Volná diskuze

Demonica
8.9.2016 10:40
DnD na Dálavě 09/2017
Hraní high lvl DnD 5e



Pokračování hry ve čtvrtek 28.9.2017
Hráči:
  • Dukolm
  • sirien
  • Merlin
  • Babaj
  • Elgard
  • Tarfill
Termín:
  • čtvrtek odpoledne



Hra ve čtvrtek 29.9.2016
Hráči:
  • Dukolm
  • Gurney
  • sirien
  • Merlin
  • Babaj
  • Elgard
  • Náhradníci:
  • Nachtrose
  • Naoki
  • Tarfill
Termín:
  • čtvrtek po 3. hodině odpoledne




Tvorba postavy

  • Level 16
  • Rasa a povolání z PHB, Multiclass může být
  • Ability základní (15, 14, 13, 12, 10, 8) nebo nákup za body
  • Background, Ideal, Bond a Flaw můžete vzít i mimo PHB
  • Vybavení - každý má základní vybavení plus 6.000 gold pieces na nákupy a navíc 1 Uncommon magický předmět (DMG od strany 150)
    Rarita předmětů: Common, Uncommon, Rare, Very rare, Legendary



Postavy na 16. úrovni
Postavy na 16. úrovni jsou zářnými příklady odvahy a odhodlání, osobami jasně vystupujícími z davu. Sesilatelé získají přístup ke kouzlům, která zcela mění způsob, jejich interakce se světem. Mohou mít jednak velká a zářící kouzla, v boji jasně zřetelná, ale i mocná leč nenápadná kouzla, která mění způsob, jakým přistupují k výzvám. Osudy celých národů závisí na tom, jak vyřeší úkoly před ně postavené. Postavy na této úrovni budují pevnosti, zakládají cechy, kláštery nebo vojenské řády, nabírají své vlastní učně či studenty, sjednávají mír mezi národy, nebo je vedou do války. A jejich impozantní pověst přitahuje pozornost velmi mocných nepřátel.
Autorská citace #1
8.9.2016 10:42 - Demonica
Hraní bude pro zkušené hráče DnD 5e, bez vysvětlování hlavních mechanik.

Zájem měl sirien, pokud přijede tak Maugir, možná Gurney - někdo další?

Termín bych asi provedla ve středu / čtvrtek, takže záleží kdo bude na místě.
Autorská citace #2
8.9.2016 10:44 - Naoki
Pokud nebude dost zájemců klidně se do počtu přidám, ale nemám problém přenechat místo někomu jinému (navíc nevím jestli tam ve stř/čtv už budu)
Autorská citace #3
8.9.2016 11:05 - Merlin
Já..ale ještě nevím kdy přijedu, jestli ve čtvrtek večer nebo až v pátek, takže mne to asi mine
Autorská citace #4
8.9.2016 11:38 - Nachtrose
Tady bych se hlásil hlavně jako náhradník, pokud nebude dost lidí. Jinak bych upřednostnil 13th Age a nechci vyžírat sloty na všech hrách.
Autorská citace #5
8.9.2016 11:41 - Nachtrose
Demonica: víš upřesnit alespoň jak high ten level bude?
Autorská citace #6
8.9.2016 11:53 - Babaj
u mne zalezi jak u Merlina.. jelikoz jsem jeho zavazadlo :-))
Autorská citace #7
8.9.2016 11:54 - Nachtrose
Babaj: a kolik máš nožiček?
Autorská citace #8
8.9.2016 11:55 - Demonica
Naoki, Merlin: Pokud přijede dřív, tj. ve čtvrtek, budu s vámi počítat.

Hrát se bude minimálně lvl 10, nejspíš 15. Chci si vyzkoušet epic.

Teoreticky bychom mohli hrát i v pátek, ale jak už se řešilo vedle, bývá to většinou den hlavně socializačního programu. Takže proto spíš st nebo čt.
Autorská citace #9
8.9.2016 12:26 - Babaj
takze se uz nevejdu? kdybychom prijeli driv? pPokud ano tak se hlasim se stejnou pripominkou jako Merlin :-)

nachte:-)) jen dve.. ale mozna ze jsem udelany z hruskovisniku
Autorská citace #10
8.9.2016 12:53 - Nachtrose
Babaj: klidne si zaber moje misto.
Autorská citace #11
8.9.2016 13:15 - Demonica
Babaj: Byl jsi přidán :)
Autorská citace #12
8.9.2016 13:31 - sirien
Dukolm se těší na 5e
Autorská citace #13
8.9.2016 14:48 - Dukolm
A já nic? Si na mě zapoměla? No já se tedy taky hlásím i když se mysle že se sennou počítá :-)
Autorská citace #14
8.9.2016 14:48 - Gurney
High level D&D chci, pokud bude ještě místo.
Autorská citace #15
8.9.2016 15:02 - Demonica
Dukolm: Omlouvám se, jak jsem jen na tebe mohla zapomenout... :)

Gurney: Počítám s tebou.

sirien: A tvoje účast platí?
Autorská citace #16
8.9.2016 15:04 - Gurney
Awesome.

Kdo nestíháte čtvrteční hraní, zkuste to tady :)
Autorská citace #17
8.9.2016 15:11 - sirien
Demonica: Tak určitě, jen tentokrát asi i věnuju chvilku tomu abych si prošel pravidla trochu líp a udělal si toho bladesingera pořádně :p
Autorská citace #18
8.9.2016 15:26 - Demonica
sirien: Výtečně :)

Pro všechny: Postavu si vytvořte každý sám. Pokud budou nějaké podmínky, dám vědět.
Autorská citace #19
8.9.2016 19:15 - Elgard
Máte fleka? High level DnD se mi hodně líbí
Autorská citace #20
8.9.2016 19:55 - Demonica
Elgard: Jistě :)
Autorská citace #21
9.9.2016 10:37 - Babaj
Podle poslednich prognoz.. Pokud pujde vse jak by melo tak 14-15 hodina ctvrtecni by mohla uvitat Merlina a Babaje na miste v pritemni Dalavy... Tedy pro nas streda utcite pada.... ale ctvrtek by byl realny.. Pokud nechcete hrat uz od obeda nebo drive :-)
Autorská citace #22
9.9.2016 12:04 - Merlin
Jak píše Babaj, středu na 90% ne. Mám doma holky a ještě se neví jestli je povezu k rodičům a kdy.
Autorská citace #23
9.9.2016 12:50 - Demonica
Babaj, Merlin: ok, píšu si vás pro případ čtvrtka.

Myslím, že dřív je ve 2 odpoledne stejně nezačneme :)
Autorská citace #24
9.9.2016 15:19 - Dukolm
Demonica píše:
Myslím, že dřív je ve 2 odpoledne stejně nezačneme :)

Souhlas hraje Sirien :-D
Autorská citace #25
9.9.2016 16:10 - sirien
To je nějaká jízlivost tohle? Jestli to má bejt nějaká jízlivost, tak si to ještě vyřikáme.
Někdy po kafíčku, tak kolem třetí odpoledne.
Autorská citace #26
9.9.2016 20:15 - Merlin
sirien píše:
Někdy po kafíčku, tak kolem třetí odpoledne.

