Kultura

Amaroun
10.1.2011 20:47
Pc gaming(xbox, ps)
Nikde jsem tady nenašel sekci (aspoň jsem se koukal na ICEFIRE a D20) o PC gamingu a vzhledem k tomu, že jsem občasný hráč a PC gaming je dost rozšířená zábava v dnešní době, hodlám to napravit :-)
CO se týče mne mám pár oblibených sérii/her na které si najdu čas:
Total wary- výborná série a jedna z nej strategií co se týče bitev (taktická mapa je nic moc vzhledem k AI a k diplomacii)Oblíbené 1. Medieval 2; 2 Empire ; Napoleon... BTW: na Medieval vyšel mód na ICEFIRE téma
Fallouty- V poslední době Fallout New Vegas
Hearts Of Iron III- hodně náročná strategie s období WWII
Gothicy + Risen - dobré RPG jako cíp ( hlavně nádherně udělaný světy)
Zaklínač- nesmí chybět + má lepší příběh než sága :-D
A ty zbylí jsou Drakensang; Dragon age; dead space a HL2
Co očekávám: Zaklínače 2; Shogun 2 total war a Dead Space 2
A co jak je na tom ICEFIRE komunita ? Paříte někdy? nepaříte vůbec? :-) Případně jaké jsou vaše oblíbené hry?
10.2.2011 14:00 - Fibriso
Half life sem ani netahat, to nemá s Rpg nic spolecného, Mass effect by se může považovat za Rpg z důvodu postraních úkolů, vývoj postavy, interakce s ostatními, a nekolika možnými řešení Questů či několi kanci. (Tohle jsou moje kriteria na RPG a komu se to nelíbí, mi může políbit prdýlku nadýlku)
Diablo rpg - ani omylem, Fallout je Ok
10.2.2011 14:35 - Flanker.27
Amaroun: Mě zas tolik nechytlo DA: A, nějak mi tam moc nepřirostly k srci společníci, snad kromě trpaslice. Navíc tam byla hrozně nedomyšlená návaznost na původní hru, kdy jsem si bez uzardění mohl oživit původní postavu (obětoval jsem se při zabití arcidémona) a nikomu to nepřišlo divný. Navíc se mi moc nelíbilo to, že nebylo možný volně se společníkama pokecat, ale jen v naskriptovanejch situacích. Pořád ale dobrý oproti konzolovejm mlátičkám, čehož se bojim u DA 2. Marná snaha, pro mě pořád zůstávaj na špici NWN 1+2 a Wizardry, který ostatně by taky jediný pořádně splňovaly tu definici. Vlastně ještě jedno rpg s příznačným názvem Hammer and Sickle. :))
10.2.2011 14:57 - montezuma3
Tohle je nejlepší hra všech dob: Odkaz
10.2.2011 15:07 - Molda
Fibriso: vidím, že někomu tady asi dělá problém pochopit ironii co?
10.2.2011 15:44 - Fibriso
pochopit ne, ale nějak sem ji tam přehlídl, sorry :)
10.2.2011 15:45 - Gurney
Flanker.27 píše:
Podle všeho se zdá, že DA 2 bude asi jako ME 2, teda víc akční než rpg. U ME 2 to nevadí, tam to ze samotný náplně je celkem logický pojmout jako střílečku, ale tady by nějaká rubanice ala Diablo vadila.

Prezentace DA 2 pro mě zatím vyznívá dost schizofreně, v prvních vyjádřeních a posledním traileru se hra tváří jako akční záležitost (což třeba já docela vítám), ovšem z ukázkového gameplaye (který měl ukazovat že hru jde hrát jak akčně, tak ve stylu DA:O) mi přišlo nejen že se zas tak markantní posun proti jedničce nekoná, ale že navíc vypadal celý boj mnohem snadněji vyřešitelný z onoho "strategického" pohledu.

Kromě toho moc mi nesedí grafický styl hry s hlavním hrdinou, kterého od emo mangoidů z divných japonských rpg dělí už jen vcelku normální účes (jinak by veškerou výbavou docela dobře zapadl) a o něco menší výška skoku při útocích. Stejnětak všudypřítomné rádobydrsné krvavé sprchy mi přijou trošku úsměvné (a především pečlivě zapasované do 17+ ratingu); jsem zvědavý jestli se kromě toho odváží ukázat třeba byť jen zlomený nos.

