Volná diskuze

Sparkle
5.9.2016 14:27
RPG Day 2016 Praha
Datum: sobota 3. 12. 2016
Program: přes den hraní RPG, večer hospoda
Kde: Klub Tomovy hry (bývalý Mephit), Arbesovo náměstí 14, Praha 5 Smíchov. www.tomovyhry.cz
Začátek ve 13:00.

Co byste si chtěli zahrát, co jste ochotni vést za hry?


Tarfill - Das Schwarze Auge
Přihlášení hráči: Nachtrose, Demonica, Sniper, LokiB, Mildar - PLNO

Vojta - Dungeon Crawl Classics
Přihlášení hráči: Klojstr +2, Jirka R., Jakub Š.

York - Hra bez přípravy (improvizace)
Přihlášení hráči: Daniel K., Dany S., Clotho

Sroty - Burning Wheel
Přihlášení hráči: Flowerpot, Nerhinn +1, Pipin - PLNO

Almi - 13th Age
Přihlášení hráči: Martin P., Alzur, Elgard, Meldin

Chtějí přijít, nejsou rozhodnutí co chtějí hrát: Selhan, Johnny Ch.
Autorská citace #1
5.9.2016 14:38 - Nachtrose
Listopad bych mel mit volny a DSA5 bych si zkusil rad. Pokud to neklapne s DSA5, bude zalezet od nabidky.
Autorská citace #2
5.9.2016 14:41 - sirien
Fate Core, Star wars, nejspíš... (nebo možná nějaké GUMSHOE, ale to by se muselo zvážit a dohodnout a ten Fate bych asi radši)

Za předpokladu, že "někdy v listopadu" budu mít čas :)
Autorská citace #3
5.9.2016 14:51 - Vojtěch
Jako vždy na přání - DCC, 13th Age, 5E, Pathfinder, možno také Dragon Age, Savage Worlds, Adventurers!, Black Hack, Cavemaster.
Autorská citace #4
5.9.2016 14:59 - York
Autorská citace #5
5.9.2016 15:14 - LokiB
Fate Core, DSA, 13th AGE, Cypher, Cryptomancer
Autorská citace #6
5.9.2016 15:17 - Tarfill
DSA 5 bude! ;-)
Autorská citace #7
5.9.2016 15:19 - Nachtrose
Tarfill píše:
DSA 5 bude! ;-)


Super! Ale prostitutku nechci :-D
Autorská citace #8
5.9.2016 15:23 - Tarfill
Nachtrose píše:
prostitutku nechci

Škoda, zrovna s "Nachtrose" by to totiž krásně ladilo... ;-)
Autorská citace #9
5.9.2016 15:24 - Nachtrose
Tarfill píše:
Škoda, zrovna s "Nachtrose" by to totiž krásně ladilo... ;-)


To mi je vic nez jasne :-D

Ale... hele... ja se asi podivam do tech pravidel :-D
Autorská citace #10
5.9.2016 15:40 - Nachtrose
Tarfill: btw. hraješ podle anglických, nebo německých pravidel?
Autorská citace #11
5.9.2016 16:10 - Tarfill
Budu hrát podle německých. V angličtině si tolik nevěřim...

Jinak zrovna pod Vojtěchem nebo Lokim bych si třeba 13th Age taky rád zahrál a Yorkovu Dakaru bych taky rád vyzkoušel... škoda, že se neumim rozkrájet...
Autorská citace #12
5.9.2016 16:12 - Nachtrose
Mně je to naštěstí jedno. jen teda jak moc německy fantasy ani nehraju, ani nečtu, tak asi budu mít trable s názvoslovím. ale aspoň vím, do kterého pdf koukat.
Autorská citace #13
5.9.2016 16:15 - Tarfill
To hlavní pro hráče přeložim do češtiny a ostatní zvládne slovník - taky nejsem bůh ví jakej znalec - jsem pouze aktivista...
Autorská citace #14
5.9.2016 16:32 - Vojtěch
Tarfill: V případě zájmu můžu spácaht 13th jindy.
Autorská citace #15
5.9.2016 17:42 - LokiB
Tarfil: nerad bych někoho zklamal ... chtěl jsem reagovat na část "co bych si rád zahrál" ... části o "vedení" jsem si popravdě ani nevšiml, mea culpa ... ale i nad tím se můžu zamyslet ...
Autorská citace #16
6.9.2016 07:49 - Tarfill
Loki v poho, stejně to nevyjde, když budu sám vést jinou skupinku... :-)
Autorská citace #17
13.9.2016 11:08 - Sparkle
RPG Day bude v sobotu 3. 12.

můžete vymýšlet, co dalšího byste chtěli hrát / vést.
Autorská citace #18
14.9.2016 15:35 - Shako
Sparkle píše:
3. 12.


Rozumím - někdy v listopadu. :D Zatím je to moc daleko.
Autorská citace #19
14.9.2016 16:29 - Sparkle
Já jsem to chtěla dát v listopadu ale všechny ty termíny se nějak nehodily, buď tam byly velký svátky nebo v krámě už obsazeno nebo Tarfill nemohl a přišlo mi že to Schwarze Auge by bylo super, kdyby se konalo.
Autorská citace #20
14.9.2016 16:39 - Tarfill
Jaj, to skoro vypadá, že se celý RPG Day dělá jen kvůli mě... skoro začínám mít trému a ruměnce ve tváři... ;-)
Autorská citace #21
14.9.2016 23:28 - sirien
To je teda listopad... to je takovej listopad, že dost možná budu Cemi pomáhat na jejím prosincovém soustředění :/
Autorská citace #22
18.9.2016 02:09 - sirien
Ok, tak já se letos bohužel účastnit asi nebudu, protože mi do toho víkendu spadla jedna jiná akce.

