Legendy - první ilustrace

Ukázka ilustrace z Legend - chystané hry na hrdiny nakladatelství Mytago.

Napsal: Skaven
Autorská citace #1
6.8.2010 20:46 - Nachtrose
Nebyla by moznost si to i zvetsit?
Autorská citace #2
6.8.2010 21:50 - PetrH
ahoj.
myslim, ze urcite ano, skaven nekde daval vetsi img.
Autorská citace #3
9.8.2010 01:42 - Shako
Pekna ilustrace, tesim se na dalsi. :-)
Autorská citace #4
10.8.2010 14:39 - Night of Triumphatorr
doufám, že takových bude více.
Autorská citace #5
13.8.2010 10:05 - PetrH
a co tato? vydano na rpgforu
Autorská citace #6
13.8.2010 10:37 - Night of Triumphatorr
Skvělí.
Jen jsem se na to musel jít podívat přímo na RPGF - tady mi to nějak nešlo otevřít.
Autorská citace #7
13.8.2010 11:08 - Gurney
Ten první obrázek mi zas tak úžasný nepřijde ale trpaslíci se mi líbí.
Autorská citace #8
13.8.2010 13:52 - Alnag
No... mnohonásobně lepší než DrD2...
Autorská citace #9
16.8.2010 02:02 - SEB
vypadá to moc pěkně!

a plní to důležitou funkci, chci o světě a hře vědět víc!

ještě jsem o tom neslyšel, nějaké detaily by byly?
Autorská citace #10
16.8.2010 09:12 - PetrH
takze prvni stripky jsou na webu http://legendy.mytago.cz
Autorská citace #11
16.8.2010 10:48 - Alojz
Mne pripadá to vyhodnocovanie nejaké chaotické. Skúsil som si aj ten hod kockou a vôbec som tomu nepochopil + som si aj prečítal diskusiu na RPGF a taktiež nechápem načo bude nejaký mechanizmus na peniaze.
Autorská citace #12
16.8.2010 12:04 - táá dýý dáá dýý dá
neco podobneho bylo i v (n)WoD. misto aby se resili jednotlive dolary, eura koruny apod. tak to shrnuli teckama ve zdrojich a teckama jako prirazenou hodnotou u vybaveni. fungovalo to
Autorská citace #13
17.8.2010 20:25 - Shako
web píše:
Jaký je předběžný termín vydání?

Rádi bychom stihli vydání před Vánoci, ale termín pro nás není priorita - pokud by hra nebyla v bezvadné podobě, odložili bychom vydání na příští jaro. V tuto chvíli počítáme s termínem zima 2010.


Jak to vypada? Porad je to jeste realny termin (stihate vse do konce roku?) nebo uz to spis vypada na jaro?:)
Autorská citace #14
18.8.2010 13:49 - Skaven
Alojz píše:
Mne pripadá to vyhodnocovanie nejaké chaotické. Skúsil som si aj ten hod kockou a vôbec som tomu nepochopil + som si aj prečítal diskusiu na RPGF a taktiež nechápem načo bude nejaký mechanizmus na peniaze.


Jednoduchý příklad:
Zloděj se snaží strážnému ukrást klíče od vězení. Podmínky jsou ideální, strážný spí, je špatné světlo. Na stupnici 1-12 to DM stanoví jako lehce podprůměrnou obtížnost 5.
Zloděj je mladý, ale šikovný, jeho šance na krádež na stupnici 1-12 je 6.
Nyní následuje hod: hráč si vezme 6 kostek a hodí. Pokud mu padne 5 a více (např. 2,2,1,1,0,0) povede se mu to, pokud méně (1,1,0,0,0,0,), pak neuspěje.

Shako píše:
Jak to vypada? Porad je to jeste realny termin (stihate vse do konce roku?) nebo uz to spis vypada na jaro?:)


Pracujeme, až se z nás kouří, ale úkolů a ladění je opravdu mnoho, takže reálný termín s pořádnou rezervou vidím až na podzim 2011. Rovněž kvůli vydání Drd2 jsme se přiklonili k pozdějšímu datu, přeci jen dvě hry ve stejném nebo o pár měsíců rozdílném termínu by bylo pro český trh příliš.
V dohledné době chystáme nějaké delší preview, s největší pravděpodobností půjde o podklady k trpasličímu národu - jako ukázka podrobnosti a rozsahu práce, aby si o nás snad někdo nepomyslel, že se flákáme :)
Autorská citace #15
18.8.2010 14:41 - Shako
Skaven píše:
Rovněž kvůli vydání Drd2 jsme se přiklonili k pozdějšímu datu, přeci jen dvě hry ve stejném nebo o pár měsíců rozdílném termínu by bylo pro český trh příliš.


