23.3.2018 22:02 - LokiB
45 - ten je z OOTS :)
23.3.2018 22:06 - Quentin
Vaarsuvis píše:
22 - Lze po oblečení nějak zbroj sundat, či tak uživatel zůstane natrvalo?

Asi by si to mohl rozhodnout každý vypravěč sám, ale protentokrát jsem připsal, že to lze sundat.

Vaarsuvis píše:
33 - Tady někdo hrál sérii Might and Magic, co? :)

Sci-fi věci se v mých hrách objevují docela běžně :)

Vaarsuvis píše:
45 - a tady hry od Bioware :D

Ono to vlastně bylo v Baldur's Gate, co? Myslím, že je to stará dndčková klasika. Já to ale neberu jako prokletý předmět, po sundání se normálně vrátíš ke svému.

Vaarsuvis píše:
54 - je nějaký limit nastrádaných životů?

Není. Jeden život za kolo není zase tak OP, aby se to muselo nějak hrotit.

Vaarsuvis píše:
56 - po porušení pečeti a vyndání prstenů kouzelná moc asi vyprchá?

Pevně doufám, že to někdy nějaká postava použije pro vlastní sňatek. Udělal bych z toho nějaké pořádné požehnání. Třeba, že dokud žije jeden, nemůže druhý zemřít nebo tak něco. To teda nezní tak romanticky, když jsi na dovolené v Guantanamu, ale víte, jak to myslím.

Log 1=0 píše:
Hráč ví, co ty předměty umí? Některé by byla škoda zničit experimentováním.

Záleží na vypravěči, u většiny bude stačit, když to postavy zjistí pokus/omyl. Zato třeba Skryté štěstí musíš hned prozradit, protože jeho schopnost nepoužívá postava, ale hráč.

Log 1=0 píše:
11) Platí to i pro takové kouzla, které se nositeli líbí?

Proč ne :)

Log 1=0 píše:
13) Co znamená zjeví a co jsou tři běžné předměty?

Zhmotní. Meč, pochodeň, židle...

Log 1=0 píše:
33) Stylově dost omezeno.

Tak přefluffovat na wandku si to zvládne každý. Mně se tahle estetika líbí.

Log=1 píše:
54) Hm, dobíjení a vybíjení je dost závislé na celkové dynamice hry. Tenhle se mi moc nelíbí.

Není to jedno? žádný z těch předmětů není nějak vybalancovaný.

Sirien píše:
36 - provazový elementál? Vážně? V Tvém světě existuje element provazu? :D

Měl jsem tam původně "golem," protože jsem věděl, že přesně tohle někdo řekne :D Ale elementál líp vystihuje ten tvar a feeling. Ale vlastně ... proč by to nemohlo existovat jako element. Lidi tomu dávají význam. Když si mohou vysnít bohy, proč by si nevysnili extra význam k provazům.

Sirien píše:
53 - tohle je awesome, zní to jako shadow artifact z WoDčka...

Přitom je to taková throw-away line v jednom questu z Kingdoms of Amalur.

Sirien píše:
55 - taky fanoušek Harry Dresdena, co? :)

Velký :)

Sirien píše:
61 - nice... nice :D

Taky vlastně z Kingdoms of Amalur :)

Vaarsuvis píše:
Ještě mi nedá, jaký inspirační zdroj ti vnukl 65? :D

Žádný ... :D

Sirien píše:
Jen mi tam přijde divné, že se tam vedle sebe válí hala bala (teda, určitě hala, možná i bala) předměty očividně řádově rozdílné moci - od insta-oživovacího přívěsku po jednorázovej šperhák.

Mně taky. Je to jedna z tabulek, kterou se nestydím zfiatovat. "Eh, vykrádáte císaře, to by bylo trapný, kdyby měl jen hliněný klíč, přehoď to."

---

Díky za reakce, vždycky potěší :)
27.3.2018 10:35 - Gurney
Quentin píše:
Příprava příběhu

Nedokázal jsem se přinutit na to video koukat dál než do půlky (a to třeba Colvilla si pouštím jako poslech k vaření), takže nedokážu zhodnoti ani relevantnost toho navazujícího blogu (byť s tím co v něm je se jinak docela ztotožňuju), ale z toho co jsem viděl by se to video mělo jmenovat spíš "jak seknout s hraním rpg už během přípravy prvního dobrodružství" (přečtěte si modul a upravte si ho, to je fakt rada jako noha). Navíc ty příklady dobrodružství jsou strašně moc špatný - hráčské postavy zatknou a oni musí utéct a zjistit proč je pro potřeby rpg pravděpodobně ta nejopruzovější a k totálnímu rozpadu celého sezení nejnáchylnější zápletka vůbec a vyjednávání obchodní smlouvy je asi tak to poslední, co chci dělat, když si dojdu zahrát hru, co se jmenuje Dungeons&Dragons.
12.4.2018 20:16 - Quentin
13.4.2018 07:08 - PetrH
Tak on je tam na fb tlaci asi delsi dobu, je fakt, ze ta ucelena kolekce se muze hodit, pokud to pojmes kartickove. Zkouseli jsme i KaM takto, kdy kazda vlastnoat a vse byla karticka, diky jednoduchosti kam se dalo tech 7 karet velice slusne mit v ruce a ve vlaku to bylo rozhodne lepsi jak dennik.
14.5.2018 23:49 - Quentin
7.6.2018 17:59 - Quentin
Semi-generic tabulka pro snadnější obydlování map.
Zóny na mapách
7.6.2018 19:36 - PetrH
Dokazu si to krasne predstavit jako hezky random hex generator, povedene
7.6.2018 21:47 - Jarik
Lol, Jariku, sorry, D20 mě nechává přepisovat cizí příspěvky. Místo odpovědi, jsem ti nechtěně editoval příspěvěk :D