...vstanu a začnu se rozhlížet a rozhodovat jestli se i proberu
Autorská citace #27
12.9.2016 09:50 - Babaj
co se tyka te tvorby postavy.. mas nejaky doplnujici informace?... ability tvorit pomoci bodu? a level?(10-15)..
nejky nedoporuceny clasy, rasy a podobne?.-) a mas nejak naroky na skladbu skupiny?
Autorská citace #28
12.9.2016 11:38 - Demonica
Ohledně tvorby postavy:
  • Level 16
  • Rasa a povolání z PHB, Multiclass může být
  • Ability základní (15, 14, 13, 12, 10, 8) nebo nákup za body
  • Background, Ideal, Bond a Flaw můžete vzít i mimo PHB
  • Vybavení - každý má základní vybavení plus 6.000 gold pieces na nákupy a navíc 1 uncommon magický předmět (DMG od strany 150)
Kdyby jste našli něco zajímavého co není v PHB a moc to chtěli, dejte vědět.
Skupinu si poskládejte jak chcete (není to 4. edice, abychom museli mít využité všechny role).

EDIT: Upraveno záhlaví, hrát se bude ve čtvrtek odpoledne, jakmile se všichni vyspí a dorazí :)
Autorská citace #29
12.9.2016 11:48 - Nachtrose
Kdybych se nějak přepašoval do hry, asi přesně vím, kterou postavu bych vylevelil O:-)
Autorská citace #30
12.9.2016 12:18 - Babaj
A vime neco malo do predu.. neco jako jaky svet, misto .. nebo nejaky uvod? Myslim tim navaznost na backgroudy a podobne.. ale neni to uplne nutne.. muzem pak zavarit z cerstve vody na miste :-)
Autorská citace #31
12.9.2016 14:55 - Babaj
jinak krome asi zlodeje jsem schopnej si pripravit cokoliv.. klidne i jen bojovnika.. aspon uvidim na tak vysokem levelu jak je v 5e schopny v porovnani s casterama :-) Ale nebojim se i prskaveknebo flandaku :_))
jde mi o t abycho si to troku nastinili a pak neprijedem a nebudeme mit sest wizardu :-)) ackoliv :_) zajimava myslenka :-)) sjezd konzilia kouzelniku :-))
Autorská citace #32
12.9.2016 15:03 - sirien
Level 16!?

To si ty classy budu muset nastudovat snad trochu víc :)

Vlastně mě to skoro láká vykašlat se na swordsingera a vzít si nějakého plnohodnotného magika...
Autorská citace #33
12.9.2016 15:04 - Aegnor
Babaj: Neviditelná univerzita na výletě?
Autorská citace #34
12.9.2016 15:08 - sirien
Hej, jasně, poďme si všichni vytvořit Wizardy, Sorcerery a Warlocky, rozdáme si příslušné tituly (arcikancléř, děkan, kvestor...) a ukážeme tý elfí pakáži, zač je toho akademická půda :D

(skoro až jakože vážně, zní to jako zajímavé oživení oproti běžné hrdinské družince :) )
Autorská citace #35
12.9.2016 15:39 - Babaj
jsem klidne pro :-)) az na to, ze nevim jak to te elfske pakazi budes ukazova. kdyz vetsina asi budou
elfove .-)))
Autorská citace #36
12.9.2016 15:47 - sirien
Ve skutečnosti k tomu v DnD neni moc důvod - zkoušel sem hrát orc wizarda a fungovalo to naprosto excelentně, vůbec sem necítil žádnou systémovou šikanu za to, že nemám špičaté uši (naopak ty hit pointy navíc se hodily - a ten moment kdy sem po seslání asi 5 kouzel v řadě řek že vezmu bezvědomého kolegu, hodim si ho na rameno a odnesu ho, když se Demonica zeptala, jestli bych si neměl hodit na Sílu a já se podíval na sheet kde sem měl STR: 14+2 taky stál za to...)
Autorská citace #37
12.9.2016 19:20 - Elgard
sirien píše:
že vezmu bezvědomého kolegu, hodim si ho na rameno a odnesu ho


To se rozhodně hodilo. Sáňky utáhl a ještě i dříví naštípal.


Edit: Jestli pojedem spellcastery, jdu do barda, takovej fušer, co na univerzitě málo studoval a moc chlastal..
Autorská citace #38
12.9.2016 19:33 - Babaj
ha.. mame pucfleka :-)
Autorská citace #39
12.9.2016 19:38 - Naoki
Hrat s vami tak si udelam druida pres shapeshifting: knihovnika
Autorská citace #40
12.9.2016 21:53 - Elgard
Babaj píše:
ha.. mame pucfleka :-)


Ale ovšem :-)
Autorská citace #41
12.9.2016 22:04 - Gurney
sirien píše:
Hej, jasně, poďme si všichni vytvořit Wizardy, Sorcerery a Warlocky, rozdáme si příslušné tituly (arcikancléř, děkan, kvestor...) a ukážeme tý elfí pakáži, zač je toho akademická půda :D

Jo, to zní hodně dobře, jsem rozhodně pro.
Autorská citace #42
12.9.2016 22:06 - Dukolm
Mě už napadal druid tak jsem se chtěl podívat co věchno umí. Přeci jenom DnD nemám tak načtené
Autorská citace #43
12.9.2016 22:24 - Gurney
Jinak předběžně se vidím na wizarda-iluzionistu (nicméně tím se nenechte odradit od wizardů, ty specializace jsou hodně odlišný a už jenom výběrem připravených kouzel z něj lze udělat postavu, co se hraje úplně jinak).
Autorská citace #44
12.9.2016 22:53 - sirien
Mě se nějak zalíbil sorcerer co tak koukám... ještě mrknu po kolika různých kouzlech vlastně toužim a pokud se vejdu do těch 14 nebo kolik to na 16th level sorcerer má, tak asi vezmu toho (dragonblood origin).

(btw. Demonica psala, že jí banda složená jen ze spellcasterů nevadí, tak asi dem do toho, ne? :) )
Autorská citace #45
13.9.2016 07:18 - Babaj
Illuzionista ok :-)) tky se mi libil s mnoha dalsimi.. ocarovani brat nebudu,, to ted mam warlocka co ocarovava... takze si dam nejakou zmenu.. premejslim o vyvolavani, nebo transmutaci...nebo ze bych si vzal nejaky temno nekRomantika... ani ta vestirna nezni spatne :-))
Autorská citace #46
13.9.2016 08:26 - Wolf
Babaj: Jestli uvažuješ nad vyvoláváním tak zkus mrknout i na tohle teda pokud to Demonica povolí.
Autorská citace #47
13.9.2016 08:33 - Demonica
Jasné, vemte si spellcastery, aspoň bude sranda. vždycky jsem chtěla vidět partu kouzelníků na výletě :)

Ohledně epičnosti postav na 16. úrovni - do záhlaví přidán popis.
Autorská citace #48
13.9.2016 09:07 - Babaj
Wolf: to je hezky.. Ale myslim, ze do demonu se mi moc nechce... nebudu pridavat Demonice dalsi studium :-) necham to na elementalech.. je to sice jen obdoba tech elementalu :) ale porad demoni :-) Ale zajimave :-)) povolavac demonu :-))
Autorská citace #49
13.9.2016 09:36 - Nachtrose
Demonica píše:
Postavy na 16. úrovni jsou zářnými příklady odvahy a odhodlání...


