[2k6 goblinů] Zóny na mapách

Občas neco napisu na 2k6goblinu.blogspot.com. Pomalu vám začnu odkazy na články házet i sem na d20.cz, jestli to nebude moc lidem připadat jako spam :)

Plánuju tam odkládat hlavně materiály pro mé hry. Nechávám je veřejné, protože se leccos může hodit i vám. Někdy se i nechám unést a požbrblám nějaké emo nebo offtopic řeči.

Posledních pár let jsme hráli 4e, ale v poslední době (dva měsíce?) jsme docela propadli oldschoolu a Swords&Wizardry (samozřejmě jsme to masivně houserulovali). Většina věcí jako random tabulky, monstra či předměty, se ale dá použít ve všech fantasy hrách ;-)
Napsal: Quentin
23.3.2018 22:02 - LokiB
45 - ten je z OOTS :)
23.3.2018 22:06 - Quentin
Vaarsuvis píše:
22 - Lze po oblečení nějak zbroj sundat, či tak uživatel zůstane natrvalo?

Asi by si to mohl rozhodnout každý vypravěč sám, ale protentokrát jsem připsal, že to lze sundat.

Vaarsuvis píše:
33 - Tady někdo hrál sérii Might and Magic, co? :)

Sci-fi věci se v mých hrách objevují docela běžně :)

Vaarsuvis píše:
45 - a tady hry od Bioware :D

Ono to vlastně bylo v Baldur's Gate, co? Myslím, že je to stará dndčková klasika. Já to ale neberu jako prokletý předmět, po sundání se normálně vrátíš ke svému.

Vaarsuvis píše:
54 - je nějaký limit nastrádaných životů?

Není. Jeden život za kolo není zase tak OP, aby se to muselo nějak hrotit.

Vaarsuvis píše:
56 - po porušení pečeti a vyndání prstenů kouzelná moc asi vyprchá?

Pevně doufám, že to někdy nějaká postava použije pro vlastní sňatek. Udělal bych z toho nějaké pořádné požehnání. Třeba, že dokud žije jeden, nemůže druhý zemřít nebo tak něco. To teda nezní tak romanticky, když jsi na dovolené v Guantanamu, ale víte, jak to myslím.

Log 1=0 píše:
Hráč ví, co ty předměty umí? Některé by byla škoda zničit experimentováním.

Záleží na vypravěči, u většiny bude stačit, když to postavy zjistí pokus/omyl. Zato třeba Skryté štěstí musíš hned prozradit, protože jeho schopnost nepoužívá postava, ale hráč.

Log 1=0 píše:
11) Platí to i pro takové kouzla, které se nositeli líbí?

Proč ne :)

Log 1=0 píše:
13) Co znamená zjeví a co jsou tři běžné předměty?

Zhmotní. Meč, pochodeň, židle...

Log 1=0 píše:
33) Stylově dost omezeno.

Tak přefluffovat na wandku si to zvládne každý. Mně se tahle estetika líbí.

Log=1 píše:
54) Hm, dobíjení a vybíjení je dost závislé na celkové dynamice hry. Tenhle se mi moc nelíbí.

Není to jedno? žádný z těch předmětů není nějak vybalancovaný.

Sirien píše:
36 - provazový elementál? Vážně? V Tvém světě existuje element provazu? :D

Měl jsem tam původně "golem," protože jsem věděl, že přesně tohle někdo řekne :D Ale elementál líp vystihuje ten tvar a feeling. Ale vlastně ... proč by to nemohlo existovat jako element. Lidi tomu dávají význam. Když si mohou vysnít bohy, proč by si nevysnili extra význam k provazům.

Sirien píše:
53 - tohle je awesome, zní to jako shadow artifact z WoDčka...

Přitom je to taková throw-away line v jednom questu z Kingdoms of Amalur.

