Kultura

Yoltan
13.12.2007 20:03
Nejhorší fantasy film ...
Nedávno jsem měl chuť vidět nějaký starý dobrý fantasy, tak jsem zašel do půjčovny a po delším hledání jsem našel "Dragon Quest" ......... po dvaceti minutách jsem to musel vypnout, opravdu otřesný zážitek. Pokud jste to někdo viděl a vydržel dokoukat do konce ... napište mi jak to dopadlo :)

Průběžné pořadí

  • 1. ... gumový drak ... ?
  • 2. Dragon Quest - Dračí bouře
  • 3. D&D 2 - Dračí doupě 2
  • 4. D&D 1 - Dračí doupě 1
  • 5. Wiadzmin - Zaklínač ... i když nesouhlasím
Autorská citace #1
13.12.2007 20:14 - Fritzs
Dungeons and dragons 2!
Autorská citace #2
13.12.2007 20:23 - Argonantus
Dragon Quest jsem viděl, a byla to fakt velká kravina. Ovšem byl to úplný Shakespeare proti některým mým oblíbeným hitům scifi - Rudá planeta nebo strašlivý A... jehož jméno jsem si zakázal vyslovovat (o texaských vrtařích, jak zachrání svět před meteorem pomocí vrtaček).
Autorská citace #3
13.12.2007 21:20 - Fibriso
zatím nejhorší nominaci si ode mne vysloužil jakýsi fantasy fil o nějakém prstenu (ne nibelngu) a nezapomenutelná scéna s gumovým drakem (který prostě neměl chybu, vypadal něco mezi příšerou ze Strážci vesmíru a godzilou z roku 1955), a vrh mečem zepředu přimo do draka, který se následně zapíchl z boku do něčeho, co by mělo bát krk
Autorská citace #4
13.12.2007 22:18 - Yoltan
Fritzs: jo tak to take souhlasim, prvni dil byl vcelku dobrej, zastoupeni vsech povolani a alespon nejakej pribeh a triky dobrý v te dobe se mi to libilo. Ale dvojka byla fakt tragedie, proste jen nekdo hodil na platno něčí dobrodružství a snažili se tam nacpat vsechny mozné akce a dovednosti vsech povolání. Děs a hrůza.
Autorská citace #5
13.12.2007 22:23 - Yoltan
Argonantus: ... sice jsem si začal dělat sbírku filmů, ale kvůli tomuhle jsem ani neplacal DVD. Nikomu z komparzistu neni vidět do obličeje ... asi proto aby si divak nevšimnul, že tenhle samej už umřel třikrát v předchozích scénách :)
Autorská citace #6
14.12.2007 00:06 - Alnag
Fritzs & Yoltan: Dovoluji si nesouhlasit. Mně jednička přišla jako větší brak. Sice dvojka byla skutečně jen dobrodružstvím hozeným na plátno, ale zase to bylo takové řekl bych typicky D&Dčkovské. Jednička byla prostě jen jakýsi patvar. Ale tož to je jen můj osobní názor. Dost běs jsou jinak oba díly.
Autorská citace #7
14.12.2007 09:59 - Dalcor
DnD 2 jasně vede!
Autorská citace #8
14.12.2007 10:07 - Fibriso
ja sem viděl oboje, ale pře tím filmem s gumovým drakem je dnd 1 a 2 hadr....
Autorská citace #9
14.12.2007 14:04 - sirien
DnD 2 sem neviděl, ale DnD 1 s úděsnou Dětskou císařovnou z Nekonečného příběhu (božskej film, i když pokračování už pak nic moc), která se do feudálního středověkého DnD snaží prosadit jakýsi patvar americké demokracie, navíc film, kde jim nestačil jeden kraviny dělající černoch, který je v USA filmech standard, ale ještě ho museli doplnit obdobně stupidním trpaslíkem...
DnD 1 má kvalitního jedině záporáka a co se pamatuju tak se mi líbila grafika draků.
Nevim, jak děsná by 2ka musela bejt aby ho trumfla, ale řekl bych že nepředstavitelně.
Autorská citace #10
14.12.2007 14:30 - LZJ
Že neuděláte nějakou promítací akci ;-)
Kdysi jsem se zúčastnil akce "Nejhorší sci-fi filmy všech dob" a bylo to maso. Promítalo se např. něco od Eda Wooda Jr.
Žena to nevydržela ;-)
Autorská citace #11
14.12.2007 18:16 - thief
Pro mě osobně je největší noční můrou filmový Zaklínač. Oproti tomu je Dračí doupě 1 umělecký počin. Na film jsem se nikdy nedokázal koukat. Vždycky jsem s bolestí uprchl.
Autorská citace #12
15.12.2007 12:36 - Yoltan
thief .. ne ne na Wiadzmina nesahat, ano polaci nemaji tolik penez na triky, ale i tak celkem ušli. Jasne je to film a aby se to libilo, tak museli tu knizku trosku orezat a nechat jen ty zajimave části. Gerald je proste dobrej týpek.
L.Z.J.... někdy se to snad povede ... možná bych utvořil seznam fantasy filmů, ale nebudu hodavat nekam sem ... nerad bych z techto stranek delal všehochuť.
Fibriso... u me vede jednosnačně Dragon Quest-Dračí bouře, ale moc rád bych viděl toho gumovýho draka. Zkus někde sehnat náev nebo v lepším přímo ten film.