Nicméně v říjnu nebo možná listopadu bych v Mephitu udělal nějaké otevřené hraní - přesný termín bych dal případně vědět až později, cca 2-3 týdny předem, nejspíš (nevim ještě jak přesně budu pendlovat mezi Prahou a Brnem, popř. Varšavou nebo jinými místy Divokého Východu).
Autorská citace #23
18.9.2016 22:03 - Sparkle
Byl by zájem vyzkoušet si The End of the World RPG? Lidi to dost vychvalujou, možná bych splašila i GMa na to.
Autorská citace #24
13.10.2016 15:02 - Sparkle
Koho z vás teda můžu ještě napsat jako GMa?

Vojto?
Yorku?

I když nejsou zájemci o vaši hru tu na Kostce tak to by neměl být problém, hlásilo se mi poměrně dost lidí mimo Kostku, že přijdou a chtěj něco hrát. Tak bych jim pak přeposlala nabídku her.
Autorská citace #25
13.10.2016 15:14 - Vojtěch
Já s tím počítám, ale dej vědět, co by chtěli zahrát.
Autorská citace #26
13.10.2016 15:42 - Sparkle
Kit každopádně letos nebude, takže přemýšlím co dát letos jako bonus

Napadá mě buďto dát ten den všem účastníkům slevu 20 % na veškerá zahraniční RPG, nebo dát každýmu možnost vybrat si nějakou věc z hrabacího koše, kde máme starší čísla Pevnosti a nějaký figurky.

Co by se vám líbilo víc?
Autorská citace #27
13.10.2016 16:08 - Vojtěch
20 % sleva? NE-PRO-VO-KO-VAT :D
Autorská citace #28
13.10.2016 16:41 - Tarfill
Sparkle píše:
hlásilo se mi poměrně dost lidí mimo Kostku, že přijdou a chtěj něco hrát.

A byli tam i ochotníci pro DSA?

A stále platí, že Nachtrose a LokiB si to dají se mnou?
Autorská citace #29
13.10.2016 17:09 - Sparkle
Já jsem ještě lidem mimo Kostku nenabízela konkrétní RPG, počkám až budu mít potvrzený aspoň tři GMy, plus budu dělat záložního GMa na nějaký Fate nebo Savage Worlds.
Autorská citace #30
13.10.2016 17:10 - York
Sparkle píše:
Yorku?


Jsem plně k dispozici.

Bude to improvizace, takže není třeba předem určovat, jaký setting / příběh se bude hrát, dohodnu to s hráči na místě. Kdyby ale někdo měl dopředu zájem o něco specifického, taky to není problém.
Autorská citace #31
13.10.2016 17:15 - Sparkle
paráda!
Autorská citace #32
13.10.2016 18:07 - Nachtrose
Tarfill píše:
A stále platí, že Nachtrose a LokiB si to dají se mnou?


Za mne stále platí "pokud se nic nepodělá".
Autorská citace #33
14.10.2016 12:35 - Sparkle
Máme další nabízenou hru a to Burning Wheel.

Myslím že už se můžete přihlašovat na hry.
Autorská citace #34
14.10.2016 14:26 - Sparkle
Autorská citace #35
14.10.2016 14:27 - Nachtrose
Sparkle píše:
Událost na fejsbůku: https://www.facebook.com/events/1274086085966833/


g+ nevedeš?
Autorská citace #36
14.10.2016 14:30 - Sparkle
ne :(
Autorská citace #37
14.10.2016 14:53 - sirien
Autorská citace #38
14.10.2016 14:55 - Nachtrose
Sirien: tak zrovna já mám obojí. ale dík :-)
Autorská citace #39
14.10.2016 14:59 - LokiB
Tarfil píše:
A byli tam i ochotníci pro DSA?
A stále platí, že Nachtrose a LokiB si to dají se mnou?


usilovně o tom doma vyjednávám :)
Autorská citace #40
14.10.2016 15:00 - Sparkle
LokiB píše:
usilovně o tom doma vyjednávám :)


Vem rodinu s sebou. Jestli potřebuješ zabavit děcka, vymyslím pro ně nějaký dětský dobrodružství.
Autorská citace #41
14.10.2016 15:02 - Nachtrose
Sparkle píše:
...vymyslím pro ně nějaký dětský dobrodružství.


Co třeba Karty proti lidskosti?
Autorská citace #42
14.10.2016 15:07 - Sparkle
Jako já nemám problém ty děti zkazit ;)
Autorská citace #43
14.10.2016 15:09 - Nachtrose
Sparkle píše:
Jako já nemám problém ty děti zkazit ;)


Autorská citace #44
14.10.2016 15:09 - sirien
Sparkle: nechci Ti kazit iluze ale pokud pudeš hrát Cards against humanity s dětma, tak spíš ty děti zkazej Tebe. Zejména pokud to budeš hrát za střízliva - ta hra je fun jako drinking game, protože alkohol lidem srazí zábrany, jenže děti tyhle zábrany nemaj a i za střízliva Ti to tam budou solit naplno, což mnozí střízliví dospělí nemusí dost dobře unést
Autorská citace #45
14.10.2016 15:27 - Demonica
Cool animace :)