Že to bude jen čistě konzolová mlátička bych se určitě nebál, vývojáři DA 2 si určitě velice dobře uvědomují že síla jejich her je z velké části v propracovaném příběhu, NPC a dialozích.

EDIT: Mimochodem coop tak pro tak čtyři lidi by byl super, ale Bioware zatím snad u všech svých rpg příležitosti udělat jakýkoli multiplayer ignoroval.
10.2.2011 15:53 - Flanker.27
Gurney: Pevně v to doufám, už jen proto, že jsem neodolal a objednal už před časem, aniž bych nějak pátral po obsahu. S prezentací máš pravdu, podle jedněch vyjádření a zobrazení to vypadá jako vyloženě akční věc, podle jinejch to zas taková hrůza není. Hlavní je, aby mě to do ničeho nehnalo, abych si to mohl klidně užít, řešit podle sebe.
10.2.2011 16:06 - Molda
Co se týče toho grafického stylu DA2, mě taky nesedí, jak psal Gurney. Navíc tu změnu absoilutně nechápu, DA měla být nová "franchise" navazující svým způsobem na BG, chtěli jedničkou celé sérii nastavit určitou tvář a na ní stavět do dalších dílů - tak jak mi proboha někdo vysvětlí tu velkou změnu ve stylu grafiky a designu, která udělala dost velký skok směrem k nějakému nerealistickému přehnanému manga fantasy nebo jak to nazvat. Celá ty stylizace, ty zbraně, zbroje, ty super "ninja" salta se 100 kilovou zbrojí apod.
Myslím si, že DA2 bude určitě dobrá hra, dělá ji přece Bioware, jen tu změnu vůbec nechápu a dost mě mrzí.
10.2.2011 16:09 - Colombo
Já nevím jak vy, ale celá ta orientace na manga fantasy byla už dávno v jedničce. Schválně se podívejte na první trailer.
10.2.2011 16:10 - noir
Jo, přesně, tohle v jedničce nebylo: http://www.youtube.com/watch?v=6zW6s6RxJxE
10.2.2011 16:14 - Molda
Dobře uznávám, manga ninja salta se objevila už v jedničce :)) Ale jinak co se týče grafického stylu je to dost velký rozdíl, to nikdo nemůže popřít a je to všeobecně známo
10.2.2011 16:15 - Amaroun
Flanker.27:
DA:O- U Origins mne hodně bavil začátek. Epická bitva, zrada a porážka Strážců. Potom to ale začalo být na jedno brdo a nakonec s těch pozdějších částí jsem si užil (po příběhové stránce) jen věž mágů. Asi od poloviny jsi věděl kdo bude hlavní boss na konci.A žádné příběhové zvraty moc nenastali. Dalo se tam najít taky několiko paskvilů. Jako že všem Paladinům bylo jedno, jestli seš Krvavý mág nebo že sebou taháš Morrigan.
DA:A - Tam máš pravdu, že společníci a návaznost byli dost odbytí. Naopak mluvící Darkspawn a šílená královna byli super.

NWN2 mám taky rád, akorát na konci jsem se začal lehce ztrácet v příběhu. BTW pamatuju si na jednu část, kde proti sobě stáli Drak vs Obři - nalákal jsem je na jedno bojiště a tam je všechny zrubal. Dělal jsem to sice na 10x, ale ten pocit absolutního vítěztví byl super. :-D
DA dvojky se taky bojim, radši jsem si objednal Shogun 2 total war :-)

Edit: Jo a u DA mne štvou povolání - Těšil jsem se na hraničaře. Mnou obyvkle hranou postavu v těchto hrách a dostal jsem nějakýho vyvolávače zvířátek :-D .
10.2.2011 17:39 - Aeris
Molda píše:
tak jak mi proboha někdo vysvětlí tu velkou změnu ve stylu grafiky a designu, která udělala dost velký skok směrem k nějakému nerealistickému přehnanému manga fantasy nebo jak to nazvat. Celá ty stylizace, ty zbraně, zbroje, ty super "ninja" salta se 100 kilovou zbrojí apod.