Autorská citace #13
15.12.2007 14:30 - sirien
hustý bylo ještě Království ohně. Jak se snažili draky vysvětlit biologicky, ale ten jejich spánek o délce že na nich stihly vyrůst hory... ehm... a to, že draci sejmuli stíhačky pohybující se nadzvukovou rychlostí a odolali hračkám jako je F22 a střely vzduch vzduch krátkého doletu, railguny bitevních lodí... prostě ten metaplot byl kapku podělanej :)
Autorská citace #14
15.12.2007 15:41 - Fibriso
yoltan: tak to se obávám že již není možné, je to docela dávno a již nevím, jak přesně se to jmenovalo... sorry
Autorská citace #15
15.12.2007 16:26 - wraiths
sirien: no to zas tak strasny nebylo. vsak "Vilov" taky mohl byt lip udelanej.ale Zaklinac byl teda zmrsenej dost, myslim ze to neni o penezich, s dobrejma ochotnikama by udelali lip. s poradim souhlasim. i kdyz mozna bych Zaklinace posunul na 4ku(jednicku DD jsem nevidel totiz :-) )
Autorská citace #16
15.12.2007 16:29 - sirien
no, pravda, Království ohně mělo aspoň docela slušný efekty.
Autorská citace #17
15.12.2007 18:23 - thief
Proboha, když si v Zaklínači vzpomenu na toho břichatýho draka a dráče jak vyndané z regálu v socialistickém hračkářství, je mi do nářku. Marigold vypadal jako nějaký lidový vypravěč a přitom měl mít kousek elfí krve v žilách. Jak v Kaer-Morhen rozdávali samurajský meče bych bral jako daň barbarství, která je vlastní skoro všem filmařům kteří nevědí o čem film točí, ale ti elfové..., ti vandráci v hadrech co se naštěstí jen blesknou pár záběry..., ne,ne hrůza je ještě příliš živá, je to jenom 5 let.
Autorská citace #18
15.12.2007 20:01 - Argonantus
Není gumový drak Dragonslayer čili Drakobijce, ctihodný zakladatelský dračí film? Je to totiž tak staré, že jsou triky omluvitelně mimo. ve své době zjevení, dnes asi vnímané jinak.
Autorská citace #19
15.12.2007 20:04 - Argonantus
Jinak Království Ohně je bezva film. Proti Dragon Questu tedy určitě. Nebo tomu šílenému Dračímu doupěti 2. Kromě mých favoritů (A...) ještě nezapomenout na Ligu výjimečných. To byla opravdu brutální kravina, jaké není snadné se vyrovnat.
Autorská citace #20
15.12.2007 21:01 - Alnag
Liga Výjimečných je taky takový film, co vypadá, že ho napsali podle odehrané session nějakého RPGčka, kde byl přinejmenším GM ve stavu mírně změněného vědomí. :o)
Autorská citace #21
16.12.2007 17:05 - sirien
League of Extraordinary Gentlemen je natočená podle komixu, takže bacha jinak šlápnete do žánru který je velmi specifický...
co se toho týče, daredevil jako ohraná kombinace Matrixu a Spidermana byl taky ukrutně zoufalý film
Autorská citace #22
16.12.2007 18:37 - Argonantus
Sirien: no, nevím, proč se držet zpátky - od vrcholného a zakladatelského Batmana jde žánr postmoderních zfilmovaných komixů nahoru nebo dolů, ale Liga Výjimečných je výjimečně strašná. Daredevil byl jen strašně nudný a bezvýrazný (zejména u něj byl ten opis Batmana hodně patrný). Ještě mne napadá Soudce Dredd, což už je ale zase spíš scifi. Ten byl taky dost mizerný. Proti A... ovšem fenomenálně skvělý.
No, a když jsi zmínil Matrix... on byl poslední díl taky dost šílený. ten slepý houslista v závěru...
Autorská citace #23
16.12.2007 18:46 - sirien
Matrix 2 a 3 jsou zpackáním jedničky. Soudce dredd byl špatnej, to je fakt.
Je pravda že zfilované komixy oscilujou mezi velmi dobrý a strašně zlý. Je to docela škoda :(
Autorská citace #24
16.12.2007 19:42 - Osvald
Viděl někdo Dračí Bouři ? ... kdo vydrží do konce, tak bude mít z břicha pekáč buchet..jelikož tak strašný film snad není možný natočit.. vřele doporučuji ;)
Autorská citace #25
16.12.2007 20:05 - Fibriso
ano, draci boure, myslím že tenhle film taky nemá konkurenci....
Autorská citace #26
16.12.2007 20:35 - Rytíř
Koukám, kolik filmů jsem ještě neviděl! :)
Ovšem kdybych bral doslova, co se tu píše, tak by mi toho ke koukání za chvíli asi moc nezbylo. :))
Třeba ta Liga výjimečných - po prvním shlédnutí jsem jenom kroutil hlavou a řikal si jaká je to kravina, Když jsem to ovšem prohlásil nahlas, žena mě naprosto překvapila tím, že to zase až tak nejhorší nebylo (a to tenhle žánr moc nemusí). Tak jsem se nad tím znova zamyslel :D a pak sem to po nějaké době znova s ní zkouknul.. a ono tam je pár celkem dobrých scén. ;) Třeba hned ten úvod a pak závěr, jak tam nejdřív starej lovec ostrostřelcuje a pak to učí mladýho.. to si z celýho filmu pamatuju asi nejvíc. Samo musíte brát s rezervou obří Nautilus v Benátkách, kapitána Nemo s ninja výcvikem, a tak.