Já hlásím, že nejspíš přijedu. Ráda bych zkusila Das Schwarze Auge.
Autorská citace #46
15.10.2016 22:10 - Flowerpot
Nazdar, snáď nevadí, že sa tu pricmrndám zvonku komunity, ale po skončení prvej časti štúdia by som rád prebrázdil aj iné rpg vody než z vlastných uzavretých komunít, tak ak by to neprekážalo, tak by som si strašne rád vyskúšal Burning Wheel.
Autorská citace #47
16.10.2016 01:02 - Sparkle
Určitě, je to událost pro všechny lidi i mimo d20.cz. Píšu tě na seznam.
Autorská citace #48
16.10.2016 10:42 - Sroty
Flowerpot: Welcome on board :)
Autorská citace #49
16.10.2016 14:02 - -Sniper-
Taky bych dojel. Které hry jsou ještě volné?
Autorská citace #50
16.10.2016 15:03 - Sparkle
Zatím všecko :)
Autorská citace #51
16.10.2016 15:26 - -Sniper-
Tak se prosím hlásím do DSAčka
Autorská citace #52
16.10.2016 16:03 - LokiB
Napište mě prosím na na Das Schwarze Auge. Vyjednávání a organizace zatím vypadá pozitivně.
Autorská citace #53
16.10.2016 20:21 - Nerhinn
Já+1 bychom se rády přihlásily na Burning Wheel. Je tam něco potřeba předem si připravit?
Autorská citace #54
16.10.2016 22:19 - Sroty
Nerhinn: Super, rád vás na hře obě uvidím :) Nějaká zvláštní příprava není třeba, postav přinesu více, takže bude z čeho vybírat a pravidla vysvětlím při hře. Snad jen si každá přineste dostatečnou zásobu šestistěnek. Tj. alespoň 6. V BW bývají nedostatkovým zbožím. Což vlastně platí i pro Flowerpota a další hráče, co se přihlásí.
Autorská citace #55
16.10.2016 22:34 - Sparkle
Šestistěnky jsou v klubu na půjčení a je jich tu fakt hodně.
Autorská citace #56
17.10.2016 00:18 - sirien
Flowerpot píše:
nevadí, že sa tu pricmrndám zvonku komunity

Teda, jen tak na okraj - mimo to, že RPG Day není "naše místní" záležitost, bych rád podotkl, že bysme se tu asi neradi tvářili jako nějakej (polo)uzavřenej spolek (to by to tu asi vypadalo dost jinak - minimálně co do regů, přístupů a otevřenosti diskusí nově a náhodně příchozím).
Autorská citace #57
17.10.2016 00:26 - Nachtrose
Sparkle píše:
Šestistěnky jsou v klubu na půjčení a je jich tu fakt hodně.


A myslíš, že bych si třeba mohl půjčit i 8d20? ( i když nemám problém si je i koupit )
Autorská citace #58
17.10.2016 00:31 - Flowerpot
Sirien: To som ani nemyslel, že to tak ani pôsobí, akurát môj bežný neurotický sociálny tik not really worth noticing, ehm. :)
Autorská citace #59
17.10.2016 00:50 - Sparkle
Nachtrose píše:
A myslíš, že bych si třeba mohl půjčit i 8d20? ( i když nemám problém si je i koupit )


Těch kostek tu je fakt mraky a půjčit si je můžete.
Autorská citace #60
17.10.2016 03:02 - sirien
Na druhou stanu, když si od Sparkle koupíš 16d20, tak u ní dost možná ukecáš i slevu na nějakej pytlík na fááákt dlouhym zavazovacim provázku, což Ti dohromady dá u Tvých hráčů velmi dobré kombo na posílení váhy Tvé vypravěčské autority :D
Autorská citace #61
17.10.2016 07:50 - Nachtrose
Sirien: utočný pytlík jeden mám, ale na DSA to chce trochu specifickou kombinaci barev, kterou nedisponuju...
Autorská citace #62
17.10.2016 08:07 - Tarfill
Nachtrose píše:
na DSA to chce trochu specifickou kombinaci

Zas tolik bych to nehrotil. Jestli si to chceš vyloženě užít, tak klidně, ale já třeba pojedu jen na třech dvacítkách... ;-)

Jinak kombinace přihlášených pro DSA vypadá dobře, těším se na to... ;-)
Autorská citace #63
17.10.2016 10:07 - Mildar
Je tam jeste misto na DSA? Rad bych se prihlasil. Diky
Autorská citace #64
17.10.2016 10:10 - Tarfill
Místo je, maximum do družiny mám pět lidí, takže to máš krásně akorát.
pokud teda Sparkle neslíbila někomu něco, o čem nevim...
Autorská citace #65
17.10.2016 10:35 - York
Nachtrose píše:
utočný pytlík jeden mám, ale na DSA to chce trochu specifickou kombinaci barev, kterou nedisponuju...


Není to jedno, když ty kostky budou při útoku pevně zavřené v pytlíku? ;-)
Autorská citace #66
17.10.2016 10:36 - Vojtěch
Co ty víš... třeba má síťovku...
Autorská citace #67
17.10.2016 10:48 - York
Vojtěch píše:
Co ty víš... třeba má síťovku...


"Co se ti stalo?"
"Ale, GM mě trefil síťovkou plnou dvacetistěnek."
"To zas až tak moc nebolí, ne?"
"To ne, ale vytočilo mě to do běla."
"Eh, proč?"
"Ty kostky měly špatný barvy!"
Autorská citace #68
17.10.2016 16:00 - Sparkle
Mildar píše:
Je tam jeste misto na DSA? Rad bych se prihlasil. Diky


Nikdo jiný se mi nehlásil, takže tě tam píšu.
Autorská citace #69
18.10.2016 21:35 - Sparkle
Máme další nabídku hry: Almi by vedl 13th Age.

Bude se hrát oficiální dobrodružství Swords Against the Dead. Za sebe můžu říct, že je fakt boží.
Autorská citace #70
18.10.2016 22:08 - Vojtěch
Pokud nebudu mít grupu, tak bych se hlásil :D
Autorská citace #71
18.10.2016 22:23 - Nachtrose
Sparkle: myslíš, že by DSA a 13A skupiny šlo nejak výrazneji oddělit? Zrovna Swords Against the Dead bych měl nerád vyspoilovaný :-/
Autorská citace #72
19.10.2016 00:29 - Sparkle
Nachtrose píše:
Sparkle: myslíš, že by DSA a 13A skupiny šlo nejak výrazneji oddělit? Zrovna Swords Against the Dead bych měl nerád vyspoilovaný :-/


ok, dáme každou do jiné místnosti.