Pretože Bioware chce pomocou Dragon Age vytvoriť trademark aj pre vizuálny štýl, pričom "drsne realistická low fantasy" sa pokladá za netrademarkovateľný štandard + je to vraj všedné, resp. BW chce, aby keď hocikto začuje "Dragon Age," tak sa mu vybaví úplne konkrétny vizuálny štýl a popíše ho inak ako "drsný realistický fantasy stredovek." Nakoľko sa im to darí/nedarí/podarí, posúdi asi každý sám.

ps: Mne sa štylizácia DA2 strašne páči, hlavne ten cinematický trailer (konečne poriadna fight scene + swordstaff je paráda, takéto krátke kopije - ako jednu z mála západných melee zbraní - zbožňujem).
10.2.2011 17:51 - Olorin
Mně ten nový look taky nevadí, vyděl jsem už několik gameplay videí a ono to nebude tak horký, jak to z prvních screenů vypadalo. Ten cinematic trailer je pěknej, hlavně jeho rozšířená verze, ale ten moderní styl, mít zbraň za zády, popřípadě jí za sebou táhnout po zemí, který se kromě tohoto traileru objevil třeba už ve SW Force Unleashed, mi přijde jako pitomost. Nechme stranou, že jde o fantasy, kde se může bojovat lecjak, ale tohle je prostě pitomost, proč by si odkrýval celé tělo a ještě takovým stylem, že by mu ta ruka jistě upadla, když tak nešikovně drží tu obrovskou "mečohůl".
10.2.2011 18:25 - Aeris
Olorin píše:
že by mu ta ruka jistě upadla, když tak nešikovně drží tu obrovskou "mečohůl".

Ak je tá zbraň čo i len trochu dobre vyvážená, tak by to nemal byť problém. Už som s krátkou kopijou s dlhou čepelou bojoval viackrát a jednoručne to vôbec nie je taká záťaž (minimálne držať, prehadzovať, atď. určite nie).

To ťahanie je samozrejme pre efekt (predsalen je to fantasy, a príliš nízky cool faktor sa nepáči ani zažraným anti-cool priaznivcom), rovnako ako iskry pri "šermovaní", pričom každý kto kedy robil s mečom vie, že a) blokovať čepeľou je najväčšia blbosť čo môže svojvolne urobiť, b) iskry mlátením čepele o čepel nevyčaruje ani keby bol Hulk.
10.2.2011 18:32 - Amaroun
Hmm a když už jsme u toho... Co nejradši hrajete za postavu ve Fantasy hrách? Máte nějaký oblibený povolání? :-)
Já většinou šáhnu po Hraničářovy pokud je. Problém většinou ale nastává, že pc hry nedokážou využít ten pravý potenciál povolání Hraničáře (stopování, blizký vztah s přírodou). Nebo to mnohdy ani moc nejde.
Hold takový Hraničář v Dračím doupěti je dokonalej. :-)
10.2.2011 18:34 - Aqwarty
proc by si nekdo odkryval telo? Aby nalakal protivnika na snadnou korist. Bez ohledu na to, jak to udela: ty tohle uvidis, reknes, ze to je pitomost a vystartujes za snadnou koristi. A dostanes ranu. Poucis se?:-)
10.2.2011 18:47 - Olorin
Aqwarty - Protože to takhle blbě nikdo nedělá. Nejblíž tomu jsou snad jen samurajové, ale ti si při očekávání nepřítelova výpadu nestrkaj meč za záda.
10.2.2011 21:08 - JAIME
Já nepochybně válečníka, když to jde trpaslíka.. jsem zvyklej a nerad se s něčím složitě s..u. Nevíte, kde se dá v Praze koupit Diablo II?
10.2.2011 21:40 - Olorin
Nechceš už raději počkat až vydají Diablo III? :-D Našel jsem dvojku na http://www.hrypc.cz/...v kamenných obchodech hry nekupuju, tak nevím.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.087596893310547 secREMOTE_IP: 3.235.75.229