Musím se usmívat, když si představí tu skupinu akademiků z Neviditelné univerzity.
Autorská citace #50
13.9.2016 10:32 - Babaj
skoda, ze je nas akademi ku porad malo :-)) zatim dva + pucflek a jeden samouk :-)))
Autorská citace #51
13.9.2016 10:33 - Babaj
jejda.. jeste jsem zapomnel na jednoho milovnika a roztrusovace stromu :-)) coz do akademie moc nezapada :-)))
Autorská citace #52
13.9.2016 10:55 - Vojtěch
Já myslel, že druid má být knihovník polymorfující se v Orangutana a ne fanatický zahradník. Nicméně to vypadá epicky.
Autorská citace #53
13.9.2016 11:30 - Naoki
Píše:
Já myslel, že druid má být knihovník polymorfující se v Orangutana

Správně. Permapolymorph do orangutana FTW
Autorská citace #54
13.9.2016 11:32 - Merlin
Ještě jsem se na to nekoukal :)ale vidím to na půlorčího alchymistu :)
Autorská citace #55
13.9.2016 12:31 - Tarfill
A nebudou Vám vadit případní diváci?
Rád bych si totiž tuhle hru v tomhle složení poslechnul.
Budu jen jako malá myška v koutě...
Autorská citace #56
13.9.2016 14:33 - Demonica
Tak přijít se kouknout můžeš. Vstupné je balíček brambůrek ;)
Autorská citace #57
13.9.2016 14:38 - Aegnor
Tarfill píše:
Budu jen jako malá myška v koutě...

Sedí myška v rohu,
v pastičce má nohu.
Sedí tiše, občas pípne,
stejně asi brzo chcípne.


Takhle nějak?:-)
Autorská citace #58
13.9.2016 14:50 - Merlin
Aegnor píše:
Takhle nějak?:-)


mohla vejít do komůrky,
až dala myška jim brambůrky,
ať si klidně zkape,
hlavně když to klape
Autorská citace #59
13.9.2016 15:07 - Tarfill
Sedí tiše, občas pípne...

Hlavně nenarušit atmosféru... ;-)
Brambůrky tedy přinesu, jakožto základní proviant pro každé RPG hraní. ;-)
Autorská citace #60
13.9.2016 16:16 - Nachtrose
Autorská citace #61
14.9.2016 06:57 - Babaj
hmm zajimave... skola vyvolavani :-)) jaksi postrada kouzla vyvolavani :-)) samej teleport , samej plosnej smrdutej fujtajbl..... ale krom jednominutoveho povolani elementala zadne vyvolani :-))
Jete vemu za vdek vyvolani demonu :-)
Autorská citace #62
14.9.2016 08:56 - Nachtrose
Ono Evocation neni Summoning. ;-)
Autorská citace #63
14.9.2016 08:59 - Babaj
to mas pravdu.. zaklinani neni vyvolavani.. ale nejak mi prislo ze to pomalu splyva. podle petek :-)) Asi se obratim na cerne remeslo.... :-)
Autorská citace #64
14.9.2016 09:06 - Merlin
jasně..na univerzitě jsou místa, kam se prostě nechodí :)..třeba koupelna
Autorská citace #65
14.9.2016 09:07 - ShadoWWW
conjuration se překládá jako vyvolávání, ale to, co Babaj chce, je summoning, což se překládá jako přivolávání, ale v 5E to v základu chybí.

Chybí to proto, že nevěděli, jak to přesně uchopit, aby přivolaní spojenci nezastínili hráčské postavy, jak tomu někdy bylo v 3E. Proto taky ten trochu podstřelený hraničářský Pán zvířat.

Testují to vlastně ještě pořád. Prve tou černou magií a teď tím playtestem předělaného hraničáře.
Autorská citace #66
14.9.2016 09:08 - Nachtrose
Hmm... O:-) Zrejme se mi trochu pletou skoly. Ok. Conjuration. Tam je summoning jen podkategorie. Nicmene je divne, ze tam toho neni v nabidce vic...
Autorská citace #67
14.9.2016 09:10 - Demonica
Babaj: Pokud si chces vzit Old Black Magic, nemam s tim problem.
Autorská citace #68
14.9.2016 09:19 - Naoki
Kdo četl knihu Nevídaní akademikové samozřejmě vím, že na neviditelné univerzitě mají svého nekromanta... a je to jeden z nejnormálnějších profesorů.
Takže Babaji směle do toho ;-)

EDIT:
Prostřední řada, první zleva.
Autorská citace #69
14.9.2016 10:46 - Elgard
Demonica píše:
Tak přijít se kouknout můžeš. Vstupné je balíček brambůrek ;)


Každýmu
Autorská citace #70
14.9.2016 11:27 - Tarfill
Elgard píše:
Každýmu

Ještě že jsou tak lehký a tolik neváží, skoro jsem se bál, že si řeknete o lahvinku medoviny pro každého... ;-)
Autorská citace #71
14.9.2016 11:36 - Nachtrose
Tarfill píše:
Ještě že jsou tak lehký a tolik neváží, skoro jsem se bál, že si řeknete o lahvinku medoviny pro každého... ;-)


Prave si udelal nejvetsi chybu podzimni dalavy :-D
Autorská citace #72
14.9.2016 12:07 - Aegnor
Nachtrose píše:
Prave si udelal nejvetsi chybu podzimni dalavy

A to ještě nezačala.
Autorská citace #73
14.9.2016 12:28 - Babaj
medovina.. to nezni spatne :-))
Autorská citace #74
14.9.2016 12:43 - sirien
Evocation je vyvolávání. Ale neni to summoning. A summoning je taky vyvolávání.

Problém je v reverzní logice - když se v češtině řekne vyvolávání, lidé si představí summoning a ne evocation.

A conjuration bych teda osobně řek že je spíš zaklínání nebo očarovávání nebo tak něco spíš než vyvolávání - pod tim slovem si nepředstavuju žádnej efekt o kterém bych řek, že bylo něco "vyvoláno".


A tohle je přesně ten důvod, proč sem se rozhod číst Dresden Files v originále, i když se to o dost hůř shání - protože nemám náladu rvát si vlasy nad tim co překladatel v těhle směrech musel s okultní omezeností češtiny chtě nechtě provést.
Autorská citace #75
14.9.2016 14:43 - Elgard
Babaj píše:
medovina.. to nezni spatne :-))


Už teď vidím, že naše družina bude altruistická až za roh :-D

Tarfill: Nic nepřeháněj, hlavně vem sebe.
Autorská citace #76
14.9.2016 14:53 - Nachtrose
Babaj píše:
medovina.. to nezni spatne :-))


jo jo... bejvávaly časy, kdy se na Dálavě za víkend "odpařily" i dvě bandasky medoviny :-)
Autorská citace #77
14.9.2016 15:57 - Gurney
Na Dálavě se odpaří cokoli tam dovezeš a že se poslední dobou odpařuje hlavně whiska a rum rozhodně neznamená, že by se neodpařila medovina, pokud ji někdo poskytne :)
Autorská citace #78
14.9.2016 16:20 - Nachtrose
Mno ja na jare vezl vyraznou cast zasob Morgana zase domu... o.O
Autorská citace #79
14.9.2016 16:38 - Dukolm
Jestli to nebude tím že se tam toho alkoholu vozí více :-)
Autorská citace #80
15.9.2016 19:34 - Babaj
zivoty na prestupu mame brat stredni cislo ze?.-)... jinak mma dve finalni dilemata... vymitac a jeste si pohravam s myslenkou mistra zaklinani.. ale asi to bude ochrance tkaniva :-)) (vymitac)
Autorská citace #81
15.9.2016 20:37 - Demonica
Jj,zivoty stredni.
Vyber si, co se ti vic libi:)
Autorská citace #82
20.9.2016 03:33 - sirien
Mňo, tak sem Demonice poslal draft postavy (kdyby někdo chtěl editovatelnej a ukládatelnej PDF char sheet, tak jeden týpek ho postnul na Reddit - v Google asi třetí nebo čtvrtej odkaz). Draft ve smyslu že tam ještě něco chybí, ale jako konceptem to mám hotový.

