Volná diskuze

Asar
18.7.2014 12:14
D&D 5e přes Fantasy Grounds
Vlákno o hraní D&D 5e přes Fantasy Grounds.

Jaké by měly být kouzelné předměty (ne běžné lektvary a svitky)?

Jedné otázce můžete přidělit max. 1 bodů.
Celkem můžete přidělit max. 1 bodů.
Běžnější (v každé jeskyni se jich pár válí)kladné body11
Velmi vzácné - nejspíš z dávno padlé civilizace - ale mocnékladné body24

Jaká by měla být magie?

Jedné otázce můžete přidělit max. 1 bodů.
Celkem můžete přidělit max. 1 bodů.
Hodně vzácná (mágové jsou výjimeční)kladné body19
Celkem běžná (magické univerzity jsou v každém větším městě)kladné body14

Jaký by měl být herní svět?

Jedné otázce můžete přidělit max. 1 bodů.
Celkem můžete přidělit max. 1 bodů.
Laděný spíš evropským středověkem (feudální země a jejich konfliky, hodně cizích postav)kladné body11
Spíš fantasy (konflikt božstev, hodně nestvůr)?kladné body24
21.10.2014 17:41 - Nachtrose
sharka píše:
To bylo kvůli druidovi a jeho trnům a OP healům. Hádej, který člen výpravy včera chyběl.


Nezapomen na kouzelnika a spanek. Ktery tak uplne na nemrtve nezabira...
21.10.2014 17:44 - Babaj
no mezi nama tohle neodhadl dobre Dm a ani hraci _:)
21.10.2014 17:49 - Babaj
poslat na nas npceckem killici potvoru po te ,co pred nekolika koly, nam Ikacknul wight jednoho clena vypravy a druhym dvoum snizil maximalni pocet zivotu pod polovinu.. je dost husty :-) navic na vyber bylo akorat slepa ulicka v mistnosti.. tzvana hrobka a nebo unik pres smrtici mrak ,kterym probehne tak polovina skupiny..... kovarna jaksi uz byla v oblezeni prichazivsi lebky a jejich zombiich nochsledu.... proste ... ooc nam naznacit ze poleti koule ,, je jaksi mimo reakci postav... ale nechci se k tomu vracet.. mohli jsme se pokusit schovat, nebo opravdu proste jen zdrhata probehni kdo muzes :-). To jak ma reagovat lebka.. to bohuzel nevi ani hraci ani postavy.. a ani to nezjisti .-) a pokud ano tak stejne pozde :-)
a spolehat se na to ze by nas nehledala kdyz nas uvidi jak zabihame do mistnosti . se spolehat moc neda :-)) navic do mistnosti ze ktere neni vychod... teda aspon podle toho jak jsme to odhadovali.
21.10.2014 17:55 - shari
Poučení je: nehrát klerika. Je 100% potvrzeno, že v 5e je naprosto k ničemu. Takže příští dobrodružství budu hrát jen v případě, že se mi podaří vyrobit si solidního rangera nebo fightera. (a pokud mě pozvete teda)
21.10.2014 18:33 - Babaj
zvana jsi byla, jsi a budes :_)) a oteze klerika za tebe vemu na sva bedra ja...
takze smele do klerika nebo fightera.. atg se uvolnis :_)
21.10.2014 18:35 - Nachtrose
Sharka: ranger i fighter jsou fajn. I kdyz asi zalezi na specializaci. Kdyztak to muzeme poresit bud tady, nebo v PM, nebo na jinem kanale ( g+, fb... )
21.10.2014 18:43 - shari
Ještě si musím nastudovat pravidla pro souboj, ale zatím mám předběžně vybrané great weapon fighter, dual-wield ranger nebo archery ranger. Tihle vypadají na prvních třech úrovních dobře, a nemá moc smyslu si číst ty schopnosti moc dopředu, bo dál než na čtvrtý level se stejně nedostanem.
21.10.2014 19:22 - wlkeR
Complete spoiler mých úprav dobrodružství od originálu (Protože tenhle týden abstinuju od Aionu, možná mě to odnaučí ty trainy.)
21.10.2014 19:50 - Babaj
to ledasco vysvetluje... zakerne to bylo az moc :-))))
21.10.2014 20:22 - wlkeR
Ponaučení pro příště:


PS tohle by rovnou mohla být dobrá ilustrace pro Damakův Tajemný výšleh. *cough*
21.10.2014 21:59 - Nachtrose
Ja jen myslim, ze to dobrodruztvi bylo psano tak jak bylo umyslne, aby totiz zanechavalo stopy na tu "tajnou" linii v pozadi, aby meli postavy JAK vubec vytusit, ze se tam jeste neco dalsiho deje...
21.10.2014 22:23 - Babaj
njn tech stop bylo malo a nebo tak dobre nezretelny ze to hraci nepostrehli .-))
21.10.2014 22:25 - Babaj
ale ono je to i tim ze nejsme na sebe zvykli :_)))
21.10.2014 23:37 - Anduriel
Sry že se vám cpu do interní diskuze, ale chtěl jsem vám poděkovat že sdílíte zážitky a postřehy z hraní. Zrovna s družinou LMOP hrajeme a nápady z Wlkerova blogu jsou... inspirující :)

Nechtěli by jste sem hodit nějaký ucelenější připomínky? Wlker na blogu třeba popsal že postavy umírají. Jak jste to řešili? Narážím na mechaniku záchraných hodů, umíralo se proto, že nevycházeli hody, nebo protivníci útočili i na vyřazené postavy? Ptám se proto, že mi v 5 edici přijde poměrně jednoduché srazit char na 0 hp, ale skutečně ho zabít už je dost obtížné (pokud teda nepřijde TPK). Tak by mě zajímal jak to bylo u vás, dík :)
21.10.2014 23:52 - ShadoWWW
Já si ten spoiler přečtu až někdy. Ale musí to být krutopřísný, když Nachtrose s Babajem otočili. :)

Anduriel: Na začátku se umíralo kvůli rozdělení družiny. (Silácké řeči typu: "Vy jděte tam a my půjdem tam. To zvládnem!") Pak se taky umíralo na smolně padající kostky. Pak na různé vedlejší chyby (jako když si léčivé lektvary vzala postava, co opustila družinu). Ale většinou když se sešlo víc špatných věcí najednou.

Má poslední smrt byla smolná v tom, že mi jistá nestvůra snížila životy na 0 a neuspěl jsem v záchranném hodu, který mi tím snižil celkové životy na 0 = smrt namístě.

Když se drží všichni pohromadě a je v družině klerik s dobrou kostkou, tak by ke smrtím nemělo docházet.
21.10.2014 23:57 - Nachtrose
Anduriel: mam pocit, ze postavy umreli snad uplne na vsechno. failed save, criticaly failed save, utok pri bezvedomi, kriticky utok pri bezvedomi a pak jeste bonus instakill od hnusky jeji specialni abilitou :-D
21.10.2014 23:59 - Nachtrose
ShadoWWW píše:
Já si ten spoiler přečtu až někdy. Ale musí to být krutopřísný, když Nachtrose s Babajem otočili. :)


nejsem si jistej,zda to chapu spravne...
22.10.2014 12:43 - Babaj
co nechapes to obraceni nebo neco ze spoilu?:-))
22.10.2014 12:55 - Nachtrose
Jak/co jsem mel obratit. Myslim, ze mam na to porad stejnej nazor.
22.10.2014 13:10 - Babaj
ja taky napsal ze to ledasco vysvetluje... jen to dost zavanelo tim ,ze jsme nemeli dost informaci tento vysledek nejak ovlivnit :-))

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.092165946960449 secREMOTE_IP: 54.173.214.79