Ona je tady určitá šance, že budou k dispozici i druhé Tomovy hry na Výtoni, kde by mohla hrát část skupin. To by se kdyžtak daly vypsat ještě další hry.
Autorská citace #73
19.10.2016 08:44 - Naoki
Aj! to je vskutku lákavé! držte mi zatím fleka na ten 13th Age, pokusím se to doma usmlouvat :D
Autorská citace #74
20.10.2016 12:55 - Sparkle
Tak Burning Wheel je plný.
Autorská citace #75
20.10.2016 15:19 - Tarfill
Pro hráče (a jiné potenciální zájemce) DSA:

pokud jej ještě nemáte, zde je odkaz na Quickstarty v AJ a NJ, ze kterých si můžete přečíst základní minimum o pravidlech:

https://drive.google.com/open?id=0B5tZ9Gbig7-7SFFabjJwTFZUaUE
+
https://drive.google.com/open?id=0B5tZ9Gbig7-7dGFUQldKZVhCMVU

Navíc na str. 15-20 je taky šest úvodních postav, z nichž pět připadne právě Vám! Jen Demonica bude hrát za ženu, ostatní normálně za muže, takže se nelekejte obrázků žen (jo, taky nemám rád crossgenderové postavy). Každopádně by mi pomohlo, kdybyste si postavy mezi sebou rozdělili předem, abych věděl, kterou z těch šesti vyřadit. Čísla a historii u nich uvedenou neberte jako dogma, leccos ještě trochu upravim, avšak základní přehled schopností Vám napoví mnohé. Přerozdělit si to ale můžete i na samotném začátku hry, nechám to na Vás...
Autorská citace #76
20.10.2016 16:20 - LokiB
Tarfill: jj, už jsem se chtěl s obdobným tématem ozvat, jak to vidíš.
Co jsem tak před pár dny koukal, nemám právě nějakou silnou preferenci, takže se klidně přizpůsobím, kdyby někdo o něco z toho měl vysloveně zájem.
Všechno je to hratelné.
Autorská citace #77
22.10.2016 10:57 - Flowerpot
Tak som pred pár hodinami dokončil svoju Burning Wheel session (Trouble in Hochen) na Roll20 a bola to prdel jak krava, a z tých pravidiel, z ktorých som doteraz len kúsok čítal, som dosť nekriticky nadšený. Takže sa teším, is all I'm saying. :)
Autorská citace #78
22.10.2016 13:36 - Klojstr
Hoj, určitě dorazím si zahrát a vezmu s sebou další dva hráče.
Prý se chystá nějaký dungeon crawl, do toho bychom šli.
Autorská citace #79
22.10.2016 17:12 - Sparkle
Klojstr píše:


Takže ti mám zarezervovat 3 místa na Vojtův oldschool?
Autorská citace #80
23.10.2016 20:39 - Klojstr
Sparkle píše:
Takže ti mám zarezervovat 3 místa na Vojtův oldschool?

Ano, prosim o rezervaci
Autorská citace #81
31.10.2016 13:58 - Sparkle
S velkou pravděpodobností budou k dispozici ještě jedny prostory na hraní, Tomovky nebo Geekárna. Takže můžem rozšířit počet GMů. Je tu ještě někdo, komu by se zachtělo vést hru?
Autorská citace #82
2.11.2016 15:50 - Quentin
Ahoj, asi taky dorazím. Zkusil bych 13th age nebo ten oldschoolek. Kdyby bylo víc hráčů než vypravěčů, tak můžeme narychlo udělat nějaký Dungeon World. Pokud myslíte, že už se nevejdu, tak dejte pls vědět. Dík.

edit: Asi se mnou dorazí ještě jeden týpek.
Autorská citace #83
2.11.2016 15:57 - Sparkle
Ahoj, vejdeš se, ale pokud bys byl ochoten vést DW tak to by vyřešilo spoustu věcí.
Autorská citace #84
2.11.2016 19:02 - Sparkle
Takže máme další hru v nabídce a to Dungeon World.
Autorská citace #85
6.11.2016 16:50 - Sparkle
Tak místo DW bude něco jiného
Autorská citace #86
15.11.2016 15:18 - Sparkle
V průběhu RPG Day bude pro jeho účastníky platit 20 % sleva na všechny RPG příručky vydané v roce 2013 nebo dříve.

A ještě jeden GM by se uživil. Ideálně něco atmosférického, třeba World of Darkness nebo Apocalypse World. Já mám v záloze Příběhy Impéria ve FAE.
Autorská citace #87
25.11.2016 23:54 - Alzur
Ahoj, rád bych se přihlásil na 13th Age. Ještě jsem v tom systému nikdy nehrál, očekává se ode mě nějaká příprava?
Autorská citace #88
26.11.2016 00:34 - Sparkle
Alzur píše:
Ahoj, rád bych se přihlásil na 13th Age. Ještě jsem v tom systému nikdy nehrál, očekává se ode mě nějaká příprava?


Ahoj, neočekává se od tebe žádná příprava. :) Prostě přijď.
Autorská citace #89
26.11.2016 16:45 - Elgard
Almi, máš ještě místo?
Autorská citace #90
26.11.2016 17:45 - Sparkle
Almi sem nechodí, ale jelikož jsou tam 3 přihlášení, tak místo bude.
Autorská citace #91
26.11.2016 19:52 - Elgard
Sparkle píše:
Almi sem nechodí, ale jelikož jsou tam 3 přihlášení, tak místo bude.


Super :-) Resp. Můžeš mě tam prosím připsat?
Autorská citace #92
27.11.2016 18:57 - Sparkle
Hotovo.
Autorská citace #93
27.11.2016 19:16 - Shako
Sparkle: Přemýšlím, že bych se zastavil, ale začátek nestíhám. Nějaká šance, že se bude něco rozehrávat později (tak mezi třetí a pátou)?
Případně bych nejspíš mohl vést Mouse Guard, kdyby bylo málo her.
Autorská citace #94
27.11.2016 19:22 - sirien
Hm. Shako přestal šéfovat GameConu, tak má najednou čas lozit Kostkou a flákat se po gaming eventech, koukám... :)
Autorská citace #95
27.11.2016 19:26 - Šaman
Na Mouse Guard bych určitě rád zašel. Chci to časem hrát se synovci :)
Naštěstí zrovna toho třetího máme po strašně dlouhé době všichni volno, takže bude celodenní a možná i noční dračák naší interní party. Ale vidím, že je třeba sledovat herní události i v Prahe…
Autorská citace #96
27.11.2016 21:58 - Naoki
na jak dlouho to kdyžtak vidíte? (hlavně Almiho hra) abych se podle toho zorganizoval
Autorská citace #97
27.11.2016 22:25 - Sparkle
Shako píše:
Sparkle: Přemýšlím, že bych se zastavil, ale začátek nestíhám. Nějaká šance, že se bude něco rozehrávat později (tak mezi třetí a pátou)?
Případně bych nejspíš mohl vést Mouse Guard, kdyby bylo málo her.