Takže jen tak FYI si beru sorcerera, draconic origin. A když draconic tak jakože draconic, takže pokud to někdo chcete stavět tak abysme se doplňovali, tak si hodlám nabrat spoustu Fire věcí doplněnejch pár Earth/Charm věcma. Pokud chcete aby ve hře něco hodně hořelo, tak se tím nemusíte vázat, já se vám o to už postarám :)


(teda, za předpokladu, že bude Demonica tak hrozně moc hodná a dovolí mi si ten repertoár nabrat i z Elemental Evil kouzel, protože v PHP takovejch neni úplně dost... ocenim jakoukoliv vaší přímluvu :D )


Jo a ještě jedna věc - tahle stránka:
https://www.dnd-spells.com/spells
...umožňuje procházet DnD kouzla a třídit je podle class a levelů. Dost užitečný. (to jen kdyby někoho otravovalo používat k výběru tu mobilní appku)
Autorská citace #83
20.9.2016 07:41 - Babaj
jsem si myslel ze jako sorcka budes plivat nejaky element a delat velky cisilka.... Ja budu michat beton, ochrance zneuzivani magie.. jako spravny vyznavac Mystry a ochrance tkaniva... vychazel jsem jen z PhB.. ale spis taky i proto, ze jsem si chtel udelat vlastni hranice :-)), ale jsem pro ,aby se cerpalo i z jinych oficialnich zdroju:-)
Autorská citace #84
20.9.2016 11:12 - Demonica
Tak nakonec jsem se rozhodla povolit i další ofiko zdroje na kouzla. Doufám, že toho nebudu litovat :)
Autorská citace #85
20.9.2016 12:39 - Naoki
Kdyby se vám náhodou uvolnil fleka tak se hlásím za Knihovníka :-)
Autorská citace #86
20.9.2016 12:50 - Merlin
Naoki: pokud si nenajdu čas, abych si udělal postavu (což zatím vypadá, že nenajdu), tak je to tvoje
Autorská citace #87
20.9.2016 13:18 - Demonica
Já bych ráda umožnila všem se zúčastnit, ale omezení počtu hráčů na 6 vidím jako docela potřebné, stejně jako připravenou postavu. Na druhou stranu, všechno je možné :)
Autorská citace #88
20.9.2016 14:56 - Tarfill
Merlin píše:
...což zatím vypadá, že nenajdu...

Hele, možný první odpadlík... sakra... že jsem se jako náhradník nehlásil taky. ;-)
Autorská citace #89
20.9.2016 15:34 - Demonica
Není problém, všichni můžete být náhradníci. A pak se na místě třeba porvat... myslím tím domluvit :)
Autorská citace #90
20.9.2016 15:50 - Naoki
FFA DnD arena? Nejsilnější postavy dostanou právo se zúčastnit dobrodružství? Sounds like a plan :D
Autorská citace #91
20.9.2016 15:53 - Babaj
Píše:
Nejsilnější postavy dostanou právo se zúčastnit dobrodružství



hahah myslim ze v tomhle tam nebudu mit konkurenci :-))
Autorská citace #92
20.9.2016 16:15 - Ebon Hand
Souboj v bahně o právo pářit..teda pařit dnd! Hustý! :D
Autorská citace #93
20.9.2016 16:25 - ShadoWWW
Budete to streamovat online na Twitch? :)
Autorská citace #94
20.9.2016 16:42 - Ebon Hand
Tak kvůli tomuhle snad přijedeš, ne? :D
Autorská citace #95
20.9.2016 16:44 - Dukolm
Máš satelitní internet aby to mělo dobré rozlišení :-D

Já si začínám připravovat druida. Jen aby to šlo globálně ne jen po IMkách.
Autorská citace #96
20.9.2016 18:49 - Elgard
Vsázím se o útratu v první krčmě, do které vlezem, že hlavní důvod, proč Sirien chtěl kouzla z EE, je tohle.
Autorská citace #97
20.9.2016 23:12 - sirien
Elgard: platíš.

Tohle kouzlo je dost lame a ani si ho neplánuju vůbec brát; save na CON a 2d6 navíc když chytneš danej typ a sežere to concentration (na rezistenci kašlu, ty sem už zrušil plošně featem), to za 4th level slot fakt nestojí, to už si ho radši přetavim na sorcery pointy a narvu Ti je všechny do nechutnýho damage.

Původní důvod, proč sem chtěl EE kouzla bylo tohle, protože to má prostě styl. A když budu chtít, tak tim zrušim třeba město nebo smahnu celej okolní hvozd nebo tak něco.
Autorská citace #98
20.9.2016 23:14 - Aegnor
Mimochodem, to u vás nikdo nebude hrát wild magic sorcerera? (Takovou obdobu Mrakoplaše... )
Autorská citace #99
20.9.2016 23:18 - sirien
Wild magic sucks.
20.9.2016 23:52 - sirien
Elgard: Immolation je mimochodem taky fajn. Každopádně můžeš rovnou přivést celou flašku víceletý whiskey, protože sem jasně napsal, že chci hrát sorcerera a to kouzlo cos odkázal je pro druidy, wizardy a warlocky.
21.9.2016 02:16 - Elgard
Píše:
protože sem jasně napsal, že chci hrát sorcerera a to kouzlo cos odkázal je pro druidy, wizardy a warlocky.


Je to tak, nepodíval jsem se na to. Nechal jsem se unést tím, že za barda moc neřeším, co patří kterému classu. Nicméně o tom, co přivezu nebo ne, stále ještě rozhoduju já a zůstane to tak.

První herní hospu platím, doufám, že ta vaše akademická sebranka něco zvládne :-)
21.9.2016 02:32 - sirien
Tak já nakonec nejsem moc akademik.

Bohužel podle všeho nejsem ani moc sorcerer, protože ani s EE a SC nejsem schopnej sesbírat 14 slušně působících použitelnejch kouzel (jakože srsly wtf?) - nejspíš jich budu muset pár přefluffovat nebo se budu muset rozšířit repertoár i o méně stylově jednotnou magii, což se mi moc nechce :/
21.9.2016 11:38 - Babaj
jj petky magii drzi pekne pod krkem :-)) ale na druhou stranu to neni spatne.. zase aspon na vysokych levelech neprehrnou nemagiky jako by to byla mala decka vedle obru :-)


ja zase resim nizky rozpocet :-) nejak jsem navolil financne narocnou variantu :-)))
21.9.2016 11:40 - Babaj
A bude nekdo delat divine magii?... uz mi nevychazi na kristalovou kouli pro scrying :-))) a nekolik stovek na diamantovy prach :-))))
21.9.2016 15:52 - Elgard
Píše:
a nekolik stovek na diamantovy prach :-))))


První mise - vloupání do královské pokladnice pro korunovační klenoty a jejich rozemletí do komponent?
21.9.2016 16:01 - sirien
Srsly? Co proboha všichni nakupujete, já naprosto netušim, co s těma 6k gp dělat. Popravdě sem už přemejšlel o tom, že si pár tisíc škrtnu a namísto nich si do equipu napíšu "akcie trpasličí banky" popř. "4k gp královských dluhopisů" nebo tak něco.

