Historie Cadwallonu

Stručná historie Cadwallonu podle DM Secret 1
Napsal Dalcor
Na počátku všeho byl spor mezi dvěma bohy. Vědomím a Touhou. Touha je zrozen ze spojení prvních bohů. Běsnění provázející jeho zrození však způsobilo smrt mnoha živým tvorům. Touha našel mír až v malé jeskyni, kterou se jeho otec Vědomí snažil uzamknout, aby zabránil dalším ztrátám. Touha se vzepřel, jeho otec byl ovšem silnější a před tím, než ho uvrhl do propasti, uštědřil synovi dvacet dva ran. Touha, uvězněný v propasti, projevil druhou stranu své přirozenosti - po běsnění přišel dlouhý čarovný spánek. Ve svých snech vytvořil překrásné zahrady - útočiště vyhnanců.
Když Touha poprvé cestoval kontinentem Aarklashe, nepůsobil všude jen zkázu. Z Touhy přišla na svět šestice draků. Čtyři draci elementů a dále Vortiris, drak temnoty a Maloth, drak světla. Zatímco Vortiris se rozhodl Touhu z jeho vězení v Propasti osvobodit, Maloth se postavil na stranu Vědomí. Vortiris pozvedl rasu ještěřích lidí, Ofidianů, a postavil je proti strážcův vězení Sfingám z Utopie. Během zuřivého boje probudili soupeřící draci Touhu z jeho spánku a jeho nanovo propuklé běsnění málem dokázalo zdolat magické ochrany jeho vězení. Ovšem Vědomí využil okamžiku, kdy oba draci byli naplno pohlceni bojem a jeskyni, ve které Touha spal, postavil mimo čas a obklopil ji bludištěm, které zabraňovalo přístup k místu, kde Touha přežíval.
Touha opět upadl do magického tvořivého spánku. Labyrint se stal nedokončenou říší spojující Aarklash se Zahradami Touhy. Jeho vědomí časem nalezlo cestu skrze měnící se bludiště a dosáhlo Cadwallonu, strážního města Sfing. Každý háj touhy je jeho fyzickým spojením s městem a každá touha či emoce obyvatelů Cadwallonu cestují k bohu, který tak zesiluje svůj vliv na město. Věčná touha obyvatel vyšvihnout se výše je jeho "darem" obyvatelům města. I přes svoji izolaci tak Touha nejen dokáže cítit všechno, co se děje v Cadwallonu, ale přímo fyzicky zasahovat do samotného stvoření. Magické háje či Moře kořenů jsou ukázkami jeho moci měnit a tvořit. Kromě toho Touha vytváří touhu navštívit poloostrov, na kterém se Cadwallon rozkládá.
Město Cadwallon bylo kdysi městskou pevností, kde Sfingy strážily bránu Touhova vězení, po zuřivé válce s Ofidiany bylo ovšem město vypáleno. Stopy po válce lze nalézt v okolí města, hlavně pak na planině nazvané Tesáky Vile –Tis. Ofidiané sice město dobyli, jejich bůh a stvořitel, drak Vortiris, byl pryč, navždy ztracený v Labyrinthu, vybudovali však obrovský chrám zasvěcený Touze a Vortirisovi, kde za pomocí krutých rituálů získávali sílu z obou těchto mocností. V roce 255 konečně pochopili, že je jejich bůh volá z jiné roviny existence, magickým portálem pak většina rasy opustila Aarklash. Jen několik malých sídel zůstalo na Aarklashi, jejich členové se brzy spojili se Zákrutami temnoty. Ofidiané po sobě zanechali tisíce mrtvých těl otroků v podzemí Cadwallonu, které mohou sloužit potřebám Acheronu a jsou tudíž věčnou hrozbou obyvatelům současného města.
Město vždy sloužilo jako útočiště starším rasám - kentaurům, minotaurům či obrům, ve městě se ale plně usadili až Cynwallští elfové. Zužováni válkou s nemrtvými a obdivující práci prastarých učitelů jejich rasy (sfingy) dokázali pochopit nebezpečí skrývající se v útrobách města. Duch jejich vůdce, Průvodce Elhana, dokázal vstoupit do obrovského automatonu. Časem se k němu přidali další mocní Noesi a z jejich spojení vznikl mocný, ale trochu zmatený, duch, který se stále snaží ochraňovat a ovlivňovat Cynwallské elfy ve městě.
Když Sophet Drahas, Acheronský prorok vyrazil se svou armádou směrem na Cadwallon, probudil se i Touha. Našel si svého vyvoleného, žoldnéřského kapitána Vania, kterému předal 22 karet velkých arkán tarotových karet. Každá karta byla očarovaná specifickým a silným kouzlem. Vanius porazil armády Draha právě díky 20 kartám, které rozdal svým poručíkům. Dvacátou první arkánu - Císaře - svěřil Vanius nekromantovi jako záruku spojenectví proti Feydovi Mantovi. Sophet Drahas má nadále hluboko pod městem své sídlo - Popelavý dvůr – ze kterého ovlivňuje život v Cadwallonu nejen Cechem uchvatitelů (Guild of Ususrers), ale i celou řadou dalších tajných agentů a sympatizantů.
Dvacet velkých arkán Vanius rozdělil mezi své poručíky, první Cadwallonské šlechtice. Svoji kartu a funkci Vanius předal svému nástupci a vydal se hledat Touhu, který opět upadl do magického spánku. Vanius se ovšem ztratil v Labyrintu.
Vévodové měli po staletí hlídat silné Vaniovy taroty, ale ty už jsou rozesety po celém Aarklashi. Současný vévoda, Den Azhir, byl sám Svobodníkem a tedy přímo spojený s Cadwallonským tarotem. Rozhodl se obnovit tuto čestnou funkci a znovu sjednotit všechny velké arkány Vaniových tarotů.
Napsal Dalcor 29.07.2007
Zaslat reakci na článek
Velikost okna: [1] [2] [3]
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.2838659286499 secREMOTE_IP: 52.205.167.104