Alchymista dle Log 1=0

V chvílích prokrastinace jsem vyrobil homebrew povolání. Alchymista. Netestováno. Na základě Traffilových a Sirienových připomínek jsem ho trochu upravil. Pokud se chcete podívat, zde:
link
Napsal: Log 1=0
Autorská citace #41
16.1.2019 23:54 - Log 1=0
Dost zásadní změna v tvorbě magických předmětů nahrána. Zapracováno i pár drobností.
Autorská citace #42
17.1.2019 00:45 - sirien
Znovu sem Ti updatenul mojí přehledovou tabulku.

Rovnou sem to ztrojnásobil a můžeš tam rovnou vidět čísla tvorby pro:
- alchymistu s moderní pracovní dobou (tzn. v historical fantasy spíš flákač)
- s drsnou pracovní dobou
- s tvůrčí posedlostí

Efektivně tím že řekneš že 1 použití truhly je 1 hodina hodně smažeš rozdíl v kvantitě tvorby mezi úrovněma (protože schopnost je ze 13. levelu a 13 použití truhly už je půl dne práce - přes to se dlouhodobě moc nepřehoupneš, i když ve třetím sloupci uvidíš co se stane když dovolíš jít dlouhodobě až na 16 hodin práce denně).

Možná bych řekl, že 1 použití truhly je půl hodiny práce? A vyrovnal bych to těma cenama surovin.

Popravdě řečeno se mi čim dál nelíbí ten princip jako celek - přijde mi divný říct "tady je cena v suroviných" a pak "ale vlastně Tě to nic nestojí, jen pálíš použití truhly". Je to takový divný zmixování dvou jinak oddělenejch zdrojů.

Spíš bych řekl že každý ten předmět stojí nějaké fyzické náklady v surovinách (které se musí fakt zaplatit - popř. někde aktivně sehnat nebo vyrobit svépomocí atp.) plus (odděleně od toho) se každý ten předmět vyrábí za pomoci pálení užití truhly kdy každé spálení reprezentuje půl hodiny tvorby.

Tzn. alchymista by musel mít cash a zároveň by tomu musel obětovat čas (a truhly). Což mi sedí ke stylizaci i designově mnohem víc, než míchat tyhle dvě věci dohromady. Taky se to bude o dost snáz designově managovat než když teď lítaj vzduchem fakt divný hodnoty v zlaťácích které se nějak dál přepočítávaj...
Autorská citace #43
17.1.2019 20:29 - Log 1=0
Nástřel další verze, asi by mě fakt zajímal názor:
Od 13. úrovně dokážeš vyrábět i velmi mocné magické předměty. Výroba magických předmětů je zdlouhavý úkon, který zabere množství času. Pro tvorbu pomocí této schopnosti platí následující pravidla:
• Proces tvorby magického předmětu se skládá z kroků. Počet kroků výroby předmětu udává tabulka výroby předmětu. Od 17. úrovně znáš postupy lépe, můžeš tedy použít nižší hodnotu počtu fází.
• Postoupit do dalšího kroku výroby znamená působit mnoha divotvornými látkami na vzácné suroviny. Při postupu do dalšího kroku musíš utratit jedno použití své alchymistické truhly a spotřebovat suroviny v ceně dané tabulkou výroby. Postup do dalšího kroku trvá hodinu.
• Také můžeš strávit hodinu destilací a transformací běžně dostupných látek, a získat tak vzácné suroviny. Strávíš li hodinu destilací, při které spotřebuješ jedno použití alchymistické truhly, získáš bezplatně suroviny pro jeden postup do dalšího kroku výroby.
• Abys vytvořil předmět legendární vzácnosti, musíš mít úroveň alchymisty minimálně 17.
• Abys mohl vytvořit předmět sesílající kouzla, musíš mít úroveň alchymisty minimálně dvojnásobek úrovně kouzla.
Navíc můžeš být sladěný s až tolika předměty, kolik je tvá oprava inteligence (minimálně 3). Kouzelné předměty najdeš v průvodci Pána jeskyně, kapitola 7. Poklad, sekce Kouzelné předměty od A do Z.
Vzácnost Kroky Zlepšené Cena surovin
Běžný 3 2 4k8 (18)
Neobvyklý 8 7 8k8 (32)
Vzácný 1500 1250 1k4 (2)
Velmi vzácný 3000 2500 2k8 (9)
Legendární 4500 3750 k% (51)
Autorská citace #44
18.1.2019 20:03 - Log 1=0
Kdo chce o víkendu studovat Alchymistu, má k dispozici aktuální link.
Autorská citace #45
18.1.2019 20:50 - ShadoWWW
Díky.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.16183090209961 secREMOTE_IP: 54.87.18.165