(Vím, že královské dluhopisy sou nejisté zboží, ale vycházím z předpokladu, že jedinec schopný během jediného dne srovnat se zemí město nebo nějakej ten hrad bude hodně vysoko na seznamu prioritních splátek a hodně nízko na seznamu dluhové likvidace - minimálně hodně daleko za "vyvražděním trpasličí diaspory" a podobnými dalšími možnostmi - přecejen z královského hlediska je asi lepší zhoršit vztahy s někým, kdo přinejhorším vyhlásí regulerní válku, než s někým, koho je těžké zrušit a kdo se může prostě ztratit z očí a pak za sebou nechávat plošná spáleniště v místech kde byly věci jako přístavy, sýpky, strategický významné pevnosti atp).

EDIT - ADD: a jen tak btw. srsly, sem tomuhle věnoval chvíli studia a pokud Demonica hodlá stát za tím, že hrajeme ve světě, kde královský dvorní čaroděj má level cca 10-12 a je jako fakt top, tak tohle je fakt level, na kterém ty postavy mají být a co fakt reálně můžou jen tak z rozmaru udělat, když se jim náhodou zlíbí - docela se těšim na to zjistit, co nám Demonica hodlá předhodit za zápletku :D
21.9.2016 16:10 - Elgard
Já taky nevím, co s prachama. Asi nakoupím k nutnému equipu 5 spyglassů po litru a můžem stalkovat okolí co to dá. Nebo se můžem složit na galéru. Ta je za třicítku.

EDIT: Warship je za 25k a zní víc cool. Navíc nám ještě zbyde i na ty spyglassy. Win-win.
EDIT2: Po tisícovce ovcí a prasat je taky varianta. Ne tak cool, ale do budoucna ekonomicky zajímavá.
21.9.2016 16:36 - Nachtrose
21.9.2016 16:52 - sirien
Elgard: Tak válečná loď zní cool... a to by v tom musel bejt nějakej pořádnej démon, aby jí naše parta nezvládla přimět i lítat. (Telekinesis spell na to asi stačit nebude, ale viděl sem tam nějaké plošné wind control spelly na vyšších levelech... a to sem koukal jen na sorcerera, wizard by tam mohl mít nějaké lepší levitační prostředky)

Na druhou stranu - je potřeba to kupovat? Nestačí si prostě vyhlídnout nějaký piráty a oznámit jim, že tímto konfiskujeme jejich loď (i s posádkou, zásobami, nákladem, vězni a pokladem)? (Teoreticky by šlo zabavit jakoukoliv loď, ale na 16th levelu tu už je i otázka PR a podobnejch ohledů)
21.9.2016 17:19 - Elgard
Jasný, šlo by to a je to dobrej nápad. Co ale riskujem, je, že při tom zabavování ta loď tak nějak chytne plamenem. Water spells needed.
21.9.2016 17:29 - sirien
Tak já se můžu držet zpátky.
Nebo mě naopak můžete postrčit dopředu ve stylu "buď bude po našem, nebo tady kolegovi řekneme, že nám na vás vlastně vůbec nezáleží".
21.9.2016 17:49 - Elgard
Jo, to bude fungovat. Na ten skill check budu mít +14. Dobrá synergie :-)

To bychom měli pořešený odpovídající dopravní prostředek. Co nám ještě chybí do starting equipu?
21.9.2016 18:17 - sirien
Ok, tak já si do repertoáru ještě naberu ten delayed blast fireball, stejně na sedmym levelu neni nic jinýho co by stálo za řeč (to potřebuju dovymyslet už jenom dvě další kouzla! Ksakru, fakt těžký najít 14 stylizačně se hodících kouzel, co by byly i k něčemu dobrý...)

Mám takovej dojem, že se z mé postavy postupně stává živoucí obdoba nukleárního arzenálu - nic moc když toužíte po nějaké sofistikované magii, ale na ničení věcí (hradů, měst, armád, flotil...) mě docela užije :D
21.9.2016 19:09 - Merlin
Pokud si vezmu toho alchymistu..tak chci na lodi..nejlépe v podpalubí laborku...na výrobu bomb :)
21.9.2016 19:36 - Babaj
kdyz nevite co s prachama tak mi kupte komponenty a nebo aspon kristalovou kulicku na scrying :-))) ten by se mohl hodit... a diamantovy prach se hodi po tisicovkach :-)))
21.9.2016 21:38 - Merlin
takže jsem se rozhodl pro gnoma čaroděje s divokou magií..chodící zkázu a pohromu..pro všechny kamarády, přátele, kolegy a vůbec všechny :)...takže splním Sirienovo ničení armád a měst..jen budou bohužel alianční
21.9.2016 21:56 - sirien
Hele začínám v tom mít trochu brajgl...

Gurney si bere Wizarda - Iluzionistu.
Já si beru Sorcerera - Dragon origin
Dukolm si bere Druida
Merlin si bere Sorcerera - Wild magiciana
Elgard si bere Barda (protože se mizerně učil a moc chlastal)
...a Babaj?

(teda, 6 spellcasterů a žádnej kněz ani warlock?)
21.9.2016 22:18 - Merlin
co s flanďákem? drž se mě a osud máš jistej
21.9.2016 22:21 - Babaj
babaj ma vymitace... ochrance tkaniva a samotne Mystry... myslim ze prave v takove spolecnosti se regulace magie bude muset hlidat :-))).. tedy slovy ... knez/kouzelnik 1/15 :-)) trocha bozske magie tam je:-) ale jak je patrno zadna pecka to neni :-))) chteli jste univerzitu tak ji mame :-)
22.9.2016 00:24 - sirien
Tos mě uklidnil - sem se z toho Tvého vymýtání děsil žes utek k té fighterské vymýtačské half-breed sockoidní class-option co se sotva dohrabe na trojkovej spell slot a i u toho musí potit litr krve :)

Merlin: Spíš dost nejistej, s dovolenim se o svůj osud radši postarám sám, než ho svěřovat Tobě. Nechci bejt jako druhista abych dělal narážky na gnómy, nicméně svěřovat osud do rukou někomu, kdo nezvládá kontrolovat ani vlastní magii, by i při mém byť relativně skromném Wisdom nebyl zrovna dobrý roleplaying :p
22.9.2016 06:58 - Babaj
jsem psal ze budu michat beton.. a to doslovne :-) jsem tank naraznik , kontroler a ranhojic.. ikdyz to posledni asi bude vice muset zastat nas prirodni vedator a objimac stromu :-) nebo krikloun s loutnou :-))
22.9.2016 12:38 - Merlin
Profesor Květoslaw Ředkvička, hobit o němž nikdo netuší, kdy na Univerzitu vlastně přišel, ani co učí či čím se zabývá. Vždycky když mu někdo nese výpověď, udělá s radostí megakrutopřísnou párty s bublinama, kopanou s polstrovaným ježkem, prsatýma hosteskama a světelkující horou ledu s vodkou. Druhý den si nikdo nepamatuje, proč tato párty byla, ale ví, že ji dělal Profesor Ředkvička (zlými jazyky nazýván Mistr zkáza). A je klid (až na chaotické výbuchy a divné úkazy na půdě , ve sklepě či v laboratořích Univerzity)
22.9.2016 13:27 - Babaj
Rytíř božské Mystry, Laureat vtisknuti do tkaniva, Akademicky dohlizitel a Ochrance tkaniva Webbob Tkadlec

22.9.2016 13:59 - Merlin
Profesor Květoslaw Ředkvička

22.9.2016 14:56 - sirien
Jeho (samozvaná) jasnost Annar, syn Fazaeharqovy krve, čestný hostující profesor elementární a vrozené magie

(zachycen umělcem v neobvykle pochmurné náladě)



Na univerzitě se vyskytuje jen velice sporadicky, občas ale pořádá různé teréní exkurze. Obvykle se z nich všichni studenti vrátí živí, i když ne vždy úplně zdraví.

