Šeptavý stín

Další přírůstek do sbírky nestvůr, které mohou obohatit vaší hru.
Napsal Vannax

Stín, šeptavý


Podnebí/terén: Jakékoliv
Četnost: Velmi vzácný
Organizovanost: Samotář
Denní doba: Jakákoliv
Potrava: Žádná
Inteligence: Průměrná (8-10)
Poklady: Žádné
Přesvědčení: Zákonné zlo
Výskyt: 1
Třída zbroje: -2
Pohyblivost: 24
Životaschopnost: 7
THAC0: 13
Počet útoků: 2
Zranění: Zvláštní
Zvláštní útok: Chlad
Zvláštní obrana: Imunity
Mag. odolnost: Žádná
Velikost: Žádná
Morálka: Zvláštní
Zkušenost: 420


Vzhled:
Šeptavý stín nemá žádnou stálou fyzickou podobu ani tvar. Tvoří jej esence stínu z Negativní materiální sféry a tak je možné jej vidět pouze jako slabé přítmí. Šeptavý stín umí tvarem zhruba napodobit dvounohou bytost, což téměř automaticky provádí vždy předtím, než zaútočí. Nejraději zůstává skryt před zrakem každého, kdo by jej měl v úmyslu spatřit a využívá k tomu schopnost rozptýlení sebe jakmile se na něj někdo zadívá. Šeptavý stín získal své označení díky hlubokému šeptání a sténání, které je zdálky slyšet předtím, než nestvůra zaútočí, hlubokým tónem kvílí děsivou melodii, která přetrvává v myslích přeživších obětí jako noční můra po celý zbytek jejich životů.

Boj:
Šeptavý stín vyzařuje auru chladu, která potlačuje všechny zdroje tepla v dosahu pěti stop od nestvůry. Šeptavý stín útočí tak, že přenese stínovou esenci svého nehmotného těla přes tělo oběti, čímž rozpoutá děsivý vedlejší účinek. Po počátečním úspěšném útoku oběť pocítí okamžitý pokles teploty a to tak, že se do jejího těla pustí chlad. Druhý úspěšný útok zapůsobí na oběť ještě hlouběji, takže cílová postava utrpí 1k4 body zranění a musí provést úspěšný záchranný hod proti paralýze, jinak dočasně ztratí jeden bod síly. Oběť útoku šeptavého stínu postihuje stejný následek i po každém dalším úspěšném útoku stínu. Pokaždé když oběť neuspěje v záchraně proti paralýze, pak existuje ještě možnost, že upustí vše co drží v rukou; provádí se ověřením Odolnosti. Když skóre Síly postavy klesne na jednu třetinu původní hodnoty, není schopna provádět jinou činnost, než leže na zemi a choulit se do klubka v marném pokusu udržet si tělo v teple. Šeptavý stín ovšem nemůže zaútočit na nikoho, kdo je pod vlivem kouzla Požehnání či podobného. Tato nestvůra, co by nemrtvý, je imunní vůči všem účinkům okouzlení, zadržení, spánku, polymorfie, chladu, elektřiny, šílenství, jedů, paralýzy nebo smrti.

Přirozené prostředí/Společenství:
Šeptavý stín vládne nad zemí, kde byl zabit; často je to v neobydlených oblastech, kde oběti žadoní o pomoc, kterou nikdo nemohl vyslyšet (není to však pravidlo). Jsou ryze teritoriální a mají v úmyslu pouze informovat každého, kdo vstupuje na daný úsek země, o své smrti, o zločinech, které zde byly proti němu spáchány a to je právě zdrojem tajemného huhlavého šeptání. Kletba šeptavého stínu dojde naplnění, když se bytosti, které se stín pokouší varovat, místo varování zabije svou přítomností.

Soužití:
Šeptavý stín nepochází z tohoto světa a tak nemá žádnou ekologickou ani společenskou roli v tomto světě.
Napsal Vannax 30.10.2007
Zaslat reakci na článek
Velikost okna: [1] [2] [3]
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.27223110198975 secREMOTE_IP: 18.97.14.85