Třetí by ještě byla v pohodě, pátá už asi ne. Každopádně večer bude hospoda, tu stihneš :)
I kdyby ti nevyšel Mouse Guard teď, tak ho můžem udělat jindy, myslím že to si chce vyzkoušet dost lidí.

Naoki píše:
na jak dlouho to kdyžtak vidíte? (hlavně Almiho hra) abych se podle toho zorganizoval


Já si budu s Almim ještě zítra volat. Ale to dobrodružství je takový, že se dá natáhnout i zkrátit, ono je takový flexibilní.
Autorská citace #98
28.11.2016 06:58 - Nachtrose
Naoki: pokud se pamatuju spravne, tak Pelgrane tahle ta dobrodruzstvi oficialne pocita na 4h vcetne dotvoreni postav.
Autorská citace #99
28.11.2016 08:19 - Nachtrose
Tarfill: hele, nebyla tady extra diskuse pro DSA? Se jí nejak neumím dohledat... :-/
28.11.2016 10:10 - Gurney
28.11.2016 10:16 - Tarfill
Nachtrose:
Nebo jestli myslíš něco extra přímo v této diskuzi, tak jsem jen postoval odkazy na Starter set a možnost rozmyslet si předem postavy - je to příspěvek č. 75...
28.11.2016 10:22 - LokiB
Tarfill: to už je měsíc, cos to psal? bože, to zas uteklo :( ... akorát, že se lidi moc neozvali
28.11.2016 10:32 - Nachtrose
Tarfill: určitě? Mám takový vtíravý pocit, že jsi k tomu DSA na RPGday založil extra diskuzi. Ale ano, už to je nějaký ten pátek, tak si to jen možná špatně pamatuju.
28.11.2016 10:35 - Nachtrose
Gurney píše:
Diskuze k DSA zde.


Dík, ale já měl spíš utkvělou představu, že tu byla organizační diskuze k DSA na RPG day. Nejspíš ale teda vlčí mlha.
28.11.2016 10:38 - Tarfill
Tak tak, lidi se moc neozvali, zareagoval jen LokiB a na soukromou zprávu pak i Demonica (o ní mi šlo především). Takže to můžete dohnat třeba teď, nebo až v tu sobotu... ;-)
28.11.2016 10:41 - Nachtrose
Já si to prolistoval a s tím, že je ještě času dost si to promyslet, tak jsem to odložil :-D Ale nejspíš bych zústal věrný trpaslíkovi ( pokud už si ho někdo nevybral ).
28.11.2016 10:45 - Tarfill
Obsazená je jen čarodějka (Demonica). Trpaslík je volný, máš ho mít!
28.11.2016 10:52 - LokiB
Tak že bych si vzal toho půlelfa?
28.11.2016 12:06 - Tarfill
Tuláka? A to je otázka jako že Ti ho mám rezervovat, nebo se ptáš ostatních, jestli Ti ho nechají...?
28.11.2016 12:25 - LokiB
Jj, tuláka ... no, původně jsem to myslel před tím měsícem, že jako dotaz na ostatní. ale teď už se čas krátí, tak mi ho rezervuj. dík
28.11.2016 12:47 - Tarfill
OK, je Tvůj.
28.11.2016 16:23 - Naoki
tak nakonec budu muset tnetokrát rušit svou účast :( škoda, snad příště...
28.11.2016 21:11 - sirien
Tarfill píše:
Demonica (o ní mi šlo především).

Mizerná protekce
29.11.2016 11:37 - Mildar
@Tarfil: Ja se rozhodl hned jak jsi psal, ale cekal jsem az napisou ostatni pac mi to bylo jedno. Vzal bych Elfa - Wyldrunner - Ranger(?). Kdyby ho nekdo chtel tak napiste, ja ho bral ze je nejdal od toho co normalne hraju :D
29.11.2016 15:18 - Tarfill
Mildare - OK, píšu si!

Siriene - to víš, jediná ženská ve hře... chtěl jsem, aby se to nějak projevilo a mohl se na to lépe připravit. ;-)
29.11.2016 16:04 - Demonica
Tarfill: To nemusíš vysvětlovat, jsem holt výjimečná :D
29.11.2016 16:27 - sirien
Tarfil: Ale to je ovšem zajímavý nadhoz do diskuse... jak se připravuješ na to, aby se projevila žena ve hře?
29.11.2016 17:17 - Sparkle
Budu na RPG Day vést skupinu děcek, 8 až 10 let, je tam ještě 1 až 2 volná místa, takže kdo by chtěl vzít děcka v tomto věku, dejte vědět. Začnem o něco později, cca ve 14:30, a dobrodružství bude kratší.
29.11.2016 19:47 - Tarfill
sirien píše:
jak se připravuješ na to, aby se projevila žena ve hře?