Na svých cestách sesbíral pár skutečných šlechtických titulů, které ale nikdy nepoužívá, a vděk mnoha lidí a různých panovníků. Stejně tak sesbíral i značný nevděk některých lidí a různých panovníků, za což dost možná vděčí nemalému seznamu míst, které po jeho návštěvě vyžadovaly kompletně novou výstavbu. (Nutno říct, že většina těchto případů byla poměrně odůvodněná. Je tu sice ten incident s hradem, ale zda skutečně vzešel z neochoty hraběte uznat Annarem nárokované společenské postavení nebo zda šlo skutečně o spor ohledně vyhlašování války není jasné - Annar tvrdí to druhé a hrabě o tom zásadně nemluví).

V době, kdy se zdržuje na univerzitě, je vídán ve stejné míře se ctihodnými profesory, čestnými hosty a na zasedání kancléřské rady jako se studenty a pochybnými existencemi typu profesora Ředkvičky.
23.9.2016 17:00 - Ebon Hand
Hustý! Pak mi při páteční socializaci musíte podrobně referovat, nebo vám nedám k jídlu ani mastný papír od salámu! :-)
24.9.2016 01:14 - sirien
Bude stačit když Ti předložíme seznam míst, která jsme navštívili, a která už nikdy nikdo další nenavštíví? :D
24.9.2016 22:30 - Dukolm

Alfred Brtník

Druid, Kopcový trpaslík.

Častý návštěvník knihovny a univerzitní zahrady ve které ho není lehké najít a nepotkáte prváka kterého tam někdo neposlal s úkolem profesora najít. Tvrdí se že se někteří studenti se od této výpravy do zahrady už znova nepodívaly a vyhýbaly se jí. Nemusím dodávat že zahradě se opravu daří.

Mezi zasvěcenými se povídá že profesor je i dobrým zdrojem piva, jeho zásoby nejednou využil Profesor Ředkvička.

26.9.2016 11:38 - Elgard
Theobald Ludendorf

Theo pochází ze staré rodiny, jejíž rodokmen je dlouhý, zapadaný prachem a částečně sežraný krysami. Na přání svého otce studoval vojenské lyceum a po jeho ne zcela bezproblémovém dokončení i magickou univerzitu s cílem, že z něj bude něco pořádného a začlení se mezi vůdčí elitu země. To se zcela nepovedlo. Pravděpodobně to souvisí s četným porušováním univerzitního řádu, pašováním truňku a děvčat na pokoje mladých studentů a vůbec nedisciplinovaným chováním a laxnim přístupem ke studiu.

Theo sice magickým talentem oplývá, nicméně ten se nejsnáze projevuje, když nemusí řešit správný poměr rozemletých žab a netopýřího trusu jako nutných ingrediencí. Usilovným studiem zjistil, že nejlepších výsledků dosahuje mezi druhou a třetí hodinou ranní a v lehce podroušeném stavu při příjemné společnosti okolo. Jal se proto s tímto stylem magie experimentovat a nutno říct, že značně úspěšně.

Theo dnes už ví, že ke kouzlení nepotřebuje chlast, ale prostě jen být v pohodě a neřešit zbytečnosti. Vlastní hospodu U nudného patrona, situovanou v blízkosti univerzity, kde se schází zejména studenti a jiné existence. Pivo mu dodává prof. Brtník. Jistě netřeba říkat, že Theo nechybí na většině místních večírků.

Díky svému (většinou) obratnému vystupování a znalosti lidí má Theo také na kontě značný počet oficiálních a po neuspěšně ututlaném incidentu s jistým vévodou (a zejména jeho dcerou) i neoficiálních diplomatických misí. Je považován za jeden z nejlepších zdrojů informací a nesehnatelného zboží v zemi.

4.10.2016 09:21 - Tarfill
Pár veselých situací z odehrané hry:


Družina přemýšlí, jak se dostat na slavnost, na kterou byli jako vážení hosté univerzity pozváni královnou ze sousedního panství. Vzhledem k jejich postavení padají i opravdu abstraktní návrhy.
"Jak se přesuneme?"
"Co takhle zkusit to kouzlo dimensions door?"
"To víš že jo a budeme skákat po sto metrech viď?"


DM: "V paláci jsou děti a že prý chtějí vidět nějaká kouzla."
Prof. Ředkvička okamžitě: "Tak já jim sešlu nějakej ohňostroj."
Prof. Takdlec na základě zkušeností s nepovedeným teleportem a čarodějovy divoké magie rázně upozorní: "Dnes už bylo kouzel dost, je tady hodně dětí."
Ředkvička: "OK, tak já dneska tedy už nic nezakouzlim."
Theobald potutelně: "Vsadim 100 zlatých, že to nevydrží."
Ředkvička: "Tak to vydržím a vsadim na sebe klidně 1000 zlatých!"
Theobald: "To nevyhraješ."
Ředkvička: "Ale vyhraju, tohle budou nesnadněji vydělané peníze…"
Theobald s úsměvem: "OK, jdu za první děckem a řikám mu, že támhleten pán (ukazujíc na profesora Ředkvičku) umí vyčarovat nádhernej ohňostroj."
DM: Dítě nadšeně zvolá "Jééé, ohňostroj, já chci vidět ohňostroj!"
Prof. Ředkvička bez rozmýšlení položí na stůl váček s tisícovkou zlatých a obrátí se nadšeně na dítě. "Pro dětský úsměv cokoliv." a vykouzlí ve vzduchu barevná světýlka…


DM: Co děláte?
Druid Brtník: Sedím v zámecké zahradě a sbírám drby.
Webbob: Takže zpovídáš krtky, žížaly, vrány…
Annar: …orchideje, oleandry…
Ředkvička: Normálně byste nečekali, ale ten břečťan byl tak ukecanej…


Při oslavách dochází v zámecké zahradě k jistému incidentu, při kterém čaroděj Annar upálí několik strážných nepřátelského hraběte.
Annar se ptá: "Alfrede, dokážeš napravit ten ohořelý trávník? Za tohle královna ráda asi moc nebude…"
Druid Brtník zadumaně: "No, napravit to asi můžu, ale bude to asi VÍC zarostlý…"


Rozjetá zámecká party se začíná tišit a hosté se rychle přesouvají, protože zatroubil roh a očekává se proslov královny.
Prof. Ředkvička si uvědomí, že je stále nahý, protože se před chvílí koupal v zahradní kašně: "Počkejte na mě, já si zapomněl vzít věci… "
- když nikdo nereaguje a lidi stále odcházejí - "No tak já tam asi půjdu nahej."
Annar vážně: "To neuděláš."
Ředkvička: - nasadí nevinný úsměv -
Annar rezignovaně: "Aha, no tak si tam takhle klidně běž." a obrátí se na DM. "Jsou tam i další hobiti?"
DM: Jo, ale málo.
Annar: Tak to je dobrý, to uhrajeme na kulturní rozdíly.
Theobald: OK, ale to musíme svlíknout i ty ostatní hobity…


Annar - otázka pro všechny: "Umíte někdo mazat paměť?"
- Kruh zkušených akademiků kolektivně kroutí hlavou jako že ne -
Annar: "To jako vážně???"
Prof. Tkadlec po chvíli přemýšlení: "No, když jim snížím inteligenci na jedna, tak to vlastně umím."