Jinak Království ohně tu ještě někde mám, rozkoukal jsem to a pak od toho utek.. a už se nevrátil, jak jsem právě zjistil. Hm, řikal sem si, že někdy musim. Takže nemusim? :)
Dnd2 neznám, viděl sem jen Dračí droupě (je to ta jednička?) a to mě teda fakt neoslovilo, slabota v mnoha ohledech. Jestli jsou ještě horší filmy než toto, tak potěš :)
Autorská citace #27
16.12.2007 21:25 - Alek
To jsem rád, že z tohodle seznamu nemám splín jen já. Ještě přihoďte pár filmů a z beznaděje založim topic Nejlepší fantasy. ;)
Autorská citace #28
16.12.2007 22:02 - Argonantus
A co filmy, které jsou schválně špatné? Znáte Bad Taste a Braindead? To by vám mohlo vrátit úsměv....
Autorská citace #29
17.12.2007 08:34 - wraiths
Rytíř :Nemo ninja vycvik.., to jsme asi kouli kazdej na jinej film :-)). me se to treba libilo i Vanhelsing, kterej je podobně natočenej(akční sceny,fantasy-comix prvky, humor). Ja tuhle koukal na dokument o Mumii. a prej to byla hororva komedie, me se to zdalo treba jako komedie spise. a spatnyho nebylo. a ma zena treba tvrdi ze ej to fantasy.
Autorská citace #30
17.12.2007 08:58 - Argonantus
Wraiths: Myslím, že Mumie zdaleka není dost špatná na to, aby mohla ohrozit někoho z favoritů. O zasloužených vavřínech Dračí bouře nebo A... může jenom snít.
Autorská citace #31
17.12.2007 10:16 - Rytíř
Pch, mumie patří o diskuzi vedle!! To je můj miláček, oba díly... :D
Autorská citace #32
17.12.2007 12:03 - Argonantus
nemělo by se v tomhle seznamu zapomínat na Scottovu Legendu. To je taky zcela mimořádná kravina. Mistr zvládne úžasné rozpětí - od nejlepších filmů k těm úplně nejhorším myslitelným. (kdo ještě pochybuje, tomu řeknu jen pár písmenek - G.I.Jane...)
Autorská citace #33
17.12.2007 12:42 - Dalcor
G.I. Jane se mi líbí
Autorská citace #34
17.12.2007 12:56 - Argonantus
Dalcor:
já tě snad přestanu obdivovat... nelíbí se ti LOTR III, líbí se ti G.I.Jane, co s tebou.... G.I.Jane mi přijde nejstrašnější nalejvárna od chvíle, kdy už nedávají Sedmnáct zastavení jara a podobně.
jediné štěstí, že to není fantasy, takže na ni můžeme zapomenout.
Autorská citace #35
17.12.2007 13:00 - Dalcor
Co se mi má líbit na Lotru 3, ze kterého se totálně vytratil duch Tolkienova díla. Od pulky filmu jsem se tesil ať už Frodo skape, nebo tam dojde. Konec po konci je hroznej /ja teda u nej neslzel, jen se modlil aby uz byl proboha konec/ a kdyby bitva mela o pul hodiny min, tak by mozna byla zabavna. A to jsem prosim rikal u te neprodlouzene verze.
A co se tyce G.I. Jane - k tomu mam jen - NAVY SEAL rules :)
Autorská citace #36
17.12.2007 13:39 - unknown
Navrhuji dát Dalcora do klatby pro herezi a sodomii (G.I.Jane - fuj!!! skoro mi vypadly písmenka na klávesnici). V případě jeho dopadení jsem jednoznačně pro upálení.
Autorská citace #37
17.12.2007 13:40 - thief
ten příspěvek je ode mě.
Autorská citace #38
17.12.2007 13:43 - thief
Jinak jestli bude někdo urážet Mumii, zavolám na něj manželku! Má ji nahranou a skoro každý týden ji pouští. Takže myslím, že nejspíš udělá mumii z případného kritika. :-)
Autorská citace #39
17.12.2007 13:57 - Argonantus
píše:
jestli bude někdo urážet Mumii, zavolám na něj manželku!
To zní dost dobře...
Jinak ten padouch, co zaútočil na Mumii, byl Wraiths. Ať si to ti nemrtváci vyříděj.
Autorská citace #40
17.12.2007 14:13 - wraiths
thief: no pokud vypada manzelka jak Keira NAitly tak ji klidne na mne zavolej. ;-)
Argonantus: ale ja snad zas ji tolik nezprazil? tak proc hned mne zvat "padouchem"...
Autorská citace #41
17.12.2007 15:01 - thief
ad wraiths: Cha! jako JEDNA Keira Knightly?? Teď, krátce po porodu, vypadá jako DVĚ keiry Knightly!! :-)) Ta kdyby sem nakoukla, tak mě zabije. :-))
Mimochodem, fakt s ti ta vyprahlá plošina líbí??
Autorská citace #42
17.12.2007 15:12 - Malabar
No kdyz uz ste tady zacaly s G.I. tak, nejhorsi film co sem kdy videl je TERMINAL ERROR - asi to tu nikdo neznate a to budte radi, pac ste si nechly ujit programovani antiviru na gameboy color pomoci pismek A a B. Dale vyrus ktery sam mysli a vrazdi lidi brutalnimy zpusoby jako vypusteni kysliku z mistonosti nebo odpoutani vytahu v nejvysim patre. No proste radeji to znicne nez na to koukejte.