Asi tě zklamu, ale nijak zajímavé či tajemné to není:
Já jsem třeba ten typ Vypravěče, který se před hrou potřebuje v lecčems připravit a chce mít některé informace hezky na papíře. Do začátku plánovaného dobrodružství hodlám každému hráči předat úvodní text s informacemi jen pro jeho postavu. A protože nemám rád cross-genderové postavy podobně jako Ty, jedna z nich bude vzhledem k sestavě hráčů logicky žena a zbytek muži. Chtěl jsem tedy dopředu vědět, kterému povolání mám text připravit v ženské osobě, abych to nemusel řešit těsně před hrou a aby to bylo pohodlnější pro hráče.
Prostě takové moje pünktlich potřeby, nic složitého.
Nehledě na to, že nikdy není špatné vědět dopředu, jestli budeš mít ve hře ženskou jako válečnici, nebo třeba zmíněnou čarodějku. Třeba mě díky tomu napadne nějaká "lepší" myšlenka... ;-)
29.11.2016 19:54 - sirien
Tarfill píše:
Asi tě zklamu

dost, no. Doufal sem aspoň v nějaké pro tipy ohledně výběru vína a hudby ke hře nebo nějakej insight do výběru pane- figurek pro hru nebo tak něco.
29.11.2016 20:09 - Sparkle
Je na sobotu večer od 19:00 zarezerováno místo v restauraci U tučňáků: http://www.utucnaku.cz/ . Rezervace je na jméno "RPG".
29.11.2016 20:14 - Tarfill
Mam rad dobrou hudbu pro lepsi background, ale to na otevrenych hrach jako bude tahle moc nejde. Figurky ale budou a vino radsi neresim, nebo by si pak nekdo mohl myslet, ze tim neco sleduju... :-)
29.11.2016 20:14 - Šaman
Chápu. Hráčkám taky vždycky říkám, že je potřeba se nejprve individuálně sejít u mě doma a naplánovat postavu. S dlouhovláskami je také radno sejít se pak znovu a odehrát nulté dobrodružství jako intro.
A s chlapama se to prostě probere hromadně v hospodě. :)
2.12.2016 12:45 - Sparkle
Tak už zítra. Na všechny se moc těším.
2.12.2016 13:30 - Nachtrose
Nápodobně :-)
2.12.2016 14:05 - Nerhinn
Taky se těšíme!
2.12.2016 15:13 - Tarfill
Jedu v tom s Vámi... :-)
2.12.2016 16:33 - LokiB
To už je zítra? :)
Ne, vážně, snad mi ta rozjíždějící se podzimní chřipka do zítra usne. Budu na tom ze všech sil pracovat!
2.12.2016 17:35 - Flowerpot
Mal by som prísť do Prahy pred dvanástou, tak pevne dúfam, že mi nebude meškať vlak. Za prípadné meškanie sa keď tak ospravedlňujem.
2.12.2016 17:38 - Tarfill
No Loki, určitě si tu hru užijeme víc, když u toho budeš v dobré kondici.
Každopádně zdraví je přednější, takže kdyby se to náhodou zhoršilo, radši to moc neriskuj a zvostaň doma... ;)
2.12.2016 17:56 - LokiB
Tarfill: pracuju na tom, snad to bude ok :)
psal jsi někdy předtím, že budeš ještě něco posílat?
2.12.2016 18:06 - Tarfill
Nepsal. Ale myslim, že to ani není třeba. Vstupní text Ti sice poslat můžu (už je připraven), ale nevim, jestli to je nutný... vzhledem k tomu, že se ještě na místě může změnit situace...
2.12.2016 18:17 - Sparkle
Kdo bude mít zpoždění tak mi zavolejte nebo napište sms na 777133881, ať vám držím místo a nezabere ho nějaký náhradník.
2.12.2016 18:20 - LokiB
Tarfill: ok, jen jsem si nebyl jistý.
2.12.2016 22:09 - Nachtrose
Flowerpot: čiste ze zvědavosti - odkud jedeš?
3.12.2016 00:44 - Flowerpot
Nachtrose: Z mojej domorodej Žiliny.
3.12.2016 09:10 - Nachtrose
Mno to máš teda ešte o pekný kus ďalej ako ja :-)
3.12.2016 11:10 - Flowerpot
Tak ja v Prahe obvykle bývam, študujem a zarábam si na denný chlieb, akurát mi to teraz vyšlo trochu nešťastne, že som musel byť ešte včera u rodičov a dnes vstávať o piatej ráno, aby som to stihol. :)

Anyway, vlak mešká len nejakých civilných desať-pätnásť minút, a toľko asi budem meškať aj ja, tak snáď je to v poriadku.
4.12.2016 02:02 - Vojtěch
Dobrá akce! Děkuji všem zúčastněným!
4.12.2016 02:26 - LokiB
Děkuju taky za akci a hlavně pak všem u "našeho stolu". Tarfillovi pak za bezva seznámení se systémem DSA, moc pěkně připravené prostředí, včetně materiálů, backgroundu a tak všeho. Dal si s tím dost práce a bylo to vidět. Svoji postavu jsem si tak užil, systém si osahal v praxi. Pohodové odpoledne.
4.12.2016 10:39 - York
Mamutí dík zasluhuje hlavně Sparkle za perfektní organizaci. Bylo to každopádně fajn, škoda že jen jednou za rok ;)
4.12.2016 16:06 - Sparkle
Moc díky všem kdo jste dorazili, a zejména všem PJům za skvělé hry! Snad jste si to všichni užili.

A řešili jsme, že bychom to možná dělali 2x do roka, že by se mohlo něco udělat ještě koncem března.
4.12.2016 17:10 - Shako
Stihnul jsem jenom proběhnout okolo, ale vypadlo tam celkem narváno. A hráči se tak vhodně rozdělili, že jsem u každého stolu znal aspoň jednoho člověka.

Ale zrovna Yorka jsem tedy přehlídnul. Tys hrál u toho stolu, kde sedělo málo lidí, žádné deníky a spíš to vypadlo, že tam tak sedíte a povídáte? :-D
4.12.2016 17:29 - Aegnor
Shako: záhlaví téhle diskuze podle mě odpovídá na tvoji otázku:

York - Hra bez přípravy (improvizace)
4.12.2016 18:23 - York
Shako: To víš, no, není nad posezení v příjemné společnosti :-)

Ale zdání klame, kromě povídání jsme stihli odehrát pravěkou detektivku (kam se vešlo i téměř úplné vyhlazení znepřáteleného kmene) a katastrofické scífko.
5.12.2016 08:20 - Demonica
Všem díky za bazva akci a Tarfillovi za skvělou hru. Moc jsem si to užila.