- Quentin

Původně tu bylo něco jako
"Myslel jsem, že půjde o generátor na indoor lokace jako dungeony. Tak jsem si tím naházel vesmírnou loď.
Díky ???"
8.6.2018 09:29 - Quentin
Jarik: Nice :)

Není zač ???
8.6.2018 10:17 - York
Jarik: Podělíš se?
8.6.2018 15:14 - Jarik
York: protože by šlo čistě o přepis původního autora, tak to dělat nebudu.

Ale ve zkratce. Vesmírných základen je milion, ale pro příběh je potřeba jen pár lokaci. Jako ve filmu.
Abych základny od sebe odlišil, generuji počet lokací na cca 4 z těch 36 možných.
Ta kombinace mi generuje v hlavě zápletky.

Příklad základny:
A. 23... Katastrofa ... Nabourany kus zakladny, který drží jen energie nestabilního jadra
B. 34... Nerost ... Slevarny, na vzácnou slitinu
C. 45... Příroda ... Kus zakladny, který se nepoužíval, je teď jedna džungle
D. 56... Temnota ... Kus zakladny bez energetických zdrojů. Oblast obývaná Slepci...kulturou nevidomých, kteří své teritorium fanaticky chrání.

Ta základna má i běžné lokace, ale tyhle mají i své aspekty.
1.10.2018 19:57 - Quentin
1.10.2018 20:36 - sirien
A tohle je moc hezkej text co je škoda že tu nemáme i jako standardní článek.

Mimochodem srsly, když už Tě nepřesvědčim, abys to sem dával jako články, nechtěl bys aspoň dát do záhlaví diskuse seznam odkazů co si sem naházel plus link na post ve kterém si to udělal (kvůli navazující diskusi)? Bylo by to extrémně user friendly PLUS by to bylo fakt nápomocný lidem, kteří sem zabloudí poprvé (protože těch 44 stránek se tu fakt většině lidí nebude chtít pročítat)

Píše:
Pořiďte si psy.

Bys nevěřil, jakej je tohle problém. Sem si udělal hezkýho půlorčího wizarda a chtěl sem k němu mít ochočenýho vlka... a po hromadě a hromadě snahy sem na Demonice uhrál jen trochu odrostlý štěně :D

Píše:
bude to vypadat o chlup profesionálněji než "Jo, jasně, jsme se určitě na něčem předtim dohodli."

Hlavně to je herně zajímavější, protože to je pak konkrétní informace s níž lze pracovat. Typicky "sakra tohle by měli vědět ostatní, určitě sme se dohodli že se někde sejdeme" tvoří míň zajímavý herní obsah než "hej, tohle by měli vědět ostatní, ale ksakru sraz je až za sedm hodin a já vim tužku kde teď sou." Popř. se to dá hezky využívat k dokreslování jako "no, ještě se chvíli flákám, protože tohle mi zabere jen půl hodinky a já bych to rád stihnul těsně před srazem, abysme na to mohli hned společně navázat a protivníci neměli moc čas reagovat".
1.10.2018 21:30 - Quentin
sirien píše:
Mimochodem srsly, když už Tě nepřesvědčim, abys to sem dával jako články, nechtěl bys aspoň dát do záhlaví diskuse seznam odkazů co si sem naházel plus link na post ve kterém si to udělal (kvůli navazující diskusi)? Bylo by to extrémně user friendly PLUS by to bylo fakt nápomocný lidem, kteří sem zabloudí poprvé (protože těch 44 stránek se tu fakt většině lidí nebude chtít pročítat)

Done. Chybí sice všechny články, co kdysi byly na staré adrese, ale to už se mi nechtělo v diskuzích spravovat.
1.10.2018 21:35 - sirien
awesome, díky moc :) (a teda cool, je toho víc, než sem myslel :D )
1.10.2018 21:44 - Quentin
sirien píše:
awesome, díky moc :) (a teda cool, je toho víc, než sem myslel :D )

Taky čumim. Na blogu je 117 článků.
1.10.2018 21:50 - ShadoWWW
Quentin píše:
Tipy k hraní fantasy dobrodruhů I


Dobrý! Ten samorozvazovací uzel jsem neznal. Těším se na druhý díl.
1.10.2018 22:17 - efram
psi jsou moc gut.....postavy je opravdu nemají rády:). A to jejich pouzití u strází fakt neprehaním.
1.10.2018 22:18 - sirien
Ten uzel je velmi praktický zejména pro pronásledující nepřátele o nichž nevíš nebo kteří Tě stihnou doběhnout dřív, než si čekal. Ušetří to nějaké trapasy s nepřeseknutím lana na poprvé s následným odražením hrdinou který Tě zesměšní tím že se Ti ubrání z půlky nějaké skály - takhle jen přijdeš, v klidu zatáhneš a máš padla a můžeš jít na kafíčko :)
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.20348119735718 secREMOTE_IP: 54.161.77.30