Autorská citace #43
17.12.2007 15:48 - Dalcor
Me se G.I. Jane libi protozue jsem starej Special Forces militarista.
Autorská citace #44
17.12.2007 16:37 - sirien
Tak mě napadlo že se občas i mizerným fantasy podaří sem tam kvalitní scéna. Ukázka je třeba HP3, kdy na pozadí vypelichaného něco-jako-vlkodlaka který by potřeboval akutně navštívit veterináře je suprová scéna s mozkomory u jezera. HP4 má zase suprový závěr s Voldemortovým znovuzrozením, sice tomu trochu ubírá jak strhali ten suprovej Voldyho monolog z knížky, kde se vyjasňuje jeho osobnost, ale tak co... a HP5 obsahuje suprovej souboje čarodějů Voldy vs Brumbál - mnohem lepší jak v knížce.
HP vůbec mi přijdou jako shitovej film který se režisér namáhal natočit jen aby si mohl vyhrát s tou jednou scénou, která ho fakt zajímala :)
Autorská citace #45
17.12.2007 18:50 - unknown
Sirien: Z HP 3 souhlasím jen se zdrcující kritikou vlkodlaka - temn je fakt dost strašný. Jinak možná nejlepší díl série; mnoho "ortodoxních" ho ale nevydýchalo (s předlohou zachází dost zběsile). HP 5 byl taky jeden z podařených; skoro neřešitelnou předlohu, nenacpatelnou do jednoho filmu, brutálně sestříhal tak, že si toho mnoho lidí ani nevšimlo. I ty nejdětštější a nejmatnější díly. totiž hlavně první, jsou stále ještě hodně velký kus nad Narnií.
Keira je docela hezká. Můj typ to ale není.
Autorská citace #46
17.12.2007 20:44 - sirien
HP má tak strašnou předlohu že slušnej film lze získat jedině odklonem od předlohy :)
Autorská citace #47
17.12.2007 20:53 - unknown
Dámy a páni, kto z Vás videl Dracula 3000? Je to taky nejaky Z-kovy (hooodne mizerný) mix Draculu a Votrelca. Stručne: nejakí kozmickí "zberači smetí" nájdu opustenú loď, na ktorej sú len rakvy... Mimochodom, kapitán tých "smetiarov" sa volá Van Hellsing a natiahne brká ako prvý. Jediné, čo je na tom ako-tak pekné, sú, ehm, "prednosti" Eriky Eleniak. :-))
Autorská citace #48
17.12.2007 21:16 - Rytíř
Dracula 3000? proč 3000?? Jako že v budoucnosti? Hele a kdo komu nakope zadek, natře to starej dobrej Drákula vetřelcům? :))
PS. soukromý tip: 17.12.2007 18:50 - unknown je Argo,
17.12.2007 20:53 - unknown je Joe
EDIT: opravil sem čas u druhého unknowna, aby nebyl stejný jako u prvního.. někoho by to mohlo zmást :)))))
Autorská citace #49
17.12.2007 21:21 - Alnag
Prosím všechny unknowny, aby se buď přihlašovali (ta lepší varianta) nebo poctivě vyplňovali nick. Vím, že je to otrava, ale kdo se pak má ve vás unknownech vyznat. Zvlášť, když je vás tady přesila. :o)
Autorská citace #50
17.12.2007 21:22 - Alek
píše:
PS. soukromý tip: 17.12.2007 18:50 - unknown je Argo, 17.12.2007 18:50 - unknown je Joe
Vskutku odvážné tipy ;)
Autorská citace #51
17.12.2007 22:58 - sirien
hm. Van Helsing je výborná komedie. Kromě toho, fanoušci Mage the Ascension to maj jako povinou filmografii :D
Autorská citace #52
18.12.2007 08:35 - Alnag
Sirien: Proč fanoušci Mage? Huntera bych pochopil spíš...
Fanouškům Mage bych ordinoval spíše ne až tak fantasy film the Prestige (neboli česky Dokonalý trik). Což je ovšem o kategorii vedle, coby ten lepší film.
Autorská citace #53
18.12.2007 08:56 - sirien
Plynová kuše - Sons of Ether. Laboratoř pod Vatikánem - Sons of Ether. Hulk na začátku (nebo co to bylo) - Verbena... ale tak hlavně to je komedie, e jo
Autorská citace #54
18.12.2007 08:58 - wraiths
sirien: to byl prece Jekyl :-)) ty Hulku.
Autorská citace #55
18.12.2007 09:18 - Joe
Nie nie nie, ja už nemusím ja už ho vidím....
Som sem nepísal, Rytíři, tip ti nevyšiel ;)
Autorská citace #56
18.12.2007 09:35 - Argonantus
První unknown, co hájil Pottera, jsem skutečně já, a včera mi asi třikrát vypadlo přihlášení, což jsem většinou pochytal, ale občas ne. D20 mne zjevně nemá rádo a nechce si mne pamatovat. Z protějšího netu mi uložili shlédnout ještě Core čili Jádro, že to je prý taky perla všech strašlivých filmů. Určitě si to doplním.
Autorská citace #57
18.12.2007 09:37 - thief
Mě se Potter taky líbí, ale fantasy bych to nenazval.
Autorská citace #58
18.12.2007 09:49 - Argonantus
Thief: a jak bys to nazval? Když se jim vedle vešel do fantasy Blade Runner... tak je, myslím, dovoleno skoro všechno.