No, bylo by fajn videt na vanoce 2010 nebo aspon na leto 2011 aspon jednu. Ale chapu, ze nema cenu se prat s DrD II.
A kazdopadne diky za info.
Autorská citace #16
18.8.2010 15:02 - Alojz
Takže obtiažnosť 1 je najľahšia a mal by ju zvládnuť aj neskúsení zlodejíček, 12 je ta najťažšia- Zlodej ktorý hádže s jednou kockou je úplný amatér a zlodej ktorý hádže s 12 je expert.
Bude mať DM nejakú tabuľku na vyhodnotenie stupňa obtiažnosti?
Bude určenie s koľkatím kockami má hráč hodiť ako vo WoD?
Keď môže padnúť na hráčových kockách max. 24, tak môže byť aj väčšia obtiažnosť?
Autorská citace #17
19.8.2010 08:49 - Skaven
Alojz píše:
Takže obtiažnosť 1 je najľahšia a mal by ju zvládnuť aj neskúsení zlodejíček, 12 je ta najťažšia- Zlodej ktorý hádže s jednou kockou je úplný amatér a zlodej ktorý hádže s 12 je expert.

přesně tak

Alojz píše:
Bude mať DM nejakú tabuľku na vyhodnotenie stupňa obtiažnosti?

určitě ano

Alojz píše:
Bude určenie s koľkatím kockami má hráč hodiť ako vo WoD?

můžeš to konkretizovat?

Alojz píše:
Keď môže padnúť na hráčových kockách max. 24, tak môže byť aj väčšia obtiažnosť?

Ano, teoreticky může, ale výsledky na 12 padají opravdu zřídka...
Autorská citace #18
19.8.2010 10:24 - Alojz
No ak si to dobre pamätám tak hráč dával skúsenosti do schopností ktoré chcel rozvíjať a keď dosiahol nejaký Bod tak za každý taký bod dostal jednu kocku naviac k danej schopnosti (Kapsárstvo 5 kociek, Liečenie 3 kocky, atď..)
Autorská citace #19
19.8.2010 18:43 - Colombo
a na co by ti bylo tolik koček?
Autorská citace #20
19.8.2010 19:30 - Alojz
Do zásoby =D Kociek nie je nikdy dosť
Autorská citace #21
19.8.2010 19:58 - Night of Triumphatorr
Alojz píše:
Do zásoby =D Kociek nie je nikdy dosť

přísně tak! Omrzí-li vás hra můžete je sobě začít házet
Autorská citace #22
20.8.2010 01:34 - Skaven
Alojz píše:
No ak si to dobre pamätám tak hráč dával skúsenosti do schopností ktoré chcel rozvíjať a keď dosiahol nejaký Bod tak za každý taký bod dostal jednu kocku naviac k danej schopnosti (Kapsárstvo 5 kociek, Liečenie 3 kocky, atď..)


V Legendách je to jednodušší - číselné hodnocení schopnosti se rovná počtu použitých kostek, principelně je to asi to samé (tedy za zkušenosti si kupuješ přidané kostky k daným schopnostem), abych to mohl porovnat, potřeboval bych před sebou pravidla WOD, které mám v práci, kde se zase zpravidla nedostanu na kostku :)
Autorská citace #23
20.8.2010 09:25 - Night of Triumphatorr
to Skaven: jo funguje to stejně. Jen ve WoD musíš na kostce (1k10) hodit 8+ aby byla považována za úspěch. Háže se bankem kostek a musíš hodit určitý počet úspěchů (přičemž s tou základní 8 se nehýbe). Bonusy a postihy tam aplikuješ na bank kostek...