Sparkle: Myslím že druhá akce na jaře by byla super, lidi by se určitě našli.
5.12.2016 10:18 - Mildar
Pridam se k dekovacce... Dekuji vsem. A jsem vsemi deseti pro dve akce rocne!
5.12.2016 13:23 - Vojtěch
V návaznosti na rozhovory vedené večer v hospodě - co takhle, když už tématicky zahrát neobvyklé systémy, třeba s alternativnímy systémy řešení sporů, nebo prostě jen méně známé? Že bych si konečně zahrál ten Cavemaster :D
5.12.2016 13:39 - Sparkle
Vojtěch píše:
V návaznosti na rozhovory vedené večer v hospodě - co takhle, když už tématicky zahrát neobvyklé systémy, třeba s alternativnímy systémy řešení sporů, nebo prostě jen méně známé? Že bych si konečně zahrál ten Cavemaster :D


Určitě!!! Cavemaster ano ano :)

Celkově jsme řešili, že by ten jarní RPG Day mohl být trochu jiný, zaměřený víc na ujetý věci, indie a GMless a takový ty srandy. A nebo někdy udělat něco jako mají larpaři Festival otrlého hráče tak udělat festival kde se bude hrát Fatal, Myfarog nebo Astrální doupě. Ale to jsme se shodli, že by se asi nikdo neuvolil to vést :)
5.12.2016 14:12 - Vojtěch
Od toho otrlého hráče jsem to raději vedl dál. Kdyby jako ujetosti typu Kobolds ate my Baby, tak jako jo, ale přece jen F.A.T.A.L.u a dalším bych se raději vyhnul.
6.12.2016 01:01 - Flowerpot
Sparkle píše:
Celkově jsme řešili, že by ten jarní RPG Day mohl být trochu jiný, zaměřený víc na ujetý věci, indie a GMless a takový ty srandy. A nebo někdy udělat něco jako mají larpaři Festival otrlého hráče tak udělat festival kde se bude hrát Fatal, Myfarog nebo Astrální doupě. Ale to jsme se shodli, že by se asi nikdo neuvolil to vést :)


Tak ja sa budem len v tichosti modliť, nech prejde tá prvá verzia, anžto sa jednak obávam, že na Myfarog dosť otrlý nie som, druhak chcem fakt moc konečne "prejsť" Montségur. :)
6.12.2016 01:39 - sirien
Well, vidím, že ste si to užili, super :)

Sparkle píše:
A nebo někdy udělat něco jako mají larpaři Festival otrlého hráče tak udělat festival kde se bude hrát Fatal, Myfarog nebo Astrální doupě.

Jako hrdý vlastník trička "Přežil jsem Festival otrlého hráče" s duhu blijícím jednorožcem Ti řeknu, že to asi nepůjde :) Na festivalové párty jsem o tom chvíli uvažoval, ale pak mi došlo, že u RPG má narozdíl od larpu vypravěč mnohem větší kontrolu nad děním a mnohem větší možnost přebít zoufalost samotných pravidel, takže fakticky sice lze udělat festival, kde si "užiješ" příšerné systémy, ale rozhodně nezískáš festival, kde by hráči opravdu procházeli tak děsivými zážitky, jako bylo hraní larpů typu Plán 8 z vnějšího vesmíru nebo Stoka (což byly dva favorité o cenu nejhoršího larpu ever a jako člověk, co jeden z nich hrál, musím říct, že zcela zaslouženě).

Alternativy by byly pozvat fakt hrozné vypravěče (možná autory systémů?), ale to je takové poněkud vulgární, protože u těch larpů to bylo stylem jako "hej, jo, tohle sem kdysi jako designer fakt failnul, tak se k tomu tady přiznávám", zatimco tady bys šila přímo do těch vypravěčů.

Popř. další možnost by byla udělat program z totálních šíleností typu Astrální doupě, Void atp. v kombu s věcmi jako FATAL nebo Myfarog plus samozřejmě legendary Violance (TM), jenže to bys to pak musela hrát parodicky s vědomím, že deš ten systém sežvejkat co to pude, což je opět dost jiný typ zážitku, než u těch larpů, kde jsme se jako hráči fakt upřímně snažili tam něco nějak odehrát, ale prostě to bez ohledu na naší snahu fakt nešlo.
6.12.2016 11:10 - Sroty
A co třeba udělat nějaký oldschool meeting? Hrálo by se třeba DrD 1.6, DrD+, první verze DnD nebo GURPS - takový výlet do historie starých systémů, který každý zná, ale už dlouho (nebo vůbec) je nehrál.
6.12.2016 11:16 - ShadoWWW
Nebo nějaké old-school dobrodružství v old-school stylu hraní.
6.12.2016 11:27 - Babaj
myslis Jarikovo dobrodruzstvi? :-)
6.12.2016 11:42 - York
Sroty: DrD 1.6 není žádnej oldschool - možná bych někde vyhrabal DrD 1.2 ;-)

Jinak do toho bych asi i šel (coby PJ), buď to DrD, nebo ADnD 2e. Možná i úplně originální DnD, kdyby se mi někde podařilo sehnat pravidla. Shadowrun 3e bych asi taky ještě zvládnul.
6.12.2016 12:02 - ShadoWWW
Jarik a Bílý hrad je už ohraný, ale taková Temná svatyně z prvního Dechu draka... :)
6.12.2016 12:33 - Vojtěch
Hele, Bílý hrad otočený o 90° určitě ohraný nemáte :P

Další možnosti z Old School Rennaisance zahrnují o DCC, Black Hack a další pošahanosti.