Autorská citace #59
18.12.2007 10:38 - Fibriso
jestli chcete ptákovinu (těžko říct jestli je to nejhorší film, protože je to pěkný, ale neuvěřitelná ptákovina) tak se koukněte na Van Hellsinga (ta kulumetná (nebo spíše šipkometná) kuše s téměř nekonečným zásobníkem je dobrá třešnička na dortu...)
Autorská citace #60
18.12.2007 11:46 - thief
ad Argo: Já tomu říkám pohádka. Ale máš pravdu, že tady házíme všechno do jednoho pytle.
Autorská citace #61
18.12.2007 11:47 - thief
Hurá, hurá. O svátcích dávají Dračí doupě 1 na satelitu. :-))
Autorská citace #62
18.12.2007 12:57 - Malabar
jakej kanal ?
Autorská citace #63
18.12.2007 19:10 - LZJ
Jádro je to, jak se parta specialistů vrtá takovou ponorkou až do zemského jádra? To je docela legrace, ale není to fantasy. Bylo by to sci-fi, kdyby tam bylo víc sci ;-)
Autorská citace #64
18.12.2007 19:19 - thief
Malabar: 24.12.2007 ve 13,35 hodin na Film+ dávají Dračí doupě 1. Nenechte si ujít tento skvost fantasy filmu. Příběh tak prostý jako modelové dobrodružství z DrD.verze 1.0, elfí hraničářka nezvyklé barvy pleti, nepopsatelní beholdeři, hlavní hrdina na zabití. Snad jenom ten Jeremy Irons jako hlavní záporák to vylepšuje.
Autorská citace #65
18.12.2007 19:40 - Alnag
Thief píše:
elfí hraničářka nezvyklé barvy pleti
Třeba je to half-elf/half-drow. :-)=
Autorská citace #66
18.12.2007 19:44 - sirien
Jádro bylo fakt zlý... moná i víc než ten Argův oblíbený film na A...
Autorská citace #67
18.12.2007 19:56 - Alnag
Film na J... je s filmem na A... tak na stejno. :o)
Autorská citace #68
18.12.2007 22:08 - Argonantus
A Rudá planeta, přátelé. Film, který se řítí všemi myslitelnými podlahami kvality do neznáma. Kdo viděl strašlivou robokočku, nezapomene. Film, na kterém je otřesné snad úplně všechno. To by měl vidět Jerson...
Autorská citace #69
19.12.2007 15:20 - sirien
Copak to řikal Alnag o těch Unknown? Jestlis to byl Ty, Argonante, tak se tu sakra koukej zalogovat a zaškrtnout autologin, kdo to má po Tobě pořád přepisovat (v tomhle projektu sem to dělal asi pětkrát, a řekl bych že Alnag tak desetkrát... přepsat to je pro správce čtyři kliknutí a dvě ctrl-c/v-ování, takže to zatim máme hrubým odhadem šedesát kliknutí a třicet ťuknutí oproti Tvým deseti+heslo a dvěma kliknutím)
Sem slyšel že Duchové marsu jsou peklo... jinak Rudá planea je fakt dost špatná
Autorská citace #70
20.12.2007 08:46 - Argonantus
Sirien: To jsem byl já, v důsledku toho, že jsem se zase zalogoval, neb mne to opět hbitě zapomnělo při prvním návratu. Omlouvám se za občasné výpadky. Pokud ti, to, Siriene, činí problém, nebudu sem psát vůbec - a nebo pouze za velmi výjimečných okolností.
Autorská citace #71
20.12.2007 09:16 - Lotrando
Argo: taky s tím mám problém, ono totiž každá subsekce má vlastní pamatováček na login, takže "d20 v kostce" je jiná sekce než "d20 akce". Stávalo se mi to často dřív, teď už mám ty sekce zaškrtnuté všechny
Sirien to myslel v nadsázce, aspoň mám ten pocit.
Autorská citace #72
20.12.2007 14:56 - Rytíř
Argo: To víš, Sirien tady v Akcích ochutnává náš tvrdý administrátorský chléb, tak se s tím musí nejdřív trochu popasovat a srovnat si to.. :)
Pokud si mám vybrat mezi tím ti občas doplnit nick do příspěvku nebo o ten příspěvek úplně přijít.. volím rozhodně první možnost!
Mohl bys tady ale pro Maxe napsat, v jakém prohlížeči se u nás koukáš na stránky, že ti to nebere v potaz autologin? Pokud to nefunguje, tak to musí být hrozná otrava, to se ti vůbec nedivím, že si toho nevšimneš..
Autorská citace #73
24.12.2007 22:45 - bb
zaklinac 5. nejhorsi ? hhh, to je tim ze tehda nemeli takovej naklad jak na d&d(ktery zprasily)
Autorská citace #74
28.12.2007 21:19 - Yoltan
Tak mě napadlo .. nevědel by někdo o místě na netu kde se daji stáhnout filmy ... hlavně ty starší.
Autorská citace #75
28.12.2007 22:43 - Gurney
Zkus to tady
Autorská citace #76
29.12.2007 02:29 - sirien
DC++ / torent network
Autorská citace #77
29.12.2007 11:22 - Argonantus
Včera dávali Legendu o svatém Jiří. To je taky dost drsný. Pro drakovědce pravé utrpení.
