Log: tohle ve skutečnosti přesně demonstruje, proč Nicotinky fungujou odlišně podle toho, jestli je hraje ženská, mužská nebo smíšená hráčská skupina. Ten způsob přemýšlení o věcech a i celkové pojetí té hry se dost liší.
Zároveň Tvoje úvaha a otázka na Jersona není moc validní a ukazuje problém tématu, který pracuje se stereotypizací a kulturními rolemi - já třeba znám (znal sem) pár holek, které by se s režisérem za roli klidně vyspaly (nebo i s někým jiným za mnohem míň). A jsou / byly i herečky které to udělaly. Tzn. tvrdit že to u té postavy nedává smysl je mimo. To co je v tomlhe případě problém není to
co zahraješ (vyspí se nebo se nevyspí), ale
jak to zahraješ, jak tu věc pak herně reflektuješ a jak to spojíš s charakterem té postavy. A to je ten moment, kdy se hráči a hráčky Nicotinek brutálně rozejdou.
Ono na druhou stranu zase jsou "mužská" témata která by nejspíš unikala uchopení valnou většinou hráček, jen kulturně je prostě tradice víc řešit "nepochopitelnost ženského myšlení muži" než naopak. Třeba
brotherhood (zasazený do kontextu války nebo třeba kultury pouličních gangů) by mohlo být zajímavé téma.
Problém je, že gender témata jsou tak složitá na uchopení (jak obecně, tak následně mechanicky), že házet jí jako téma do amatérské soutěže mi osobně přijde vcelku mimo.
York: proč je crossgender u GM nebo z části i u hraného NPC něco úplně jiného než u PC se napsala už tuna textu. Každopádně nechápu, na co si zmíňkou o crossgender chtěl navázat.