Družina probudila čarodějku Flér, kterou právě vysvobodila z magického ledového kvádru a zároveň i z útrob obřího sněžného červa.
Flér: "Co se stalo? Kdo jste? Kde to jsem?"
Webbob: "Jsi na Univerzitě."
Annar: "U mě ses učila evokace…"
Ředkvička: "U mě jsi byla na párty. Snažil jsem se ti narvat jazyk do krku, ale vejškově nám to moc nešlo…"


A nakonec jedna z nejlepších situací:

Annar nechápavě hledí na profesora Nema: "My jsme tady na diplomatický misi a Ty jsi už stihl jen tak propustit z vězení důležitýho politickýho vězně, kterýho královna vězní už padesát let? Víš co tím všechno riskujeme? Proč jsi to sakra udělal?"
Prof. Nemo: "Bylo mi ho líto…"

- po chvíli ale družina zjistí, že profesor Nemo v tom nejede sám a obrátí se i na Theobalda -

Annar: "A Ty jsi mu v tom pomáhal? Proboha proč?"
Theobald s pokrčením ramen: "Přišlo mi to jako cool nápad…"
4.10.2016 09:50 - Merlin
Annar: musíme zjistit, jestli tenhle hrad nemá nějaká tajemství
Nemo (u vězeňských dveří): já už tady jedno páčím
5.10.2016 00:07 - sirien
Vybavuju si ještě pár, ale nevim jak moc sou hláškový a jak moc spíš situačně kontextový...

Annar: mimochodem, je tu pár elfů vydávajících se za lidi, pár lidí maskovanejch za jiný lidi a ten týpek támhle je zlatej drak.
Webbob: nekecej nesmysly.
Annar: řikám ti, že to je zlatej drak.
Webbob: přestaň rušit, poslouchám královnin proslov.
Annar: mohl by ses na mě na moment podívat?
Webbob: (kouká na Annarovy planoucí oči) Ty máš True Sight!
Annar: Jo.
Webbob: Tady je zlatej drak!?

Annar: přestaň žvanit nesmysly, máme mrtě jinejch věcí na práci, zabraňujeme tu válkám a tak a víme že ste elfové!
Elfí zvěd: Vůbec nevim o čem to mluvíte!
Annar: poslouchej, fakt na tebe nemám celej den, okolo tebe tu stojí špičky profesorského sboru Univerzity a to maskovací kouzlo je mizerný.
Webbob: Popravdě je dobrý.
Annar: no dobře, s ohledem na účel je možná slušný, ale prostě sem ho prohlíd. Teda, možná je i dobrý, ale máte smůlu, protože ste se mihli okolo když sem hledal něco úplně jinýho. Každopádně.
Elfí zvěd: No dobře, tak sme elfové. No a co?
Annar: Jak no a co? Co tu jako plánujete?
Elfí zvěd: My nic neplánujeme!
Annar: Atentát na královnu nebo na princeznu?
Elfí zvěd: Cože? Tady je nějakej atentát?
Annar: Já o žádnym nevim, ale jestli ty o nějakym víš...
Elfí zvěd: Já o žádnym nevim!
Annar: Tak proč tu sakra si?
Elfí zvěd: No, my tu špehujeme...
Annar: Jak jako špehujete?
Elfí zvěd: No sháníme informace o tom, co se děje. Musíme bejt v obraze, že jo.
Annar: A proč to kouzlo maskující vás za lidi?
Elfí zvěd: V současné situaci sme nechtěli provokovat přítomností elfů.
Webbob (?): To dává docela smysl.
Annar: Hm. Popravdě, jo, to dává smysl. Asi víc než cokoliv jinýho.
Annar: Pokud se dozvíš o nějakym atentátu, tak mi to ihned řekneš, jasný?
Elfí zvěd: O jakym atentátu?
Annar: O jakymkoliv atentátu! Pokud tu proběhne nějakej atentát a ty mi o tom neřekneš předem, tak si pro tebe dojdu až za oceán, jasný!?
Elfí zvěd: Ehm...
Annar: No dobře, atentáty pod úroveň vyšší šlechty nebo velekněžích mě ve skutečnosti nezajímaj.
Elfí zvěd: Ok...
Annar: Dobrý, tak sme dohodnutý. Teď se tvař, že sme tu nikdy nebyli a di zas špehovat, všechno si pěkně zapiš, ať to můžeš správně nahlásit a tak...
11.9.2017 16:10 - Demonica
Počítám tedy s pokračováním epického hraní DnD, opět na Dálavě, tentokrát v pátek 29.9.2017 odpoledne.
11.9.2017 16:18 - Demonica
Pokud by pátek někomu nevyhovoval, dejte vědět.
11.9.2017 16:22 - Merlin
No..v pátech sem chtěl dělat Evilquest, ale holt to budu muset přesunout
11.9.2017 16:26 - Demonica
Nebo můžu hraní přesunout na sobotu já, je mi to celkem jedno.
11.9.2017 16:29 - Merlin
řekla sis první...
11.9.2017 21:16 - Tarfill
Beru na vědomí!
11.9.2017 21:53 - Babaj
SAFRA,,,, NEMUZU NAJIT SVUJ DENIK SE SVYM OCHRANCEM TKANIVA:_(
11.9.2017 22:07 - Merlin
Babaj: stejně to byl trapnej suchar
11.9.2017 22:28 - Dukolm
No já deník našel :-)
Bez babaje by jsme musely cestovat konvenčními prostředky.
11.9.2017 22:30 - sirien
Já mám deník v compu :p

Merlin: ale bez něj bysme se museli vláčet celym kontinentem pěšky. Když pominu, jak by to bylo otravný, považ, jak by to bylo nereprezentativní a v Tvém případě hlavně jak nudný by bylo přijít jen tak pěšky jako všichni ostatní.