Autorská citace #78
29.12.2007 13:09 - Yoltan
Jiřího a draka jsem videl v pujcovne ..... asi si to pujcim a prihodim do tabulky :)
Autorská citace #79
29.12.2007 16:08 - Rytíř
Legendu jsem chtěl vidět, ale propásl jsem to. No tak jsem na jednu stranu rád, že jsem jak se zdá zase o tolik nepřišel :)
Autorská citace #80
29.12.2007 16:16 - JackPhoenix
Když tak vidím, že v prvních čtyřech filmech figurují draci, doufám, že jejich řady nedoplní dragonlance (z traileru co jsem viděl moc nadšenej nejsem).
Autorská citace #81
30.12.2007 10:45 - Bouchi
Technicka poznamka - "gumovy drak" podle toho popisu, co tu padl, urcite neni ve filmu Dragonslayer. Drak v Dragonslayerovi ma jen ctyri koncetiny (dve nohy a dve kridla), rozhodne nevypada gumove, a navic se v tom filmu zadny vrh mecem proti drakovi nevyskytuje.
Autorská citace #82
25.2.2008 13:13 - Renhard
Kdo tam sakra napsal Zaklínače???!!! Kerej.... To je jeden z nejlepších fantasy filmů, na rozdíl od ostatních je tam skvělá výprava, sice trochu chudá, ale uvěřitelná. Prostředí je úžasný, takový místa jinde ve světě nenajdete(např. křížácký hrady)
Autorská citace #83
25.2.2008 14:39 - wraiths
Renhard: ale fantasy je od toho ,aby jsme to nikde nehledali. vubec to nikde ve svete nemusi byt...treba ty hrady. :-))
Autorská citace #84
25.2.2008 14:53 - Dalcor
Zaklínač je blbost po straně scénáristické i výpravné. Jediné co stojí za to je Zebrowski. Marigold je sice vtipnej a polsja herecka spicka, ale ze by byl proslaveny scudce to asi ne a Yennefer je vsechno, jenom ne pritazliva...(porovnejme pritazlivost s Megan Fox z Transformers)
Autorská citace #85
25.2.2008 15:47 - Vannax
RE Daclor: To je na tom Zaklínačovi právě fajn, že Jenefer nevypadá jako Megam Fox a že Marigold je takovej jakej je. Rozhodně mi ti herci do toho Zaklínače, tak ja je natočenej, zapadají líp, než kdyby tam hráli nějaký šampóni. Představ si, kdyby hrál Marigolda třeba Brad Pitt, to bych fakt neocenil.
Autorská citace #86
25.2.2008 15:52 - Dalcor
Jenže jaksi jde o to jak vypadají v knize. Yennefer si upravuje magií vzhled (Vlastně všechny čarodějky)takže proč tam je herečka s knírkem? A Marigold je obtloustlý plešatějící mužíček, sice špičkově zahranej a uvěřitelnej (i s tím sváděním) ale prostě Marigold v knize je typologicky zcela jiný. Nehledě na scénáristické zabití série.
Autorská citace #87
25.2.2008 15:55 - Alnag
Yennefer je náhodou docela v pohodě... ten film je nekoukatelnej ne kvůli obsazení (to docela jde), ani kvůli výpravě (ta místama trochu nejde), ale zejména a hlavně proto, že ten děj je tam sestříhán tak, že někdo kdo nemá Zaklínače v malíku se chytí jen těžko. Proto seriál (Wiedzmin) je mnohem lepší... taky charakterově s pomalejší výstavbou se mnohem víc hodí.
Autorská citace #88
25.2.2008 15:57 - Vannax
To jsou jenom předsudky lidí, co četli knížku. Já viděl jenom seriál a jsem s ním v celku spokojenej.
Autorská citace #89
25.2.2008 15:57 - Joe
Hm, viete ma niekto odkázať na ukážky z Witchera?
Autorská citace #90
25.2.2008 15:57 - Dalcor
No já teda nevydejchal tématické změny...
Autorská citace #91
25.2.2008 15:57 - Dalcor
Výš o tom že anglické slovo Witcher neexistuje? zkus sapkowski.cz
Autorská citace #92
25.2.2008 17:29 - Chramko
Jenže výš(e) žádný text není, máš poslední příspěvek Dalcore ;) .
Autorská citace #93
25.2.2008 22:56 - thief
Renhard a Vannax: Film Zaklínač je taková slátanina a Céčkovej film, že se od něj distancoval i Sapkowski (na rozdíl od počítačové hry). Ano jsem ovlivněn knihou, asi proto že film má být na motivy knihy. A ž na pár jmen tam podle knihy není nic. O Yennefer a Marigoldovi tu řeč byla, To jsou asi největší herecké rány do vazu. I když třeba rytíře z Denesle jsem si taky představoval jinak. Vůbec nejhorší je ale chudost výpravy, úroveň soubojů, rozvleklost děje a samozřejmě triky jako z 80tých let. Takové detaily jako když Vesemir rozdává zaklínačům meče, je mezi tím železem i japonská katana ani nekomentuju. Oblíbenost katan mezi "spotřebiteli" fantasy je veliká, tak nebudu moc provokovat. Ale krušný pro mě bylo,když se tam mihli ti loupeživý skřeti s luky a já pak zjistil, že to mají být "zdivočelí" elfové. No moc vznešenosti a sličnosti jim teda nezůstalo. Ten film mohl nadchnout jen naprostého odpůrce Sapkowského knížek. Abych nebyl úplně negativní, tak dvě věci se mi líbily. Herec který ztělesnil Borcha Tři Kavky a souboj Geralta s Renfri. To, že tam dali ty dvě nahatý amazonky a způsob jakým v chrámě léčili zraněného Geralta mě donutilo až k smíchu.