Jinak ODnD není problém, protože je vydali prakticky znovu a zdarma jako Swords and Wizardry
6.12.2016 12:38 - ShadoWWW
Vojtěch píše:
Jinak ODnD není problém, protože je vydali prakticky znovu a zdarma jako Swords and Wizardry


Ne, ne. To není ten pravý. My echt old-schoolisti trváme výhradně na původním, prvním vydání v dřevěné krabičce z roku 1974, ještě s otisky samotného Garyho. >:-)=
6.12.2016 12:41 - Vojtěch
Jo tak to jo. I když ohmataná kopie s otisky autorů DnD by asi taky zabodovala :D
6.12.2016 13:04 - Šaman
Klíč je v tlamě ještěra. Ale pšššt, jinak ho PJ přesune… :)
Za dobrodružství pro otrlého hráče bych považoval i originální Prokletí Karaku. My ho hráli až ve velmi upravené podobě a stejně některé věci nedávaly smysl. Ale rozhodně je to klasika.
6.12.2016 13:15 - LokiB
York: 1.2 není žádnej oldskool ... v krabici mám úplně první "verzi", bez zcela základních oprav tabulek či textů, vše v jedné knize, žádné dělení na pro hráče a pro PJ

Bílý hrad je náhodou super ;)

A upřímně ... na krátký one-shot ten rozdíl ani nepoznáte. Kdybychom na RPG dni hráli místo DSA staré DrD ... na kolika místech by se přitom něco odehrálo jinak? Nebylo by toho moc
6.12.2016 13:48 - York
LokiB píše:
v krabici mám úplně první "verzi", bez zcela základních oprav tabulek či textů, vše v jedné knize, žádné dělení na pro hráče a pro PJ


To už je dneska docela poklad ;)
6.12.2016 14:17 - Sparkle
sirien píše:
Popř. další možnost by byla udělat program z totálních šíleností typu Astrální doupě, Void atp. v kombu s věcmi jako FATAL nebo Myfarog plus samozřejmě legendary Violance (TM), jenže to bys to pak musela hrát parodicky s vědomím, že deš ten systém sežvejkat co to pude, což je opět dost jiný typ zážitku, než u těch larpů, kde jsme se jako hráči fakt upřímně snažili tam něco nějak odehrát, ale prostě to bez ohledu na naší snahu fakt nešlo.


No já jsem to určitě myslela, pokud už, tak jako parodii. Že by to GM vedl co nejvíc as written, včetně tónu dobrodružství a settingových prvků.
6.12.2016 14:31 - Gurney
Taky mám dost velké pochybnosti, jestli se dá něco jako festival otrlého hráče zopakovat v rpg podobě. Věci jako FATAL nebo Racial Holy War (Myfarog jsem neviděl, tak nevím jak moc se v něm projevuje, že je autor magor, nicméně očekávám podobnou kvalitu) jsou totiž (odhlédne-li člověk od extrémně podivného fetišismu/primitivního rasismu) v jádru nepříliš zajímavý způsob jak strávit odpoledne. Void je to samé bez té kontroverze navíc (nebo vlastně čehokoli navíc).

DrD by možná bylo zajímavé si zahrát na nějakých fakt vysokých úrovních (30+) a skutečně podle toho co v těch pravidlech je, nikoli podle toho co si obvykle lidi myslí že v nich je, protože už to před nima někdo zhouseruloval (zajímalo by mě, jestli už to vůbec někdy někdo zkoušel). Nicméně osobně by mi stačilo přečíst si z toho nějaký zápis, trávit čas byť jen vytvářením postavy, nedejbože přípravou a vedením té hry by se mi fakt nechtělo.

High-level DCC nebo nějaké další netradiční variace na OD&D zní naopak zajímavě.
6.12.2016 14:44 - Sparkle
Gurney píše:
v jádru nepříliš zajímavý způsob jak strávit odpoledne


Faktem je, že mám zkušenosti s tímto typem hry jen v nameteném stavu. Za střízliva by to asi nebylo ono.
6.12.2016 14:53 - Vojtěch
Ono High level DCC... má to 10 lvlů. I když ty mají své bonbonky.
6.12.2016 16:45 - Nachtrose
A Končina by se nehrála?
6.12.2016 16:51 - Vojtěch
Než s tímhle začneme... kdo se hlásí dobrovolně, aby ty věci nastudoval dost na to, aby v tom něco odvedl? Já tedy ne.
6.12.2016 17:04 - sirien
Nachtrose píše:
A Končina by se nehrála?

Bohové, jak jsem ve svém výčtu mohl na tuhle perlu naší scény zapomenout! (možná, protože už chcípla? *hope in my eyes*... už je tam půl roku totálně mrtvo, o tom že tam byly jen dva trapné články a předtím půl roku taky nic... promising, promising...)
6.12.2016 20:53 - Jarik
Ja ten poklad DrD "1,0" mám taky. (se ztracenýma prvníma 2 stranami)
Akorát už nemám ty nejstarší verze PPP a PPE. Škoda. Tam ještě chodil chodec s flétnou.
6.12.2016 20:56 - LokiB
Jarik: a lupič se škrtící šňůrou a obuškem ;)
6.12.2016 21:29 - Naoki
Že bych vyhrabal své starý pravidla Rolemasteru na kterém jsem začínal?
20.12.2016 09:29 - Mildar
Ja se ted zamiloval do Dogs in the Vineyard RPG. Asi bych to byl i ochotny vest. Uchylarna to je na "podivny system" dostatecna :D Jestly je hra z roku 2004 dostatecne odlschool, to v teto diskusni skupine radsi rozebirat nebudu :D
20.12.2016 11:25 - Sparkle
Mildar píše:
Ja se ted zamiloval do Dogs in the Vineyard RPG. Asi bych to byl i ochotny vest. Uchylarna to je na "podivny system" dostatecna :D Jestly je hra z roku 2004 dostatecne odlschool, to v teto diskusni skupine radsi rozebirat nebudu :D


Jů, to by byla paráda!
20.12.2016 21:17 - Shako
Mildar píše:
Dogs in the Vineyard RPG


Hrávalo se to u nás pár let zpátky, párkát i na OG. Určitě bych si znova zahrál.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.20004391670227 secREMOTE_IP: 3.142.98.108