmosféře z knížek.
23.5.2011 22:41 - Gurney
Mě tedy boj nepřišel jako nijak skvělá záležitost - celý bojový systém byl dost neprůhledný (šlo si nakliknout skill "bolest +20%", ale už nikde nebylo vysvětleno, co vlastně je v mechanikách hry ona bolest a jak se projevuje); možnost výběru mezi rychlým, silným a skupinovým stylem, navíc ještě každý rozdělený na stříbrný a ocelový meč byl dost podivný, protože potřeba byly vlastně všechny (zkoušel jsem víc vymakávat ocelový silný a likvidovat s ním skupiny protivníků tím že jsem se snažil držet vůči nim takovou pozici aby na mě mohl jen jeden, jenže Geralt mi reagoval dost podivně a většinou dostal zásah, zasekl se v kombu, dostal další, ...přepnout na necvičený skupinový styl a tupě klikat mi přišlo jasně výhodnější); zcela mě pak fascinovaly okamžiky kdy jsem dostal nějaký kritikal či co a mohl jenom koukat jak mi omráčenou postavičku ubíjejí k smrti.

Jak mě bavil např. Mass Effect 2 na Insanity obtížnost, u Zaklínače jsem po nějaké době začal litovat nemožnosti přepnout uprostřed hry na Easy a prostě si otravné souboje odklikat.
24.5.2011 08:05 - Sethi
Já jsem prvního zaklínače nainstalovala pár dní zpátky a zatím mě vyloženě dětským nadšením neplní. Připouštím, že jsem se moc daleko nedostala, ale přijde mi, že zatímco ovládání je jednoduché až hanba (zjistila jsem, že snaha používat myš a klávesnici je kontraproduktivní, namísto aby byl člověk odměněn za to, že je velká holka a umí používat obě ruce, dosahuje lepších výsledků, pokud levou používá jen jako opěrku pro bradu), všechno ostatní je... ne složité, ale prostě zbytečně komplikované a bez jakéhokoli návratu. Ne ve stylu "rozlousknu a baví mě to," ale spíš "zatnu zuby a podržím." Souboje jsou příběh sám o sobě. Chainování ve Vagrant story mě přivádělo k šílenství, ale tam to byla alespoň výzva. Tohle na mě působí stylem "udělali jsme ti Diablo, ale nechceme, abys u toho odrovnala šest myší, tak se nauč mezi kliknutími čekat."

Ale profil má Geralt nádherný, to ano.
24.5.2011 10:57 - Colombo
Mi se hlavně nelíbily tuny monster.
Ze zaklínače jsem měl představu o tom, že monstra jsou ohrožený druh, že je jich jen pár, ale za to jsou sakra silná.

Z hry jsem měl pocit, že ohroženým druhem jsou spíše lidé... Tuny monster všude o kolo, neustálý respawn...
24.5.2011 18:51 - Gurney
Colombo píše:
Ze zaklínače jsem měl představu o tom, že monstra jsou ohrožený druh, že je jich jen pár, ale za to jsou sakra silná.

Minimálně v povídkách to bylo popsané jako že potvory už jsou z velké části vyhubené a lidi už vlastně zaklínače potřebují dost zřídka. Tohle se objevuje i ve spoustě jiných her a beru to jako útlitbu akčněji naladěným hráčům, já bych se taky bez boje na každém kroku obešel.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.077337026596069 secREMOTE_IP: 44.215.110.142