Autorská citace #94
26.2.2008 01:10 - Lokken
Asi se najdou i lidé kterým se film Wiedzmin líbil ale pro mě to byla jen ztráta času.Knižní předlohu mám moc rád,seriál jsem zkousl a hra mě mile překvapila(až na dabing).Film,no jak to říct,většinu nedostatků už tu někdo zmínil,takže snad jen zbývá konstatovat,že pro mě je to opravdu něco co "...určitě NEMUSÍTE vidět..."!
Autorská citace #95
26.2.2008 08:37 - Alnag
Hra je fakt super... vřele doporučuji všem, kteří na to mají HW. :-)
Autorská citace #96
26.2.2008 09:35 - sirien
Vannax To že by mohli vypadat doře ještě neznamená, že by to museli bejt šampóni.
Dalcor Jak magií nevim, z pentalogie ale vyplívá hlavně to, že docela rády a velmi hojně využívaly vynálezy elfek - oční stíny, řasenky, rtěnky... dám krk na to že i žiletku na depilaci ;)
Autorská citace #97
26.2.2008 16:07 - Ebon Hand
Musím říci, že mám hromadu naprosto odlišných adeptů. Dlouhodobě sbíram sci-fi a fantasy a naprosto vám tam chybí skutečné "perly". Jako třeba dva filmy o planetě Krul... :-)
ještě přidám link, který jsem teď našel na webu
tady
Autorská citace #98
3.3.2008 15:16 - sirien
Viděl jsem StarGate: the Ark of Treuh... děs, děs, děs...
...boj dvou povznesených (ascended) bytostí jako prohánění se balónků po místnosti, vázná hudba a dramatické záběry ve filmu který má navazovat na SG seriál, za celý film všehovšudy dvě hlášky co by za něco stály (plus ty dvě z titulků, kde si z toho autor dělal už taky prdel)...
Autorská citace #99
3.3.2008 19:48 - Argonantus
Thief:
Dovoluji si nesouhlasit. Nelíbil se mi Wiedzmin ani jakožto puncovanému odpůrci Sapkowského knížek.
Proti mým oblíbeným scifi hitům je to ale slabota; Core je daleko těžší váha v oboru blbosti. A Liga výjimečných...!
6.3.2008 08:30 - sea
sirien: Souhlas. SG:AoT konec byl... řekněme hluboko pod úrovní většiny dílů SG. Ten souboj mě taky celkem zklamal... A hlášku si pamatuju jen jednu ^^;.
Nicméně ono to začalo upadat už příchodem Oriů....
6.3.2008 12:40 - sirien
Neni pravda, Ori byli asi stejně tak dobrý jako goa´uldi. Stačí se podívat na první sérii SG a budeš brečet po Ori.
Jinak AoT - heh, nevim, ale myslim že nejen konec. Ten film byl děsnej celej, ta totálně se nehodící hudba, zápletka atd... fakt úchylárna
Slušný hlášky tam byly dvě - "kill me" "trust me, I try" a potom... "Hey kids, gues what!? They´re shooting us"
Pak tam byly ještě dvě v titulcích, když už tomu týpkovy co je dělal ruply nervy - když Morgana La Fey vyléčí Teal´ca a ten se probere a podívá se divně před sebe, tak je v titulcích "Kdo mi to šáhnul na zadek", což k tomu xichtu suprově sedne, a když se do sebe pustěj Morgana a Adria, tak tam je poznámka "balónek fight" nebo tak něco.
6.3.2008 13:58 - Alnag
Skoro mám chuť ten film vidět... :)
6.3.2008 16:14 - sirien
Jistě, proč ne (: . Si stačí říct a můžu dodat, nebo si to stáhni... kde jinde bys mohl vidět film, ve kterém je jeden z nejmocnějších artefaktů technologicky dokonale vyspělé civilizace která ve svém vývoji došla tak daleko, že opustila materiální úroveň bytí protože jí začala otravovat a povznesla se na vyšší úroveň kde se stala prakticky národem bohů... stará krabice s reflektorem
24.5.2009 08:47 - Magus
I když mê se nezdál tak špatny.......pro nêkteré otresny...... Dragonlance-film......Ale nebyt DL fanda tak sem zdesen.!!!
24.5.2009 10:26 - Colombo
Já vám nevím, ale seriál zaklínač se mi celkem líbil. I některé ty kulisy byly slušné. Je pravda, že jsem to viděl už před dlouhou dobou, ale zase to byl nízkorozpočtový film. Jedinné, co tam opravdu hodně moc bilo do očí byl snad Marigold. Tlušťoušek:). Oproti tomu se mi hra nelíbila vůbec. Jakési úžasné pseudorozhodování, které v normálních RPG existují taky, bez těch úžasných obrázků a autoři se tím tak nepyšní, ale hlavně to byla příšerná vybíječka prakticky bez pořádného skillového stromu.
24.5.2009 21:32 - Milamber
Ehm řekl bych Eragon, to bylo děsně ubohý .....
25.5.2009 07:24 - Magus
Milamber: nj ale hlavnê pokud si četl knížku.......
25.5.2009 08:43 - Colombo
a knížka není ubohá?
