D&D Game day 21/3 Praha - Report

"Připojte se k tisícíovkám hráčů a vypravěčů po celém světě, kteří oslaví příchod nové příručky."

- tak jsem se připojil a slavil, byť skromněji než ostatní, kteří k tomu později už nepotřebovali ani hernu, a kostky byste jim v té době do ruky nedali.

Včerejší game day byl můj první a předem řeknu, že líp jsem se nebavil, ani nepamatuju. Přes odjezd z ČB v 7 ráno a příjezd někdy po 10. večer, dotěrnou ozvěnu (ale možná to vylepšovalo atmosféru, nakonec vám ani nevím) co mi zopakovala psionovy uštěpačné poznámky hned několikrát a zvýšenou náročnost většiny střetnutí neměla celá akce chybu.

Do almizovaného (almizované (adj): pozměněné Almim, toho dne naším DM) dobrodružství pro 5-6 prefabrikátů 6. úrovně jsme se vrhli v tomto složení:

kin jakožto shardmind "tvrdý mozek" psion (Balashi)
Korax chránící zadky družiny před nakopáním za wildenského battleminda (Zazenna)
Naoki v botách minotauřího runepriesta (Foostus)
Sari na cestě za osvícením za githzerai mnišku (Izera) a
wlkeR, a.k.a. půlelf "jednička (na útok)" ardent (Kalen).

Protože šlo o záležitost na nějakých 6 hodin (včetně krátkých přestávek), nebylo mnoho času na nějaký těžký roleplaying. Přesto si kin dokázal během prvních pár minut znepřátelit větší část družiny (ale čert ví, že v rejži by ho nikdo z nás nenechal; princip "co se škádlívá" funguje bezchybně) a zejména Naokiho popisy útoků (zejména v začátcích soubojů, dál už to adrenalin nedovolil) navodily představu něčeho většího než deskovky s pěti souboji spojenými "tak jdeme dál tou chodbou."

Mluvě o soubojích, ve své hře je pokud možno vynechávám, protože trvají nesnesitelně dlouho. Almiho DM nadřazenost (aura dohled; hráči kteří začnou své kolo v auře jednají rychle, nemají zbytečné řeči a zapomínají si přičítat bonusy k obranám) ale způsobila, že všechno odsýpalo jak mělo.

A čemu jsem se v té cizině naučil?

- Herna Dungeon (U skládky 7, Praha 9, 50m od zastávky Metro B Českomoravská) je bezvadné místo pro Dungeons & Dragons. Herní prostory jsou ve sklepě (nicméně s okny, aspoň malými), ale je tam čisto a příjemně (až na akustiku, jak jsem pravil).

- První axiom Almiho D&D algebry: K úrovni každého encounteru lze vždy přidat 1.

- Když na vás začne mluvit kámen, ustupte o 5 čtverců.

Shledejmež se nad Monster Manuálem 3!
Napsal: wlkeR
Autorská citace #1
22.3.2010 19:38 - Alnag
Bomba! Díky!
Autorská citace #2
22.3.2010 19:51 - Naoki
Píše:
Herna Dungeon (U skládky 7, Praha 9, 50m od zastávky Metro B Českomoravská) je bezvadné místo pro Dungeons & Dragons

Jediné co bych jim vytkl je ten nepořádek na ulici. Skutečně jsem nikdy nečekal, že někdy narazím na ulici s tak výstižným názvem :D
Píše:
Když na vás začne mluvit kámen, ustupte o 5 čtverců

+1 popř. by se měly najít nějaké špunty na mysl
Autorská citace #3
22.3.2010 20:26 - wlkeR
Alnag: Problém to byl, páč kýbl místo hlavy, ale budiž XD

Naoki: Sari pravila, že je to tam náhodou úžasný, jen místo těch zářivek tam (na tý skládce) mohly být vyhozený rakve :D
Autorská citace #4
22.3.2010 21:32 - Nachtrose
Netusim zatim ( cti: jsem linej hledat ), kdy vyjde MM3, ale pri trose stesti se mi snad situace srovna natolik, abych uz na ten DnD Day prijet mohl.
Autorská citace #5
22.3.2010 21:33 - Naoki
Mmch, všimli jste si, že jsme se ani jednou vzájemně nezeptali na jména postav? :D Mě to ve dvou chvílích napadlo, ale zase se mi jméno mé postavy tak nelíbilo, že jsem to radši přešel :D
Autorská citace #6
22.3.2010 22:37 - wlkeR
Naoki: Vůbec se ti nedivim, Foostus je jak něco co si člověk seškrabal z chodidla poté, co po 14 dnech zul tenisky.

Nachtrose: A to já sem zase aktivní až moc (protože se mám učit fyziku, meh) : Monster Manual 3 D&D Core Rulebook D&D Mike Mearls 06/15/10
Přímo uprostřed zkouškovýho, nádhera :D

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

wlkeR

Age 29 DM
Initiative: Hyperactive
Senses: Senseless
HP: Nope, MSI
AC: 230 V, 50 Hz
Fort: Home
Ref: Nothing up-to-date
Will: Do anything for chocolate
Speed: v=ds/dt
(M) Sextant (standard * at-will): 2pi radian damage
Alignment: Unaligned
Languages: CZ, GER, EN
...více
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.069664001464844 secREMOTE_IP: 3.17.28.48