A v Legendách (jestli jsem to dobře pochopil) kostky sečtěš a musíš překonat nějaké cílové číslo (obtížnost)?
Autorská citace #24
20.8.2010 10:16 - Skaven
Night of Triumphatorr píše:
A v Legendách (jestli jsem to dobře pochopil) kostky sečtěš a musíš překonat nějaké cílové číslo (obtížnost)?


Přesně tak, jinak tady je jednoduché demo hodu v php.
Autorská citace #25
20.8.2010 10:28 - Night of Triumphatorr
takže bude u vlastností číselné hodnocení (tj. ne slovní jako ve FATE)?
Autorská citace #26
20.8.2010 11:29 - Alojz
Bude hrať aj nejakú úlohu ten rozdiel v súčte a obtiažnosti? Niečo ako: Rozdiel je -2 je to neúspech ale bomba ti nevybuchla pod rukami, rozdiel -6, je to fatálny neúspech a bomba ti odtrhla ruky.
Autorská citace #27
21.8.2010 01:21 - Skaven
Night of Triumphatorr píše:
takže bude u vlastností číselné hodnocení (tj. ne slovní jako ve FATE)?
ano, pracujeme s čísly.

Alojz píše:
Bude hrať aj nejakú úlohu ten rozdiel v súčte a obtiažnosti? Niečo ako: Rozdiel je -2 je to neúspech ale bomba ti nevybuchla pod rukami, rozdiel -6, je to fatálny neúspech a bomba ti odtrhla ruky.
ANO, S ROZDÍLEM SE VE HŘE POMĚRNĚ ČASTO POČÍTÁ - V SITUACÍCH, KDY TI NESTAČÍ STANOVIT POUHÝ ÚSPĚCH/NEÚSPĚCH
Autorská citace #28
23.8.2010 20:36 - Night of Triumphatorr
Skaven píše:
ANO, S ROZDÍLEM SE VE HŘE POMĚRNĚ ČASTO POČÍTÁ - V SITUACÍCH, KDY TI NESTAČÍ STANOVIT POUHÝ ÚSPĚCH/NEÚSPĚCH


tipnu si: šestka hraje roli? ;-)

číselné hodnocení - jsem rád, protože se to snadněji pamatuje
sčítání banku kostek - zní hodně cool!
+ obrázky
to mi dává dohromady zajímavou hru, už se těším
Autorská citace #29
25.8.2010 15:45 - PetrH
no ja myslim, ze je i na co se tesit:)
Autorská citace #30
27.8.2010 12:05 - vvTdJzZYpSfUmp
Lcdyhy <a href="http://ifskbihhfhog.com/">ifskbihhfhog</a>, [url=http://tvugbtvybouh.com/]tvugbtvybouh[/url], [link=http://fzhanundtskf.com/]fzhanundtskf[/link], http://vpmawddkyrnv.com/
Autorská citace #31
28.8.2010 15:50 - podpis
vvTdJzZYpSfUmp píše:
Lcdyhy <a href="http://ifskbihhfhog.com/">ifskbihhfhog</a>, [url=http://tvugbtvybouh.com/]tvugbtvybouh[/url], [link=http://fzhanundtskf.com/]fzhanundtskf[/link], http://vpmawddkyrnv.com/


vida. Legendy jsou ocekavany i ve Vietnamu...
Autorská citace #32
28.8.2010 15:53 - Colombo
Skaven je hodlá prodávat i na tržnicích:D

tak mě napadlo, tak by mohl bouchi prodávat i DrD2, když Adidos nikomu nevadil, možná nikomu nebude vadit ani ADrD 2.0
Autorská citace #33
28.8.2010 16:30 - podpis
Colombo píše:
...když Adidos nikomu nevadil, možná nikomu nebude vadit ani ADrD 2.0


ADrD 2.0Pluz
Autorská citace #34
1.9.2010 08:26 - PetrH
no to nevite, legendy budou distribuovat jedine nasi vychodoasijsti obchodnici, maji vysokou prodejnost, nizke naklady a tim tedy maximalizuji zisk nakladatelstvi mytaga, ktere slibilo za kazdy kus legend co se proda 25 gr. ryze.
Autorská citace #35
8.2.2013 17:42 - Colombo
Umřelo to?

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.12404108047485 secREMOTE_IP: 34.204.52.16