25.5.2009 08:47 - Lotrando
Po filmu (Eragon) jsem už knížku neriskoval :)
25.5.2009 09:02 - Magus
Podle mne není........ikdyz to rikaš ty.....=(
Lotrando: radím prečíst knížku....... Zlepší ti to náladu=)
25.5.2009 09:05 - Korax
Knizka docela jde. Ja bych to prirovnal k SW ve fantasy kabate. Tzn. mix westernu, love story, pomsty atd.. Ten film je tez mym kandidatem na nejhorsi fantasy film vsech dob. Jediny co se mi tam libilo, bylo vylihnuti dracice :-).
25.5.2009 09:08 - Blaine
Magus: Mam pocit, ze Lotrando by mozna chtel neco jineho na cteni... NEco co treba nekopiruje kazde mozne klise, neco kde neni nutnost se ztotoznit s hlavnim hrdinou, aby vas to bavilo. A ono se tezce ztotznuje s nekym, pokud porad narazite na to, jak spatne je to napsane. A mimochodem cesky prekladatel se velmi snazil, aby to vubec bylo citelne, zkousel jsem to v anglictine, jestli to nahodou neni prekladem a ne, neni...
31.5.2009 23:03 - Yoltan
Někde jsem četl, že Eragona napsal 12-ti letý chlapec a to bylo hlavním lákadlem. A kritikové vtipně psali, že toto se už neosvědčilo u filmu, že to měli nechat natočit někoho staršího.
Mě to zase tak špatné nepřipadá, prostě fantasy film triky a sem tam dobrej vtip.
Já už dlouho stejně žádnej dobrej neviděl. Jednou jsem kamaradovi vyprável užasnou bojovou scénu z jednoho filmu a když se mě ptal na název, tak jsem si uvědimil, že to vlastně nebyl film, ale knížka ....hovoří za vše :)
31.5.2009 23:26 - sirien
až na to jak ve filmu "filmařskou licencí" totálně zabily charakter tý elfí princezny tak dobrý :)
16.6.2009 09:30 - j.
Eragon jako knížka neni špatnej, film ale hroznej je (snad jenom některý triky jsou celkem dobrý). pokud jde o Van Helsinga, dá se na něj dívat, pokud to nebudete brát moc vážně(Mumie je na tom podobně ale ta je rozhodně lepší).
16.6.2009 10:04 - sirien
Prosim Tě kdo by bral vážně Mumii?
16.6.2009 10:09 - j.
Tak to vážně nevim, ale pár lidí by se asi našlo.
16.6.2009 16:41 - Faire
Eragon měl pro mě dvě výhody - dračice a Brom (Jeremy Irons), oba byli skvělí :) Dojem při odchodu z kina zachránila dračice, jinak bych asi měl pocit promarněných peněz.

Mumie byla super, stejně jako Van Helsing. Miluju dobrá béčka :)
19.7.2011 16:37 - Crushir
A co takhle Deathstalker I.II. a III.? :-) Pro neznalé http://www.csfd.cz/film/88588-deathstalker-i/ a nebo si to najděte na YouTube. ;-)
19.7.2011 16:39 - noir
Je to taková standardní blbá Cormanovina. V jeho "díle" průměr.
26.7.2011 09:45 - Wild West
Možná by sem patřila Pagan Queen... pokud ji uznáte za fantasy. Rozhodně vám bude přecházet zrak.
26.7.2011 20:46 - Choranzanus
Wild West píše:
Možná by sem patřila Pagan Queen... pokud ji uznáte za fantasy. Rozhodně vám bude přecházet zrak.

To mě zrovna taky napadlo, jen co jsem viděl ten titulek.
16.10.2012 10:23 - noir
Začal jsem se dívat na film "Dungeons and Dragons 3: The Book of Vile Darkness". Čekal jsem peklo, ale nakonec to zase není taková tragédie (až na ultra nudný začátek). Teda, zatím jsem jen v asi 25 minutě, ale pro hráče 4. edice je to myslím poměrně fajn.

Je tam goliáš, thiefling (zatím jen kreslený), shadar-kai čarodějka; filmaři konečně pochopili, že draka je lepší ukazovat jen z dálky, kouzla vypadají ne-legračně. A mají tam i pár fajn WTF dialogů, třeba při nákupu v Adventurers Vaultu:
Kupující: tak já bych si vzal ten Vicious long sword, pak jeden Bag of Holding, hm a jeden Knights Armor.
Prodavač: Jistě - a to brnění chcete Heroic nebo Paragon level?

Zatím mi to přijde z těch filmových tragédií zdaleka nejzdařilejší, ale uvidíme, co s tím udělá další hodina sledování...
16.10.2012 11:00 - sirien
Co máš proti drakům zabíraným zblízka? Už jsem teda D&D dlouho neviděl, nicméně co se pamatuju tak tam byli docela vpohodě, ne? (viděl sem teda jen jedničku)
16.10.2012 11:06 - noir
sirien: Mě přišli v jedničce hrozně gumoví - detaily působily hrozně nedůvěryhodně; v dálce při letu to nebylo špatné (třeba v těch hromadných scénách).
16.10.2012 13:25 - Me-dea
Udělat kvalitní detaily na modelu stojí mnohem víc peněz než udělat gumovou kačenku. U nízkorozpočtových fantasy / horror / sci-fi to celkem chápu ale je to fakt kolikrát hnus no.
16.10.2012 15:41 - OzzKar
za sebe Valhala rising. cesky Barbar. Par umeleckych zaberu a pekne krajinky ale dej o nicem, konec o nicem... Nejhorsi film asi ne, ale mezi top 10 nejhorsi fantasy urcite.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.198970079422 secREMOTE_IP: 3.237.51.235