Sirien píše:
55 - taky fanoušek Harry Dresdena, co? :)

Velký :)

Sirien píše:
61 - nice... nice :D

Taky vlastně z Kingdoms of Amalur :)

Vaarsuvis píše:
Ještě mi nedá, jaký inspirační zdroj ti vnukl 65? :D

Žádný ... :D

Sirien píše:
Jen mi tam přijde divné, že se tam vedle sebe válí hala bala (teda, určitě hala, možná i bala) předměty očividně řádově rozdílné moci - od insta-oživovacího přívěsku po jednorázovej šperhák.

Mně taky. Je to jedna z tabulek, kterou se nestydím zfiatovat. "Eh, vykrádáte císaře, to by bylo trapný, kdyby měl jen hliněný klíč, přehoď to."

---

Díky za reakce, vždycky potěší :)
27.3.2018 10:35 - Gurney
Quentin píše:
Příprava příběhu

Nedokázal jsem se přinutit na to video koukat dál než do půlky (a to třeba Colvilla si pouštím jako poslech k vaření), takže nedokážu zhodnoti ani relevantnost toho navazujícího blogu (byť s tím co v něm je se jinak docela ztotožňuju), ale z toho co jsem viděl by se to video mělo jmenovat spíš "jak seknout s hraním rpg už během přípravy prvního dobrodružství" (přečtěte si modul a upravte si ho, to je fakt rada jako noha). Navíc ty příklady dobrodružství jsou strašně moc špatný - hráčské postavy zatknou a oni musí utéct a zjistit proč je pro potřeby rpg pravděpodobně ta nejopruzovější a k totálnímu rozpadu celého sezení nejnáchylnější zápletka vůbec a vyjednávání obchodní smlouvy je asi tak to poslední, co chci dělat, když si dojdu zahrát hru, co se jmenuje Dungeons&Dragons.
12.4.2018 20:16 - Quentin
13.4.2018 07:08 - PetrH
Tak on je tam na fb tlaci asi delsi dobu, je fakt, ze ta ucelena kolekce se muze hodit, pokud to pojmes kartickove. Zkouseli jsme i KaM takto, kdy kazda vlastnoat a vse byla karticka, diky jednoduchosti kam se dalo tech 7 karet velice slusne mit v ruce a ve vlaku to bylo rozhodne lepsi jak dennik.
14.5.2018 23:49 - Quentin
7.6.2018 17:59 - Quentin
Semi-generic tabulka pro snadnější obydlování map.
Zóny na mapách
7.6.2018 19:36 - PetrH
Dokazu si to krasne predstavit jako hezky random hex generator, povedene
7.6.2018 21:47 - Jarik
Lol, Jariku, sorry, D20 mě nechává přepisovat cizí příspěvky. Místo odpovědi, jsem ti nechtěně editoval příspěvěk :D

- Quentin

Původně tu bylo něco jako
"Myslel jsem, že půjde o generátor na indoor lokace jako dungeony. Tak jsem si tím naházel vesmírnou loď.
Díky ???"
8.6.2018 09:29 - Quentin
Jarik: Nice :)

Není zač ???
8.6.2018 10:17 - York
Jarik: Podělíš se?
8.6.2018 15:14 - Jarik
York: protože by šlo čistě o přepis původního autora, tak to dělat nebudu.

Ale ve zkratce. Vesmírných základen je milion, ale pro příběh je potřeba jen pár lokaci. Jako ve filmu.
Abych základny od sebe odlišil, generuji počet lokací na cca 4 z těch 36 možných.
Ta kombinace mi generuje v hlavě zápletky.

Příklad základny:
A. 23... Katastrofa ... Nabourany kus zakladny, který drží jen energie nestabilního jadra
B. 34... Nerost ... Slevarny, na vzácnou slitinu
C. 45... Příroda ... Kus zakladny, který se nepoužíval, je teď jedna džungle
D. 56... Temnota ... Kus zakladny bez energetických zdrojů. Oblast obývaná Slepci...kulturou nevidomých, kteří své teritorium fanaticky chrání.

Ta základna má i běžné lokace, ale tyhle mají i své aspekty.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.1640350818634 secREMOTE_IP: 54.81.71.68