(Teda, VY byste šli pěšky, samozřejmě. Někteří z nás umí lítat, tak co by chodili...)
11.9.2017 22:32 - Merlin
Někteří jsou dost malí a dost oblíbení, aby je ti co umí lítat mohli vzít s sebou
11.9.2017 22:40 - sirien
Teoreticky. Prakticky sem musel Strength odepsat jako dumb stat, aby mi zbylo na napálení všech duševních, takže takhle bysme asi moc daleko nedoletěli :/
11.9.2017 22:44 - Merlin
Kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody
11.9.2017 23:53 - sirien
Ok, až si budu chtít dát adrenalinový lítání, tak prof. Ředkvičku vezmu někdy na vzdušný výlet po okolí. Když zrovna budu v dobrém rozmaru a v dobrých vztazích s místními, tak mu ukážu nějaké ty krásy odlehlých hvozdů a tak podobně, když zrovna budu ve špatném rozmaru nebo blbých vztazích s okolím, tak Ti poskytnu luxusní vzdušnou obhlídku městského centra a hradních budov. S ohňostrojem.
12.9.2017 08:06 - Babaj
nudny?? mozna ,ale oba dva bych dokazal radne umravnit , jestli budete porad tak neuvazene trhat tkanivo.. kdo to ma po vas pord uhlazovat :-))) ani nevi jak kouzli.. to je hruza co vsechno univerzita zamestna.....


klate mne stve, ze nemam svuj denik se zapisky... pamatuju s ze mi nekdo koupil kouli.. ale jak jsem mel rozplanovany kouzla a kde jaky ingredience... bo ma kouzla je zrala jako kombajn psenku v letnim zaru... a jak to dopadlo s tema holema.. nebo jestli jsme neco nasli a vubec .. podrobnosti :-)
12.9.2017 08:09 - Merlin
kouli jsem ti koupil já
12.9.2017 13:35 - Demonica
Pokud nikdo není proti, budeme hrát ve čtvrtek.
12.9.2017 13:47 - sirien
hele, dorazí vůbec Gurney?
12.9.2017 13:50 - Merlin
Ty jsi šéf :)
12.9.2017 14:00 - Demonica
Nee, Gurney není. Teda nebude. Nebude v ČR. Bude objevovat ztracené krásy východu. :)
12.9.2017 14:03 - Naoki
Bude na Slovensku?
24.9.2017 14:22 - Tarfill
"U všech ďasů, říkáte, že jsem to propásl?" řekl nahněvaný muž stojící před jedním ze jmenovaných úředníků magické univerzity, který pohodlně seděl v křesle před honosným psacím stolem. Mužův vak na zádech, cestovní boty a oděv ocejchovaný prachem cest, dávaly jasně najevo, že teprve před chvílí dorazil z nějaké daleké cesty.
"Ano, pane Leuciusi, je mi líto, ale ten královnin ples se již uskutečnil a naši akademičtí kolegové svoji diplomatickou misi dokončili i bez Vás. Měli by se vrátit každým dnem."
Muž před úředníkem zbrunátněl a jeho oči se zlověstně zaleskly.
"Zdá se mi to, nebo jsi úmyslně dal škodolibý důraz na ty dvě slova "bez Vás", což?"
řekl již ráznějším tónem a pozoroval, jak se úředník v křesle jaksi zmenšil.
Nebylo divu, že byl rozzlobený. Vcelku často plnil nějaké důležité diplomatické mise pro stát a i pro akademii a když už se vyskytla příležitost být přítomen na něčem tak velkém, jak se mluvilo, někdo mu zřejmě zapomněl předat zprávu včas. Nebo to byl úmysl, což je ta horší varianta...
Nahněvaný muž nechal vyřčenou otázku bez odpovědi a rázným krokem vykročil do své cely, aby se umyl a všechno řádně promyslel.
"Ať je to jak chce, kolegy z univerzity si pro příště pohlídám a jestli zase někam vyrazí, budu tentokrát u toho..." pomyslel si a oči se mu zaleskly znovu...


Pro příští misi se hlásí: Leucius Balakhas Emos
Půl-elf černokněžník

https://drive.google.com/open?id=0B5tZ9Gbig7-7MDJ3X0l4d2Rsd00
24.9.2017 14:58 - Babaj
jezisi zase dalsi nevzdelanec se hlasi k univerzite... kam to speje :-))))) tohle je akademicka puda pro vzdelane kouzelniky.. staci ze uz tu mame nekolik na pozorovani ... :-)))
24.9.2017 15:42 - Dukolm
Potřeboval bych někde sehnat ty kartičky s kouzly abych si je vytiskl. Druid
24.9.2017 15:56 - Tarfill
Tsss, prej nevzdělanec...
já se, pane kolego, k univerzitě sám nehlásím... jsem už na takové úrovni, že se ke mě univerzita hlásí sama... :-D
24.9.2017 18:30 - sirien
...máš namysli když posílá své jiné členy za různými šlechtici v okolním světě, aby se stydlivě přiznali, že i když jsme pořád neobjasnili, jak že přesně si to ke členství na Univerzitě přišel, tak k ní bohužel patříš a jestli by nebyli tak hodní a výměnou za nějakou tu magickou službičku by nebyli ochotní přehlédnout Tvůj poslední temno-magický průšvih?
24.9.2017 21:45 - Merlin
Dá si někdo čaj? Houbový? Párty?
25.9.2017 13:55 - sirien
Leuciusi! Co to je s tou kletbou na Webbobovi? Univerzita neni warlockej kroužek, koukej si podobný vtípky odpustit!
25.9.2017 14:53 - Tarfill
Muhehe... neměl mě nazývat nevzdělancem...
Hold, nevyšel záchraný hod na odolnost no, to za krátký čas odezní... ;-)
25.9.2017 15:05 - LokiB
"Holt" ... nevzdělanče :D
Hold vzdáváš rektorovi univerzity ...
25.9.2017 15:49 - Tarfill
Dyk já mu vzdával hold, právě že rektorovi... :-D
25.9.2017 16:37 - LokiB
A jó, to byl minipříběh ve zkratace ... :)
"Vzdávám takhle HOLD rektorovi, když tu náhle, co byste neřekli, Webbob jde kolem, a jak si tak vykračuje, namyšlenej jak páv, zmerčil mě, protočil panenky utrousiv: "Nevzdělanče, co ty tady?" A šel dál. No a než ušel deset kroků, už aby si házel záchranný hod, protože tohle můj patron nemá rád, a co nemá rád patron, nemám rád ani já. Inu, brachovi NEVYŠEL ZÁCHRANNÝ HOD NA ODOLNOST, a tak to s ním škublo. Asi se nám nám za chvíli páprda roznemůže. Škyt a břich. TO ZA KRÁTKÝ ČAS ODEZNÍ. Klika, že si nikdo ničeho nevšiml. ... až teda, hmm, na toho vohniváka, ten asi něco čuje, páč po mně tak divně čučí ... co bych tak na něj ... hmm ..."
25.9.2017 16:46 - Dukolm
Tak letos budu mít kartičky kouzel pro lepší evidenci a už i ty z EE :-D

Bacha na břečťan ten všechno slyší.
27.9.2017 10:56 - Tarfill
Zvládneme to ve čtyrech, když nám dva akademikové nedorazí? ;-)
27.9.2017 11:07 - sirien
Záleží. Umíš seslat portál?
27.9.2017 11:32 - Tarfill
Neumím...
27.9.2017 12:04 - Demonica
Tak budete muset cestovat pěšky, chachá :D
27.9.2017 12:06 - sirien
no já umim lítat...

hm. k čertu s tim, mám pořád pár tisíc zlatejch - kolik stojej gryfini?
27.9.2017 12:27 - Lokken
Co takový létajíci koberec? Nízká spotřeba, použitelný i jako dekorace pracovny veleváženého akademika...
27.9.2017 12:35 - Demonica
Už začínám chápat, proč nám náš gamemaster v kampani vždycky létající koberec zakazoval...
27.9.2017 13:16 - sirien
Abyste si vážili mágů s portálama?

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.21200799942017 secREMOTE_IP: 54.165.122.173